Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Ja by som sa vas chcel opytať či viem zohnať zvody na Suzuki GSXR 600 K2 od vyrobcu Leo Vince, mam koncovku a chcel by som aj zvody, len ich neviem nikde najsť.viete mi s tým nejako poradiť? |
na 10 ročné šesťkilo SS je to ozaj asi priveľká investícia za málo peňazí |
inak toto mi dlhodobo vrta v hlave... |
to teraz myslíš vážne? ono je to jako športový vzduchový filter, len na opačnom konci |
no hej, vzduchovy filter si viem predstavit, ze napriklad kaenko je priepustnejsie, pritom mozno este lepsie filtruje, jak papierovy, ale tie zvody mi vzdy vrtali v hlave...raz som videl, jak kamosovi menili zvody, stare vymontovali, polozili na zem vedla novych, tych lepsich a zdalo sa, ze je to uplne to iste...takmer ten isty tvar, ten isty priemer a ano, ked tam nie je katalizator, to by mohol byt podstatny rozdiel, ovsem ten sa da vytlct aj z tych povodnych a vela starych motoriek ho ani nema...je mi jasne, ze to neni ojeb, len mi neni jasne ze su to prakticky take iste rury a cez jedny to unika lepsie a cez druhe horsie...koncovka je zas nieco ine, seriova a ladak, tam je tiez rozdiel v konstrukcii jasny a pomerne markantny...no ale tie zvody....hm.... ale dik za snahu... Upravené 1 krát. Naposledy upravil NIKDENIKTO (19.01.2013 8:08) |
|
seriové zvody a zvody Akrapovič = rozdiel markatný Upravené 1 krát. Naposledy upravil slay333 (19.01.2013 8:34) |
rozdiel pre bezneho uzivatela je hlavne vo vahe. chyba tam katalyzator a su pouzite vacsinou ine materialy. |
nerd - a co bolo potom tých 118 128 a 132 koníkov. veď tam je 14 koní rozdiel. či to už mal na kompletku piesty, vačky, ventily, hlavu? lebo to Ti výfuk a filter neurobí.. |
motor mal inu elektroniku a upravene casovanie ventilov. pri seriovzch zvodoch a seriovej koncovke 118koni. ak sa vyhodil katalyzator a nahradil so "trubkou aku garaz dala" a koncovka bola nahradena "home made" tak bol vykon 128 a ked sa cele home made nahradilo vecami od pana akrapovica tak mal motor 132. elektronika a filter boli pri kazdom merani rovnake. |
ahaaaa...takze majitel tej upravene moto potom predbehol na nabrezi elektricku o 0,000000001 sekundy rychlejsie...a to uz stoji za to... |
NN - ach jaj... si uvedom, ze na trati Ti to ozaj pomôže |
chtt: ano vet presne to som napisal vyssie v prispevku, ze na okruhu sa nahana kazda desatinka, dokonca stinka...ale v premavke neviem...mozno len pre ten pocit a vlastne aj to uz je dovod, takze uz nerypem... |
na cesty Ti teoreticky stačí niečo, čo má maximálku 130 kmh a všetko nad 500 ccm je zbytočné |
logicky ano, ale tu uz prichadza na rad ten pocit...a presne pre ten sa ide ovela dalej... |
Ved presne to čo tu pišete chlapci riešim aj ja, 600 preto lebo jedna mi ostala po havarke v celku slušnom stave (motor,prevodovka,riadiačka) a teraz chcem postaviť novu ktora by išla aj na okruhy.Preto sa pytam na tie zvody,mam KN filter aj koncovku Leo, ide teraz či riešiť aj zvody alebo do nechať s pôvodnými. |
xsimi dufam ze poradia. |
xsimi - koľko máš na okruhoch najazdené? ja osobne by som asi pri 10 ročnej 600fke kašlal na to a peniaze radšej investoval do benzínu, gúm, nahrievákov, stojankov, laminatov a pod.. |
Jasne ,ale vieš, tak či tak budem mať tu mašinku celu rozobratu,preto by som chcel vedieť koľko take zvody stoja a či za tu cenu maju vyznam.Alebo ako pišeš napr. ty,laminaty,nahrievaky,gumyčky a benzin |
svaté pravidlo okruhu - tuning robí desatinky, jazdec sekundy |
tie zvody sa vazne neoplatia,radsej s nou vylez na brzdu nech ti to poriadne zladia a potom si radsej kup poriadne gumy,ani ja nemam ladene zvody na mojej gsxr ale iba koncovku plus kn filter a nemam problem s vykonom a ked uz tak riesis zvody mas prekontrolovanu funkcnost tlmicov?volis dat 1000 eur za nejaky ohlins alebo co |
kasli na zvody,GSXRR a ChesterTT ti poradili o mnoho rozumnejsie investicie |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 14113 | Včera: 235540