Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Zdar. |
Nad tymyto hlaskamy som sa riadne pobavil Upravené 2 krát. Naposledy upravil Miklosxxx (15.02.2013 22:46) |
No povedal by som ze je tu rec o sacom potruby.Ja mam 10r masinu a nemam ani znamku po karbone v sacom priestore.Ale tazko je polemizovat ked to clovek nevidy o ake mnoztvo sa jedna,alebo je to iba zafarbenie hlinika do hnedkasta tak je to OK Upravené 1 krát. Naposledy upravil Miklosxxx (16.02.2013 10:45) |
Miklosxxx ty mas naozaj 30rokov ako uvadzas v profile? |
Na pravopis tu nedam doraz ale dakujem za pripomenutie.Budem sa vyse snazit.No mile rad sa necham tebou poucit kedze si az taky mudri.Vidim ze pri tvojom zmyslani je to asi normalne ze to tak ma byt ked tak velmi tomu rozumies.A dufam ze si zastanca sj tychto zazracnych vodiciek co chrania motor a podobne. |
daj si nactavit karuratori a to svinstvo do motora nelej Upravené 1 krát. Naposledy upravil chrapo (17.02.2013 11:27) |
Ako vies ze prave toto je alebo nieje zazracna vodicka? Mas konkretne s touto nejake skusenosti? Ak nie, tak nechapem preco sem pleties sedla ventilov a rozvody? |
ja viem ze funguju ale mne potom zacali klepat čapi.nie hnet ale motor zacal klepet PS ja som to nalial do oleje na čistenie motora Upravené 1 krát. Naposledy upravil chrapo (17.02.2013 11:47) |
Keby to tak strasne fungovalo a fachallo ako pisu vyrobci tak by sme boli v siedmom nebi |
Keby niektori jedinci nepocitovali potrebu vyjadrovat sa k veciam o ktorych nemaju ani sajnu, mozno by sme boli uz v deviatom alebo este dalej. |
Takže. |
ten karbo bordel ti vpodstate tesni drieky. ked ho odstranis vznikne vola. |
som si myslel ze tieto diskusie maju pomahat a radit uzivatelom ako sa starat o masiny vymienat si skusenosti so strojmi a veci s tym spojenymi a nie opravovat gramaticke chyby a naparovat sa tu ze kto je vacsi mechanik |
Karbes si daj vycistit ultrazvukom , my to robime za 15Eur |
George tu sa každá téma väčšinou zvrhne k hádke. A odpovede na otázku, či pomoci sa nakoniec nedočkáš, lebo všetci su zaujatí našteriť sa.... |
Mladenci upozornil som ho len preto aby vas zbytocne svojimi "radami" a domyslanim nevyľakal, alebo nebodaj nepomylil, a tym nedoviedol k zbytocnym investiciam do vasich milacikov. Tato diskusia nieje len pre vas, ale budu ju citat v buducnosti aj iny. Len som si predstavil vydeseny vyraz niekoho kto uvidi prvy krat ocierneny venti a precita si katasroficke scenare ktore su tu uvedene. Co bude asi nasledovat? |
ved o to ide diskutovat dat sem svoje nazory a pohovorit si o nich opravit sa navzajom , najst spolocne najlepsie riesenia a ja tiez velmi neverim zazracnim pripravkom,skor dam na nazor skusenych ludi , ktori maju realne znalosti a radsej budem ked mi poradi realne riesenie,ako keby som mal vyhadzovat peniaze do vzduchu za nieco co je zbytocne |
Tak sa nám to tu začína poľudšťovať. Dva príspevky a nikto v nich nikoho neposlal do ..... |
tak je to úplne normálne, že nikto nechce tankovať bordel do mašiny a už keď dam je, tak ho dostať von. já by som to tiež najradšej niečím prečistil (aditívom) aby sa mi nezaniesli vstreky a celé sa to nezasralo. a tiež som počul o takých filtroch papierových rovno na pištoľ, či veko nádrže. na jedno použitie. len to neviem nájsť. viete vy? tiež ma nebude baviť kupovať nové čerpadlo a čo ja viem čo ešte, keď to odíde. |
ChesterTT - len preplachy prosím nie... Preplachový olej je najlacnejší priemyselný hydraulický olej. |
Tak-tak. Jedna osobna skusenost: Po pouziti xe...ixu do oleja sme davali kruzky z piesta dole rysovacou ihlou. |
Ono zalezi aj natom kde tankuješ. Ja som raz natankoval na malej pumpe čo su nadrže nad zemou a po 10km mi motor zacal vinechavat a nakoniec skapal.Musel som vsedko vyčistit.Benzin co som vypustil z nadrze a nechal som ho usadnut tak tam bolo vic bordelu ako benzinu.Na menšich pumpach je benzin lacnejsi ale nieje tak kvalitny on splna normu ale tu spodnu hranicu. |
Čester tie jednorázové papierové filtre si našiel, či už si to potom neriešil? |
Re: Vulgi: čau. neriešil som to potom. ale kvalitné farby laky a tam sítko na riedenie farby do pištole. 10 centová vec |
OK. Dík. |
to sie este nevidel motori s priamimi vstrekom benzinu.kludne sa voz dalej |
Re: Vulgi: ja som pouzival VIF. moze to byt iba nahoda, ale minuly rok som si uzil celkom dost vela problemov s palivovym systemom, ktore skoncili kompletnym pregumickovanim karburatorov a vymenou palivoveho ventilu, ktory prestal tesnit. Jemny filter na ventile bol, aj tak sa nadrbal vsade jemny kal (comu sa ani velmi nedivim). |
ťažko povedať ale zrejme to bolo spôsobené tým, čo vravíš. Skôr ma zaujímalo, či ma niekto s tým skúsenosti, či už pozitívne alebo negatívne. |
- ja lejem VIF do auta aj do moto: |
Karbon z karburátorov a škrtiacich klapiek ide najlepšie s čističom na škrtiace klapky a karburátory. Väčšinou stačí nastriekať a chvíľku nechať pôsobiť. Ak je väčšie znečistenie treba použiť handru, ale ide to veľakrát aj bez nej. VIF do paliva neuškodí skôr naopak. Tankovať kvalitný benzín je ťažko radiť kde. Ale asi najlepšie slovnaft lebo si robia častejšie kontroly na svojich pumpách a vo vozidlách čo preváža ich PHM. Ostatný vačšinou berú od nich a max pridajú aditívum, ale či to tak naozaj robia netuším. Chodievam s autom prevažne na Shell a zatiaľ som problém nemal. |
myslim si, ze karbon na skrtiacich klapkach a v karburatoroch moc nema co hladat to cierne, co tam je, je prach + ak motor vyrazne pluje cez odvetravanie olej, tak to sa tam moze usadit. nie su to dizle s EGRkom, aby mali karbon napeceny hore-dole po sani. Ten ide umyt carb-cleanerom, ale pokial supatka nedrhnu, v zasade nicomu nevadi. |
Na škrtiacich klapkách a v karburátoroch sa karbón časom proste usadí. Vacšinou je to iba jemná vrstva ktorá nevadí, ale usádza sa tam či sa ti to páči alebo jie. Dokonca aj benzínové autá ktoré majú cca 20 000 km ho tam majú ale dá sa utrieť handrickou alebo očistiť iba striekanim na to určeného prostriedku. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 54339 | Včera: 221665