Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Dobry den vazeni motorkari, |
transalp 650, ak chce jazdit aj lahky teren, tak parada. Spotreba zo spominanych najvyssia, okolo 7 litrov, ak jazdis aj dialnice. Bez dialnic okolo 6. Nema 6tku. Ked jazdis mimo dialnic, predpisovo, tak mozno aj okolo 5. |
Presne na tuto temu je tu dost clankov a mozno tisice prispevkov. Staci sa trocha posnazit, ale ved naco? Jednoduchsie je zalozit nove vlakno. |
no ale možno sa niečo zmenilo? Upravené 1 krát. Naposledy upravil plechovkar (11.03.2013 13:58) |
@ janoval: sorry ale tomu vstrekovaniu nerozumiem / zacinam. aky moze vzniknut problem? vacsie cestovanie s motorkou chcem raz urcite absolvovat.. a diki moc za ponuku, dam urcite vediet. |
...tá nevýhoda vstrekovania platí len na cestovanie mimo civilizáciu, tj. ak sa ti to rozsype niekde v tundri, môžeš mať problém to tam "na kolene" opraviť. |
no vstrekovanie je vseobecne presnejsie a setri dost paliva. u motoriek s "rovnakym motorom" bezne aj liter na 100vku, niekedy aj viac. |
Petur - ide o to že je tam menej kvalitný benzín, karburátor to vstrebe ale vstrekovanie môže mať problém. |
To že transalp700 nemá 6 rýlostí by som za mínus nedával,Transalp 700 točí pri dialničných 130kmh 5500otačok a V-Strom točí 6000 otačok na 6tke pri 130kmh. |
poviem po sedliacky, ako vidím veľmi zjednodušene otázku vstrekovanie vs. karbes. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Landal (11.03.2013 14:22) |
Moja 650tka tocila tiez okolo 6 pri 130, dal som 1 zub v predu viac, v zadu o jeden menej a uz toci okolo 5500. Cisla si presne nepamatam, ale klesli mi otacky o 500 za minutu. A jednotka je este stale dost kratka na lahky off. |
okej, dakujem vam vsetkym za vysvetlenie. cize z cisto praktickeho hladiska, pokial chcem chodit aj cestu, teren, a vylety do "divociny" tak sa mi viac oplati 650 = opravim ho na kolene. |
Tazko povedat, asi na celkovy stav a tak vseobecne, ako pri inych motorkach Upravené 1 krát. Naposledy upravil janoval (11.03.2013 14:42) |
no ja len tolkoto. ak su medzi nami "edvenčristi" ktori si nevedia sami na kolene spravit ani defekt na kolese bicykla, tak by som uz neriesil, ze co sa stane, ked sa dodrbe vstrekovanie. |
Zaujimalo by ma, kto skutocne realne mal problem s benzinom. Tankoval som do Stromu uz vselikade, roznofarebne nizkooktanove benziny na Balkane, na Ukrajine, na Kube, na Novom Zelande, ale nikdy som nemal problem a uprimne poviem, ze ak by bol problem, tak aj tak nemam so sebou vsetko naradie na rozoberanie motorky. Vnimam to tak, ze ked mam spolahlivu moto, neriesim tieto veci. Dalo by sa pre istotu dat extra palivovy filter. |
stowasser: dakujem, geesa su cestovatelia po celom svete a veru tiez neviem, ze by mali karbiky. |
Vybral by som V-Strom, paradna motorka na cestovanie, s kludným srdcom angličana zvládne šotolinky, polné cesty aj lahký terén. Je to spolahlivá motorka, je velmi rozšírená medzi motorkarmi, dovolím si tvrdit že bestselleŕ od Suzuki Mal som ho raz zapožičaného na víkend a za 3 dni som natočil 2000km potulkami po Slovensku |
obe podarené motorky...vyberaj podĺa toho, ktorá sa ti viac páči |
no som majitelom v-stromu ostatne neviem posudit ale strom mozem odporucat |
4 roky som sedlal transalp 650-absolutne spolahliva moto.spotreba 5-6l.kupil som KN a isla o 0,5l dole. mam sice gs1150,ale na transalp 650 nedam dopustit. |
Vsetky tri su vynikajuce stroje, ale strom mi pride ako take hebedo oproti transalpom, ale zla moto to urcite nie je. Treba vyskusat a uvidis sam co ti zapasuje, teda okrem ceny |
TA 700 na ceste okolo sveta |
presne, vyber co sa ti viac paci. ak nemas dake moc extremne plany co s nou stvarat (ci uz pravidelne teren alebo pravidelne bzucat stale po dialnici), tak je viac menej jedno ktoru zoberes. chod ich vyskusat, na ktorej sa ti bude lepsie sedet (pripadne aj frajerke vzadu) a potom uz len zalezi od konkretneho kusu, ze co najdes v ponuke. |
inak ..davat cloveku, ktory sa pyta na rozdiel medzi karburatorom a vstrekovanim do plusu, ze si to opravi sam "na kolene" mi pride mierne povedane zabavne |
.. tak vsetky veci sa daju naucit, niekde treba zacat |
Pri rozpočte do 3500€ podľa mňa TA650 najlepšia voľba. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 161057 | Včera: 212702