Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Caute. Rozobral som vodnu pumpu lebo hladam problem kade mi tecie do motora voda. A zistil som že nejaky "odbornik" čo ju spravoval zaskrutkoval dlhšiu výpustnú skrutku a zkresalo všetky lopatky na vrtulke asi o 2mm na jednom mieste. Myslite že to ešte bude tlačiť alebo to kupiť nové ?? Upravené 2 krát. Naposledy upravil mici005 (31.01.2013 15:47) |
Ako dlho máš tu moto,?Ja iba že keď si na nej jazdil ,určite muselo vydávať nejaký zvuk .A či sa Ti to neprehrievalo??? |
Mam ju pár mesiacov a nevšimol som si žiadny rachot. A myslim že sa trochu hriala. Neviem či všetky 4t sa tak hrejú ale predtym som mal CR125 2T a nehriala sa tak. |
vymen a voda do motora ti tecie bud cez gufero, alebo ces tesnenie medzi motorom a krytom, neviem presne ako to ma riesene KX. Vymen aj aj a musi to fungovat. Tesnenie este je dobre potriet olejom pred tym, ako ho tam das... |
janoval: Dik. Gufera už som objednal. Máš na mysli toto tesnenie 92055 ? (viď obrazok) |
Ked to mas takto, samostatny kryt na vodnu pumpu, tak staci gufero, aby tu voda nesla do oleja. alebo obe gufera, ak su tam dve. Nepoznam ten motor. Ale bud tam mas jeno dvoj britove gufero. Tam pozor na orientaciu, ktora strana je pre vodu a ktora pre olej. Alebo tam mas dve guferka (vymen obe) a medzi tymi guferkami byva prepad, pozri ci nie je zaneseny. |
Skrutka 130, co drzi vrtulu, bola riadne dotiahnuta? Akosi sa mi nezda, ze by sa takto dalo "sustruzit". V pripade pouzitia dlhsej vypustacej skrutky, ako pises, by bola ta vrtula zablokovana od zlozenia a asi by bolo dost problematicke ju pretocit. Osobne my to skor pripada na postupne sa povolujucu upinaciu skrutku a posuvanie sa vrtulky v axialnom smere. To by samozrejme aj znizilo vykon cerpadla, comu tiez odpoveda prehrievanie motora. Upravené 2 krát. Naposledy upravil minap (31.01.2013 21:30) |
Este ked mas obrazok toho dalsieho krytu, tak ho hod sem. |
Este k tej prvej otazke: Osobne by som novu vrtulu nekupoval. To poskodenie az tak velmi neznizi prietok vody. |
No pozrel som nejake obrazky na nete. To tam vedla pumpy mas olejovy filter? Ak ano, tak urcite vymen aj tesnenie. Ale to na kryte motora som myslel az to pod tym dalsim krytom. Ako ide ten kanalik na vodu do motora. Pisem to preto, lebo podobny problem sme kedysi s bratom riesili na nasom dt-cku. Vymenili sme guferko a voda sla do oleja dalej. A sla prave z toho kanala na vodu, cez papierove tesnenie do prevodovky. To origo tesnenie ma okolo toho kanalika nanesenu vrstvu silikonu. Podobne ako u 4taktov okolo olejoveho cerpadla a prislusnych kanalikov s vyssim tlakom oleja. |
Pozri obrázok Upravené 2 krát. Naposledy upravil janoval (31.01.2013 22:22) |
k tej vrtuli - suhlasim s Minap-om. ak by bol problem dlhsi srob, tak by sa to vobec nedalo otocit, alebo by to vylomilo nepravidelne kusky a urcite by si to pocul. toto je pravidelne ohoblovane, tak alebo ma vrtula axialnu volu, alebo to tak je zamerne. |
Dakujem za cenne rady. Obidve gufera su na ceste. Vrtulku sa mi podarilo zohnať za 10€ cez ebay.com. To tesnenie pod ten vnutorny kryt nieje papierove ale kovove potiahnute nejakou tesniacou hmotou a vyzera uplne neporusene, žiadny škrabanček nič. Takže okolo toho vodneho kanala do motora si myslim že tesni. Skôr by som povedal že to tesnenie 92055 pod kryt vodnej pumpy netesnilo. Takže ešte objednam to tesnenie a potom sa to preverí. Tu je kompletne znazornenie aj s vnutornym krytom. Upravené 1 krát. Naposledy upravil mici005 (01.02.2013 12:25) |
K tej vrtulke. Bola riadne dotiahnuta ked som to rozoberal a vypustna skrutka bola už skratena na dlžku aka ma byť. Ale nevyzera žeby ju skratila vrtulka. Lenže potom od čoho môže byť poškodena ta vrtulka ? Upravené 1 krát. Naposledy upravil mici005 (01.02.2013 12:37) |
A nasiel si nejake hlinikove triesky pri vypustani kvapaliny, popripade po zhodeni toho krytu? Ak nie, tak su bud v chladici , alebo v dielni u predchadzajuceho majitela/tunera |
caute, dnes som vymenil všetky gufera vo vodnej pumpe + nove tesnenie pod vodnu pumpu (92055) a vysledok ? Moto nešla nakopnuť. Tak som sa nasral a zhodil dole hlavu či pod nou nebude prdnute tesnenie. Pozrite obrazky. Co nato hovorite ?? Kade tam ta voda furt tecie ??? Upravené 1 krát. Naposledy upravil mici005 (08.03.2013 18:15) |
no ja hned vidim ze je to tesnenie zle vyrezane a koli tomu sa musi prehrievat jedna cast valca Upravené 3 krát. Naposledy upravil dando (08.03.2013 18:48) |
Zaujímavé. Máš na mysli tie 3 diery namiesto ktorých majú byť asi väčšie otvory. Ale predtym tam bolo take iste tesnenie ako mam teraz a daval ho tam mechanik ktorý ma dlhoročne skusenosti s motorkami. Nebude to tak naschvál vyrezané ?? Ja som kupoval original TUSK tesnenie za 30€ na môj typ a ročnik. |
sam motor ti tym odtlackom dal najavo ako to ma byt Upravené 2 krát. Naposledy upravil dando (08.03.2013 19:53) |
otvory v tesnení nie vždy kopírujú prierezy v hlave a valci a nezriedka majú zámerne v určitých miestach menšie prierezy , aby došlo k rovnomernému obtekaniu chladených plôch. |
Tak dnes som objednal original tesnenie pod hlavu z Kawasaki. O týžden mi príde, som zvedavý aké. A ked tam stale bude tiecť voda tak už ju asi odnesiem do zbernych surovin. Ved to neni normalne, kupil som ju previezol som sa 4 Mth a strelila pružina na ventile, oprava 200€, potom som sa previezol 5 Mth a voda v motore, oprava do 60€. Je toto normalne u japonskej motorky ??? |
karol> to je mi jasne ale som trocha v pomykove, lebo som pozeral asi 10 vyrobcov a aj ked vecsina ma tak isto diery, tak niektori maju vsetky diery otvorene a novsie rocniky tiez. |
závisí to od prívodu a vývodu vody. Ak mám prívod aj vývod napríklad vpredu , tak na tesnení musím vpredu prierez zoškrtiť , aby voda omývala aj zadok . Je to jednoduchšie , ako robiť zložité formy vodných kanálov . |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 193545 | Včera: 225287