Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Ahojte, zvažujem kúpu motorky, na jazdu hlavne v meste do práce a občasný výlet mimo, určite to bude 2 valec, naháč. Zvažujem CBF 500 aelbo ER-6N. Potrebujem poradiť, aké máte reálne skúsenosti so spotrebou v meste a mimo mesta, prípadne jazdnými vlastnosťami? |
Nahaté dvojvalce Ti vysoko kvitujem . Na CBF-ke mi nádrž vydrží cca 270 kilometrov potom sa rozsvieti rezerva (takže dokopy asi 300 na jedno tankovanie). Ak si dobre pamätám tak nádrž má 17 litrov (už neviem či vrátane rezervy, alebo bez). Takže u mňa je to nejakých 5-6 litrov na stovku, ale ja pod 5000 otáčok nejazdím . Takže keď sa budeš na ceste správať slušne viem si predstaviť že z tých 5 litrov jeden ukrojíš. Čo sa jazdných vlastností týka, tak je to Honda - keď si sa viezol na jednej, viezol si sa na všetkých . Vzhľadom na výkon motorky si s ňou môžeš robiť čo chceš bez toho aby Ťa chcela "vyškoliť". Takže podraďovanie vo vysokých otáčkach (a následný parádny šmyk), prudké brzdenie, ťahanie stupačiek po asfalte je zábava a nie boj o život ako s nejakou 150 koňovou beštiou. Rýchlosti si tam môžeš kopať jak sa ti chce, plyn na doraz aj v zákrute v plnom náklone, no problem. Na jej ovládaní nie je nič čo by vedelo nepríjemne prekvapiť (toto platí len pre rýchlosti do 150, potom už kvôli výkonu skapal pes a podvozok nestíha). Inak povedané, jazdu si užívaš a neriešiš detaily. Jasne, že časom výkon začne chýbať, ale je to parádny univerzál. ER som nejazdil, tak neviem. |
ER6N je oproti CBF 500 ovela modernejsia motorka s lepsimi komponentami... a pre mna aj krajsia Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (29.11.2012 9:38) |
CBF500 vpredu 1x kotuc, karbec, na svoj objem tazka, slaby krutak. |
Ja by som volil ER 6 N |
Mám ER-6ku ak budeš chcieť viac napíš mi, spotrebu som mal najnižšiu 3,7 najvyššiu 5,4 som s ňou spokojný, na CBF som nejazdil. Možno čo ma trochu zaskošilo že dosť rýchlo sa zapne ventiláotr ( v meste ) s porovnaním s SV-čkom ktoré má rovnaké parametre Upravené 1 krát. Naposledy upravil KaTeM (29.11.2012 10:35) |
nerd: fejtóny sú môj obľúbený literárny útvar. |
CBF500 realna spotreba, ak si dobre pamatam, od 5,5 do 6, priemer mesto-mimomesto niekde okolo 5,7, v meste 6. |
nejazdil som ani jednu - jedine CBF 600 a to je síce dobrá motorka ale straáášne nudná a keď to povie taký "divočák" ako ja, že motorka je nudná, tak asi naozaj bude Upravené 1 krát. Naposledy upravil SADLATY (30.11.2012 12:24) |
chalani na cbf 500 chcem dat vyvodove kolecko väčšie lenže bude mi zle ukazovat rýchlost ani v servise sa to neda spravit povedali že to sa neda inak nastavit,neviete o niečom? |
Spotreba na CBF 500 dlhodobo turistika 4 L ale nieje problem aj pod.Ak daš o zub vačšie vyvodove kolečko tacho Ti bude ukazovat presnu aktualnu rychlost vobec netreba nič riešit. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Pepino125 (30.11.2012 16:27) |
no mne bolo povedane že nie lebo ja nemam cez lanko ale elektriku čiže ono to vypočitava podla otačok vyvodoveho |
pepnino narazal zrejme na toleranciu tachometra.... preto "presnu" |
Ako piše Janoval-pre priklad teraz Ti ukazuje tacho pri 4000 ot rychlost 80km/hod,vskutočnosti však ideš 76km/hod.Ak daš o zub vačše vyvodove pri tachometrovych 80km/hod pojdeš 80km/hod,v reale to je cca 200 Rpm |
aha, no ja chcem dat len o jeden zub...ale podla tejto tabulky www.gearingcommander.com/ teraz idem 6000ot-123km/h potom pojdem 6000ot-131km/h neni to vela? aby to ukazovalo presne? |
Mno ja mam Er-6n, takze vyjadrim sa k nej.. kombinovana spotreba 4,2 - 4,5 litra, takze po rezervu (12-13 litrov) prejdes tak 270-300km (nadrz 15,5L), co je super, i ked ja som to nejak nevytacal, ani netreba, bo je ziva, hrava a lahko ovladatelna (nizke tazisko). |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 306645 | Včera: 169196