Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
iktor, ja som ich mal vedla seba su rovnako hlasne, rozdiel co som vsimol ze cina nema taky velky odber. |
Iktor |
A hlasitost? neviem ktory z nich ale vraj pri kratkom stlaceni zapne iba klasicku "trubu" a pri dlhsom stlaceni reve dvojhlasne... |
Iktor |
Ahojko |
Laci38 |
netrocharte zbytocne - tu su tri podarene napady: Upravené 2 krát. Naposledy upravil lonerider (25.03.2013 18:23) |
No páni, v prvom rade vdaka za odpovede. Upravené 2 krát. Naposledy upravil Laci38 (25.03.2013 18:15) |
Stoji za povsimnutie |
No, našiel som niečo "polopatistickejšie" - inak je to to isté zapojenie, ako u tej Vespy: |
|
Ako správny cirkusant, mám zakúpený a prešetrený pekný kvint pre Guzzinu, na sezónu to tam bude. Tiež som už nejaké nahadzoval (nie sebe... ), tak poradiť by som aj možno vedel... |
Laci38 |
Laci38 |
bonzovat sa nema, ale hlasit sa to musi... kingston je na tu trubu specialista... |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 178788 | Včera: 180064