Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Potreboval by som poradiť. |
Ahoj, tie lacné kufre majú nízku nosnosť, monokey od Givi má nosnosť 10kg, ale už som tam viezol aj cez 15kg a kufor stále mám. Boli tu témy o lietajúcich kufroch, ale to nie je chyba kufra, buď bol zle upevnený alebo bol problém s nosičom. Ja mám vrchný kufor 52L dá sa doňho slušne zbaliť, na dlhšiu turistiku používam ešte aj bočné plastové kufre. Upravené 2 krát. Naposledy upravil Kibo (11.11.2012 23:46) |
Urcite zaklad je dostatocne velky zadny kufor, menej ako 50 litrov je malo. Bocne kufre to je ina tema, na strome som jazdil hlavne asfalt + trochu sotoliny a hlinikove traxy posluzili dobre. Na strednom geese jazdim viac po rozbitych cestach a hoci som k nemu dostal aj hlinikove kufre, nezobral som si ich ani na niekolkodnovy trip na ukrajinu, lebo som vedel, ze by mi asi skomplikovali zivot. |
Pozri obrázok Upravené 1 krát. Naposledy upravil corvette (12.11.2012 15:28) |
Z pohladu bezpecnosti a ochrany pred dazdom je najlepsi kovovy, pripadne plastovy kufor. Nepremokavost maju 100%, veci v nich sa nedeformuju, ani nerozbiju pri lahsom pade, ci jamach na ceste. Textilne tasky maju proti dazdu nepremokave navleky, ale tie sa lahko trhaju, nedrzia, takze veci v nich lahko zvlhnu. Okrem toho na niektorych moto tie bocne vaky vedia aj poskrabat lak, tak treba pouzit konstrukciu, alebo si prelepit plasty priesvitnou paskou. Kufor ma dalsiu vyhodu v tom, ze ho mozes lahko odopnut a ides s nim rovno na hotel/penzion a az tam sa vybalis. |
corvette - to je tak, ked sa ma zenska zbalit na vylet. hned potrebuje 130Litrov. ne jak poradny drsny chlap. trenky opere v potoku necha chvilu vysusit a ide dalej |
to Kibo : Givi, monolock E370, nosnosť 3kg. K nemu by som použil Alurack od SW-motech. Plastové bočné kufre asi nie - to by som nevyužil, navyše sú drahé. Pri tých textilných - práve tej konštrukcie som sa obával, keď zložím kufre, tak to nie je zrovna 2x estetické |
Ten E370 kufor má 39L, čo nie je najhoršie. Ale pozri si Corvettkin profil, má tam fotky motorky zozadu aj s kufrom, tipol by som to na Givi E460 s objemom 46L a nevyzerá to až tak komicky, pritom má CBF250ku Keď som ja nasadil 52L kufor, tiež som si chvíľu zvykal, zdal sa mi veľký, ale menší by som už nechcel |
Máš pravdu tie monokey vypadajú lepšie. Len ma zaráža jedna vec. Keď už má kufor nosnosť 10 kg, tak prečo Givi aj SW-motech, robia držiaky na kufre s nosnosťou 5 a 6 kg ?? Naviac počítam, že kufor váži určite aspoň 1 kg. |
Kufor je neznackovy zevraj nejaka awina a bolo uvadzane ze. ma 50 litrov..ja udavam.ze ma cca 50 litrov a naozaj nevyzera velky ani zozadu ani z predu.. a na to ze ma umelohmotnu platnu na ktoru vela ludi.nadavalo vydzrala skackanie po rumunskych jamach aj s plne nabalenym kufrom...takze som ho povysila ma kufor prvej triedy |
tú nosnosť určujú iba aby sa kryli výrobcovia... Bežne tie nosiče a kufre znesú viac než dvakrát toľko. Ja v maxii 52 bežne keď idem na dovolenku s priateľkou vozím určite aj 20 kg a neuletel mi nikdy. Drží dobre. Až tak tú nosnosť nerieš pozri si ktorý nosič vyzerá pevnejší alebo má aj nejakú konštrukciu a nie iba nejakú tenučkú hliníkovú platničku. |
A nosnost kufra nejako neriesim..ale ked sa niekde balim tak odhadom tam dam kdeco.ale.aby to nebolo.az moc tazke... ale nikdy som sa nezamyslala ci nepresahujem napisanu max hmotnost...napriklad minule som v kufri viezla 2kotuce na auto a dve platnicky...to ked som.dala do toho.kufra az mi rajdy narovnalo...ale pohoda vsetci to prezili...a. ani som to necitila... inak pre lepsi pocit ho mam vzdy stiahnuty stahovackami ..je to taky lepsi pocit hlavne ked je plny.... |
to Brco928: Čo povieš na tento nosič od SW-Motech ? |
nikde mi nic nelezie..tie tasky su bohovske..upevnuju sa tak ze sa obe tasky ponad spz o seba popruhom uchytia..a este sa uchytia zo spolu o zadnu stupacku..drzia tak napevno ze sa nepohnu ani o centimeter... ale davaj pozor na take bocne tasky ktore sa len prehadzaju cez zacne sedadlo a uz sa neuchytavaju z inych stran..take zvyknu liezt do kolesa... |
drží na 6 šróboch to by malo zniesť veľa ale možno by si sa pozrel aj po nejakom takom trubkovom alebo od givi - monorack vyzerá to takto: |
Ten SW-Motech nosič, ktorý postol Brčo, mám na CBčke a vyzerá ozaj super, keď zhodíš platňu (je rýchloupínacia a stojí cca 30€), tak to motorku vôbec nešpatí Nechcel som žiadne lešenie a toto jediné splnilo podmienku. |
Ďakujem za príspevky . Som naklonený zadnému kufru cca 45L alebo tým textilným brašniam. Vyriešim to asi tak, že skočím do predajne a skúsim to rovno s motorkou, a na mieste si vyberiem. |
všetko je o tom, ako často cestuješ |
no plechovkar..tym ze zamknes a ides spokojne prec by som az tak nesuhlasila...kamos minule siel na jednu akciu doma kufre zamkol prisiel na akciu a kluce si nechal doma...a tak zamknute traxy otvoril iba tak holou rukou nasilu....takze skor ako by mne na bocnych textilnych odopli popruhy a rozzipsovali to tak skor by niekto jemu otvoril tie kufre Upravené 2 krát. Naposledy upravil corvette (15.11.2012 23:22) |
zly priklad...do par sekund sa da napriklad otvorit a nastartovat drviva vacsina aut, cize potom sa trasme o svoj majetok nepretrzite a jazdime radsej vo velorexoch, tie sa odzipsuju tazsie ...treba kupit kvalitne kufre, co otvorit holou rukou neidu a nie smejdy, ja som mal uz XY roznych kufrov a otvorit nesli, teda nesli bez toho, aby ich bolo treba dolamat (bez kluca)...ale v kazdom pripade dobry priklad na vyzdvihnutie textilnych tasiek nad kufre...dako podobne to obhajuje kdesi aj kweni... |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 168072 | Včera: 159789