Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Zdravim vas chcel som sa opytat čo by bolo lepšie HONDA XR400 či KTM 400EXC..jazdim vykendovo polia lesy semtam trat udržba vykon vaha....kto je natom lepšie?? |
Podľa mňa je to v dnešnej dobe jedno či japonec alebo rakúšan obidvaja sú výrobcovia na úrovní |
Podla mna ber japonca, maju u nas viaceri KTM a podla skusenosti su poruchovejsie. |
ako ja tiež preferujem Japoncov ;) sám vlastním Japonca a som spokojný ... |
ako sa sam mam tiež japonca velmi vydarena motorečka 27 konikova ale chcelo by to už nejake velky 4takt tak preto sa pytam HONDA XR400 či KTM 400EXC?? ....do uvahy prichadza aj Yamaha Wr 400 vodou chladena motorka sa mi viacej pozdava ...ps z mojej už viac nedostanem |
jedna alebo druha bude už pekne vytahaná ( bezodná studna) a porovnávaš neporovnatelné... ked bola EXC na vrchole XR končila, porovnávat je hluposť... |
400 rok 1998, 426 rok 2002, 450 rok 2003 do teraz.... nová cca € 8500... |
Petersoon: suzuki dr-z 400 mozem len odporucit uz mam druhu doma za 4 roky z prvou za 2 roky co som ju mal som menil iba rozvodovu retaz a nastavil ventili aj to bolo v tolerancii ... menil olej a vozil sa najhorsie co ma postretlo bolo puknute guferko na radiacej packe .... oprava za par centou kazdy vravi ze je trozku tazsia ale vsetko je o zviku ja mam verziu z nakopovackou cize ziadna baterka starter 112 kg cize |
xr400- pusta tesnenie pod hlavou a je to vzduchac, takze nie je moc dobry do lesa Upravené 1 krát. Naposledy upravil dando (02.01.2013 9:41) |
...japonec! |
dusi> myslys ze mono z drz400e rv 2007 je na tom s tlmenim horsie ako usd kyb z wr rv 2000? |
ktm mi už do domu nevleze... stačilo |
Za mna XR 400 a dando xr400 je ako stvorená do lesa . Upravené 2 krát. Naposledy upravil DUDO175 (04.01.2013 22:47) |
dudo> vzduchac do lesa? sa ti prehreje. to ze to ma jednoduchy motor si skade zobral, ma to taky isty motor ako kopec inych masin? tie vahy co si sem dal su na dve veci ked ma drz400s aj 155 aj 141kg Upravené 3 krát. Naposledy upravil dando (05.01.2013 8:35) |
DUDO175: tie vahy su dost diskutabylne lebo ked ma niekto navesane na moto co sa len da od kufrou kapsiciek a neviem coho tak je to dost .... keby som odvazil moju co na nej nemam nic doslova tak 30 kg byto bolo menej ... |
dando: predstav si neprehreje ani pri ostrej jazde, keby sa prehrieva tak to tak nerobia japonci kolko 20 rokov ? Ta motorka je ako stvorena do lesa, jednoduchy motor je to v tom že to nema zbytočnosti ako kvapalinove chladenie , jednoduchy rozvod - jednoducho nastaviš ventili (žiadne podložky a čo ja viem čo ako na ostrych crf...) jedina nevyhoda je častá výmena oleja ale to záleží od jazdy, keď ju obhaniaš tak sa odporúča 1000 km inak kludne aj tých 2000 pokial jazdiš kludas tempo a maš cooler, olej stráca viskozitu vysokou teplotou, preto tie novšie mali už olejový chladič tam ten interval môžeš predlžiť, tak isto xr 600 má interval 1500km dodatočne sa zvykol montovať olejový chladič a interval max. zdvojnásobíš napriklad tu 1:03 Upravené 1 krát. Naposledy upravil DUDO175 (05.01.2013 11:17) |
toto sa mi pači, važim si ludi ktory sa vyznaju a je ich tu dost, no pytat sa , že čo je lepšie, to tu nema zmysel, ved každa mašina je dobra a nazorov vela, ale k nejake relevantnemu koncu človek nedôjde. |
DUDO175: ako poviem to tak 100 ludi 100 chuty v tomto mam pravdu ... |
Xr 600 ma identicke tlmiče z hondy CR rok od 91 hore tak už neviem čo by si si predstavoval u endura maju makšie pružiny ak si dobre pamatam a daju sa jednoducho zamenit medzi sebou , na trať to motorka neni to je hadam jasne je to "polo ostre" ENDURO a keď ju nezavarili na preteku BAJA 1000 t.j. - 1600 km palby v piesku na čas tak ty by si ju určite nezavaril . Xr 600 si môžeš ešte dnes kúpiť novú a tiež je to vzducháč , o zadretí piesta som ešte nepočul u XR Upravené 1 krát. Naposledy upravil DUDO175 (05.01.2013 12:13) |
a neviem aka je vyhoda toho uzsieho oka ojnice to by ti povedal mozno karol1 ale myslim si ze tym ze je mensie horne oko tak je menej namahane spodne oko (mensia hmotnost) |
XR600 si môžeš kúpiť už len v USA ktoré nedodržiavajú žiadne emisné normy |
dudo a co myslis ze preco davali na xr chladenie oleja neskor? prehrieva sa to jak besne. a neskusaj si xr600 zamienat s xr650. xr650 je vodou chladena neznicitelna masina ako stvorena na dakar, ale aj rozvody aj chladenie je uz o inom ako xr600 a xr400 |
ja si ani nezamienam to si ako na to prisiel ? A nene male mnozstvo oleja neni slabost moto to je slabost majitela, XR sa nepridierali na male mnozstvo oleja ale na upchate sitko pred olejovým cerpadlom (silikonom) - vydrena vačka...to male množstvo si mýliš s DR s XR 650 som tiež mal tú česť mal som ju na dlani za dobrý peniaz lenže ten motor bol hlučnejší ako moje XR 600 a sálalo z nej po jazde asi tak isto ako z mojej vzducháča a je rozdiel prehrievanie a vysoká pracovná teplota oleja, ten motor aj keď nezaťažujem ma pomerne vysokú teplotu oleja pretože má malú "olejovú vanu" vačšina oleja je v ráme kde sa chladí, si myslíš že XR 650 má aký interval ? o 500 km viac t.j. to isté a je to vodník, to že je to vzducháč má s intervalom výmeny oleja len málo spoločné, keby sa tak prehrievali tak by boli náchylné na zadieranie ale to sa už opakujem . |
jedinu vyhodu vzduchaca vidim iba v tom ze clovek neodbije chladice nic viac preco kazda nova moto typu rm-z ,cr-f ,kx-f, yz-f ,sx-f su vodniky preco ich nerobia vzduchace ked to ma "tolko vyhod" ako zvoraznujes |
ale do čerta, kde som napisal že je to výhoda, ja len tvrdím že XR-ky sa nepriehrievajú to nemá význam tu niečo písať keď to neviete prečítať |
a tebe nema asi zmysel tiez nieco pisat ked si stale myslis ze vzduchac sa neprehrieva v lese. Upravené 1 krát. Naposledy upravil dando (06.01.2013 8:58) |
veru ze nema kazdy je zastanca svojeho a bude si to branit to ci je to vyhoda tak o ty poviem iba clovek ktory mal uz kazdu z tychto spominanich motorkiek a nie iba ze ju vyskusal ale jazdil ju aspon jednu sezonu |
dando ja si nemyslím ja viem a povie ti to každý kto tú motorku mal a má, to som teraz prvýkrát od niekoho počul že by sa prehrievali, keby sa prehrieval tak má za 1. nizku životnosť pritom je to motor ktorý vydrží velmi tvrdé zaobchádzanie a ma ďaleko vačšiu výdrž ako napriklad drz , si myslíš že keď po jazde z motoru viac sála teplo ako z vodníka tak sa prehriava alebo podla čoho si vlastne určil že sa prehrieva ? Ten istý motor len so štartérom má aj dominátor určený viac na cesty do premávky kde sú tiež náročné podmienky na chladenie v letných horúčavách v kolóne a predsa furt sa vyrába nezadiera sa ako je to možné čo ja viem 30 rokov honda robí motor ktorý sa prehrieva a nič s tým nerobí divné nemyslíš ? A ešte mi napíš čo si predstavuješ pod jazdou v lese lebo mi to nejak nejde do hlavy ja som toho v lese tolko pojazdil a nespozoroval som prehrievanie . |
DUDO175: ja síce absolut bahnák nésom, ale predsa: |
diki chlapi za vaš nazor ale bol by som rad keby ste mi vedeli powedat este že kde možem zohnat alebo stiahnut manual na moju motorku lebo už nemam nervy nato :/// Suzuki Ts125r rok 1991 |
DAKAR 2013,1999 XR 400 vzducháč celkovo 87-te miesto , prehrieva sa ? Upravené 1 krát. Naposledy upravil DUDO175 (25.01.2013 8:11) |
ja mam aj DR650R a nemam pocit zeby sa ta motorka prehrievala. Pracuje v inych rozsahoch teplot. Olej kludne do 130 stupnov. |
dando veď práve, nejazdí sa v lese ale ešte v náročnejších podmienkach piesok duny vyššia teplota okolitého vzduchu celkovo väčšia záťaž na ten motor . My chceš povedať že tvoja jazda v lese dá viac zabrať tej moto ako dakar ? Ja som smiešny či ty ? Jazdil si možno raz na xr-ke boh vie akej a ideš mi tu krvoptne tvrdiť niečo čo neni pravda o motorke na ktorej som jazdil skoro celú sezónu? Sa chováš ako odborník na slovo vzatý |
DANDO: Mal som xt 600E a najazdil som sa po vseliakych extremoch lesy skali baziny a nikdy som nepocitil ze by sa moto prehriala,Zohriala ano ale prehriat,to by si musel po kazdej takejto jazde vymienat piest a robit vybrus.Mal som na nej odjazdene 6 rokov a ziadny problem.Nevies potom preco by tam lialy tolko oleja ako do auta??A nemyslis ze ako bolo spomynane ze v teplejsich krajinach by uz davno boly tieto masine vyradene??Moj nazor schlad si hlavicku pod sprchov kym zacnes nieco pisat |
Biro: Ukaz my teho blbca kto by nastartovanu moto nechal na volnobehu vo vysokych otackach.Iba ak teba.A stym zadretim skus si to chlapcek aj na vodniku namieste a budes tiez milo prekvapeny.Chladic potrebuje tak isto prietok vzduchu ako vzduchac a ten ventilatorik hu nezachrani keby si hej vytal do tociek na volnobehu.. |
janoval> keby som zobral tvoju dr650R do lesa tak by si zostal na prvom stupaku |
dando: no chcel by som ich vidiet z dr650R v takomto niecom |
razor : s byvalou dr 600r s ktorou som jazdil lesy som prechadzal horsie useky ako tento potôčik.... a nemal som nikdy problem ani neostal vysiet... a neraz sa stalo že to ktm-ka vzdala jediny z praty som mal stare enduro vzduchač inak tam mali (rmz-450, KTM 250sx, KTM 450, Kawa kxf 250 , suzuki rm 125...) |
dando xr si možno videl akurat na obrazku Upravené 1 krát. Naposledy upravil DUDO175 (26.01.2013 12:43) |
ale chlapy majte kus rozum ...nepište tu bludy....fakt...to že kto je jaky zručny v riadeni motorky to je jedna vec ale neurzajte sa tu..nema to cenu.. |
videl z vas uz niekto Enduro Romaniacks? |
dando miešaš hrušky s jablkami... jedna vec je jazdiť suťazne extremy a druha vec je jazdit rekreacne alebo len tak luky lesy.... garantujem ti tam kde sa prehreje vzduchač tam sa prehreje aj vodnik.... |
DANDO: vydim ze si majster sveta ale popri tom to v hlavicke namas asi vsetko v poriadku.Len tak dalej takych tu bolo co sa vytahuju a popri tom vedia H..no |
miklos> ako vidim tak trafena hus zagaga Upravené 2 krát. Naposledy upravil dando (27.01.2013 11:31) |
ktm ci japonec? pokial je odborna udrzba, tak je vsetko ok. pokial niesi schopny vykonat kvalitny servis,tak sa rosype vsetko. |
dando nehadam sa... ono lepšie sa jazdi v lese na mašine čo má 120kg ako na staršej napr dr čo ma 160kg... ale ja osobne nemám veľmi rad mašinu pri ktorej pridám a mi ide urvať ruky radšej som jazdil na mojej dr-ke ktora ide jak kladivo a čo sa týka prehrievania tak veľmi dôležitý je jazdec... on ovplyvňuje to či sa prehreje stroj alebo neprehreje...pozeral som tento dokument a niečo podobne sme jazdili aj my a ani raz sa mi nestalo aby som spoju prehrial.. takže hned odcudzovať vzduchače že su zle lebo sa prehrievaju je blbosť... |
dando ja ti položim potom otazku prečo najzdiš na CRF do roboty ? Lebo neni na to určená... |
Mariann: Suhlasim s tebou.Ale ono kazdy obhajuje svoj chvost aj ked prasivy ale predsa. |
DUDO175: tie videa ako DR-Z by tam obstala tak isto ked nie lepsie zalezi oj jazca ... a 600 je do lesa podla mna zbytocnost uz len kvoli vahe |
dudo> CHod uz s tou tvojou vylietanou mrsinou doriti. XR600 je stara, nevykonna, neostra a tazka mrcina vhodna akurat tak na cestu do roboty po ceste. |
dando ty si negramotný asi a 33 rokov nemáš . |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 2214 | Včera: 210488