Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Ako to riesit vramci dualnych strmenov a celkoveho osadenia brz viem. |
Poznam dvoch,co to riesili na XX .len odstranis hadicku spojujucu prednu a zadnu brzdu,otvory zablendujes origo ciapockami na to,da sa kupit ,a vymalovane. |
a preco to chces odstavit? nezda sa ti, ze to je dobry system? ludia vseobecne si to podla mna pochvaluju... |
Ked ospojis obehove "trupky" ktore ti spajaju zadny strmen/valec so sekundarnym valcom/pred.strmenmi tak ti bude zaberat 6 piestikov z 9 (krajne na prednych a stredny na zadnom). Co moze znamenat znizenie max vykonu brzdy teoreticky aj o 30%. Toto uz v principe nie je spravne riesenie. |
ok, tak tuto temu uzatvaram. Pisal som si s technikom z JAWS (specializuju sa na CBRXX) a vid dole dovod. Takze ostavam pri DUALy a vsetkych tak blaznivych hadiciach a prepojeniach ;o) |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 62872 | Včera: 173926