Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

BMW 1200 GS padací rám H&B horný - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuBMW 1200 GS padací rám H&B horný - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 

Značky: Skúsenosti, Problém, Podvozok.

26.03.2013 21:27

BMW 1200 GS padací rám H&B horný

PetrikB
 Geriatrik 

pred mesiacom som si dal poslať priamo z Wunderlich.de horný padací rám na nádrž na GS r.v. 2007. Teraz pred montážou som sa mu lepšie prizrel a je to neuveriteľné - on je krivý. Idem ho ešte priložiť na motorku, ale tam v žiadnom prípade nebude sedieť. Má niekto takú skúsenosť? :-~


27.03.2013 8:10

Re: BMW 1200 GS padací rám H&B horný

pista40
 Edvenčr 

Ikona

definuj krivý....., je násilne ohnutý ? :-(((((( , alebo nesedí na spodný rám


28.03.2013 8:38

Re: BMW 1200 GS padací rám H&B horný

PetrikB
 Geriatrik 

Môžem foto poslať mailom, keď rám položím na zem tak, že montážne body k spodnému rámu sú na zemi, a sú v jednej rovine, tak horná - priečna časť je na zemi iba jedným rohom, druhý je vyššie asi o 5 cm a ani táto horná priečna trubka nie je rovnobežná so spomínanými montážnymi bodmi. Navyše horné úchyty sú asymetrické a spodné (montážne) krivo navarené.
:-(


28.03.2013 8:53

Re: BMW 1200 GS padací rám H&B horný

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

tak ho vráť s tým že chceš nepoškodený


30.03.2013 13:07

Re: BMW 1200 GS padací rám H&B horný

PetrikB
 Geriatrik 

písal som tam, je to predbežne vyriešené:
Hallo,

der ist nicht deformiert!
Das ist richtig so!!!!!!
Wenn der einen Hepco & Becker Sturzbügel hat, kann der Fachmann den auch problemlos montieren.

Einfache technische Erklärung: Die Zylinder des Boxermotors sind asymmetrisch,
deshalb ist bei dem Hepco & Becker Sturzbügel, sowie auch bei dem original BMW-Teil, der Abstand
des Bügelrohres zum Ventildeckel vom Linken Zylinder zum Rechten Zylinder unterschiedlich groß.
Darum muss dieser Schutz auch diese Form haben!

This part is not deformed

If you have the Hepco & Becker crash bars you na assamble this part on your bike without any problem.
Simple technical explanation: The cylinder boxer of the engine is asymmetric,
therefore, in the Hepco & Becker crash bars, as well as in the original BMW part, the distance
of the bar tube to the valve cover from the left to the right are different because the different sizes oh the cylinders .
Therefore, this protection must also have this form!


30.03.2013 13:27

Re: BMW 1200 GS padací rám H&B horný

brazel
 Kávičkár 

Ikona

Aj som si to myslel >:-) 8-) [dobre] :-)))


30.03.2013 13:54

Re: BMW 1200 GS padací rám H&B horný

rouli
 Kávičkár 

Ikona

Na krivú motorku musí ísť krivý padací rám :-)))



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 44020 | Včera: 172292