Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Caute, |
Furby kua dam ti kulmu do riti a uz nikdy ta neroztlacim!!! Bude si jawku roztlacat sam |
to nieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, ja nevladzeeeeeeeeeeem |
na bahniaka alebo babetu by som to riskol, ale na nieco rychlejsie, to uz musis mat nejake tie sklony k samovrazde... |
ehm...nechcel som sa nijako dotknut bahniakov (ze nepotrebuju brzdy alebo tak), ale oni si to aj tak bez padou jednoducho nevedia predstavit tak nejake to odlepene oblozenie ich nerozhadze |
muro: jedna vec je padnut a druha vec je nedobrzdit a omotat sa okolo stromu... |
no kua a uz je to tu |
ano pocul som a musim dodat, |
Repasovane platnicky su v pohode. Robi sa to uz roky zalezi aka sa pouziva zmes. Niektore repasovane vedia poriadne piskat. Doporucujem pokial je zodrata platnicka v pohode nie moc vyrachana na plochach a otvoroch v ktorych sa dotyka o strmen. |
Nicoho sa neboj! Ved komu chyba rozum,ma aspon viac stastia |
tomm to tusim dal alebo chce dat ropis na svojej zuze500, mozno na terenne picovinky ano ale na ozajstne motorky by som to neriskoval... ved jeden kotuc stoji aj 10 litrov |
tomxx mozem si vybrat? nieco od KTM alebo husqwarna? hehe |
KTM kosacka trawowa motorowa |
Raptor: Nechcem byť sprostý, ale Superduke by ti to vysvetlil, že čo je to motorka. |
ani nové platničky nestvoril pánboh , ale určite nie je jedno kto a ako ten repas spraví . čo ja viem tak sa naliepa trecí materiál nejakým extra lepidlom a to sa potom vypaluje v peci pri asi 160 stupňoch. |
ospravedlnujem sa VSETKYM bahnakom,terenne picovinky vobec nie su zla vec,myslel som to tak ze v terene sa nekladu take naroky pri brzdeni ako pri SS,tazkych cestnych endurach a chopproch |
no ked sa to robi aj na kamionoch a vydrzito, tak by nemal byt problem na moto. Otazne uz bude len to ako rychlo sa to zoderie. |
Sak to niekto vyskusajte a dajte vediet... v sekcii NEHODY |
Je na motorke niečo dôležitejšie ako brzdy? Možno pneumatiky. A vy to chete nakupovať na smetisku, respektíve u nejakého drotára |
my robiime kamiony a ja len cumiim ako to vuobec moze niekoho napadnut usetrit par 1000 a stratit tak zaruku na vsetky servisne ukony tykajuce sa brzdoveho systemu (nielen platniciek), priipadne kvoli tomu rozmlaatit cele auto...?.. na kamion bych si to nygdy nedal a uz vuobec nie na moto |
ja som si dal nalepit len oblozenie na bubnovu brzdu a nikdy viac!! sice som usetril 700 sk ale ten piskot mi trha usi a uz mam objednany original! Nespekuluj to nie su az take tisice a brzdy nie su nejaka ta smerovka alebo kapota! |
Mikino repas oblozeni a platniciek sa bezne robi aj na kamionoch a plechovkach. Velke fy tym setria kopu bubakov(10-20litrov na supravu oproti original). Nehovorim uz o pretekaroch ktory si davaju na brzdy material podla trate a narocnosti na brzdy(maksie-tvrdsie).Materialy dodavaju renomovane fy.(tie iste ktore dodavaju aj komplet platnicky).Treba si len najst niekoho kto ma dobre meno,skusenosti a vie poradit. Niekedy das tvrdu zmes a zrusis kotuc inokedy makku a rychlo sa zoderie. Osobne som jazdil kamionon 10r, a nemal som s repasovanymi brzdami jediny problem.Ked ma ta krava 40t a na jedno kolo pripadaju cca 4t a brzdi to, myslim ze moto musi byt tiez ok. Je to len vec kvality nalepenia noveho materialu na povodnu kovovu cast.Ved aj original su len nalepene ale znackovo |
Bacaono: vec naazoru. Zrejme zaalezi aj na tom, kto ti to robii, kludne si jazdi na zrepasovanyych a rozbi si drzku Nie kaamo, srandujem... Duufam, ze ti tvoje zrepasovane platnicky vzdy zabrzdia, ale ja by som si ich na svoj stroj nikdy nedal "Znackove" produkty su zarukou kvality (aj ked nie vzdy, ale pravdepodobnost zlyhania je URCITE mensia ako ked ich robil "Fero Grncoov z horneeho konca"). |
Ferovi Grncovi by som to urobit urcite nedal. Myslim ze vyrobca moto urcite tie platnicky nevyraba sam, ale predava vyrobky ineho vyrobcu( ktory je vtom dobry, pod svojou znackou) a ty zacvakas za znacku vyrobcu moto.Preto volim radsej overenych dodavatelov materialu od ktorych beru aj vyrobcovia. Presne tu znacku si mozes zvolit na nalepenie na povodny nosic, a potom je to uz naozaj len vec kvalitneho nalepenia.Ale proti gustu.... Ak chces znacku a veris len jej? Tak si musis priplatit. Otazka volby kazdeho z nas. |
mikino aj nove platnicky niekedy stoja za velke H...o zalezi co kupic tak isto je to aj u repasovanych. Robil som v podniku kde sme to lepili musi sa to lepit na holy kov a potom sa to dava do pece z teplotou okolo 160-180 stupnov. Existuju rozne zmesi vo vyrobnych fabrikach co varabaju oblozenie to robia presne tak isto je to o tom ako to spravis a o tom aku zmes tam nalepis. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 134724 | Včera: 135611