Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
zdravim chcel by som sa vas spytat ze ci by bol vhodny tento regler na moju mzetu 150 |
ja mam ten druhy zo Skody uz 5 sezonu v MZ. Funguje bez problemov. Je tam potom mala zmena v zapojeni oproti staremu regleru. |
aha a v com sa lisia ???? a ja uz som si kupil ten prvy :/ nevies mi poradit ako ho zapojit ??? lebo aj inde som cital ze to treba nejako inak zapojit |
a čo toto? |
k tým reglerom z tvojich inzerátov, ten prvý vyzerá že je snáď ešte mechanický, prípadne nejaký historický elektronický a vyzerá celkom veľko--> narveš to pod sedlo k nádrži na miesto pôvodného regléra? |
no zmesti sa ..... mal by sa :D ale to by nebol az taky problem jak to ze ako ho spravne zapojit .... len to zapojenie ma zaujima . ... ci je take iste ako ten co si ty navrhoval |
napriklad tu si mozes porovnat jeho velkost ..... auto.bazos.sk/inzerat/18518668/Indukcne-cievky-12V6V-12... skoro su take iste vo velkosti |
pravdupovediac neruším, či je zapojenie rovnaké, nevidím z tých fotiek či majú tie kokonektory nejaký popis(B-, DF, D+, 54).. Ak áno, tak poho-spoko, ak nie, máš problém- môžeš skúsiť ku tomu zohnať schému električársku a podľa toho to zapojiť, ale to treba byť aspoň trošku elektrikár (né jak já |
aha sak neviem pozriem to ked mi to dneska ride ci su tam tie oznacenia a dam ti vediet pride mi to okolo obeda |
Zmestit sa ti zmesti ten prvy. Lebo povodny regler na MZ je tiez taky velky mechanicky. Len nie su tak spolahlive ako elektronicke. Ja na tvojom mieste by som bral druhy. Elektronicky zo skody 120. Je na nom pekne popisane, ktory kontakt je ktory. |
aha cize z toho co si napisal tak ten co som si kupil a ten co idem vymenit (ten co je tam original) tak to su tak iste ??? a tak isto to treba zapojit nie ? ale ja vim ze henten je lepsi ale uz bolo neskoro :/ a ten co som si kupil ten je cisto novy nastastie .... |
no a este vam chcem povedat ze ja nemam v MZete ten usmernovač .... je to velka chyba ? |
nemáš usmerňovač? to by ti potom nešla elektrika na motorke.. taká čierna 3-poschodová krabička s diódovými mostíkmi.. trčia jej z boku 3 čierne káble a z vrchu 3 farebne (presne ako na schéme) |
Ten regler co si kupil neviem co je to za cudo. A ani ti neporadim ako sa zapaja. |
ops :D tak som sa zmylil nemam obmezdovač napetia ...... nie usmernovač :D |
a este sa chcem spytat kdo ma na MZete zapalovanie na ramienka ???? |
no videl som aj na mz etz 150 aj ine zapalovania ako na ramienka napr . zapalovanie zo snimačom impulzom .... |
zdravim no uz mi konecne dosiel ten regler .... ma oznacenia taketo ..... 15/54 potom M a potom R a to je vsetko ... nevedeli by ste mi pomoct ako to zapojit na moju mz etz 150 ,??? dakujem za kazde rady |
Pokiaľ viem, nikto tento typ regulátora dobíjania do MZ nemontoval, a ak hej, s návodom sa nepodelil. Ani v diskusii ani v článku. |
no tak vyskušam tam dat ten co mi radis .... a nevieš kde by som ho zohnal čo najlacnejsie ? |
pozri internetové obchody, alebo ako som písal, zbehni do akejkoľvek autotechny.. Ja som si teraz objednával 2(na stránke bola minimálna cena objednávky 200Kč a jeden stál 100Kč-cca 4€) |
daj mi stranku ... a kolko si platil dokopy aj s tym reglerom aj s poštovnym ??? |
www.google.sk |
poradim ti z oznacenim, ak to teda uz nikto nevie. cze na tom tvojom regulatore co si si kupil je svorka 15, 54 napajanie regulatora, cize rovnako ako u skodovackeho. toto napajanie povodny regulator nema, cize bytocne by si hladal neaky vodic nic nenajdes, preto ho si ho musis vyrobit. napoj teda vodic do svorky regulatara, a druhy koniec toho vodica pripoj k svorke 15 na indukcnej cievke. je to ten cierno cerveny vodic. dalsia svorka M, to v podstate stare znacenie svorky DF. jedna sa o budenie alternatora. sem napojis vodic ktory vadie k tej sklenenej poistke v poistkovej skrinke, tusim ze zeleno modry by mal byt.dalej svorka R, to je taktiez stare oznacenie pre svorku D+, to je vlastne vstupna informacia ze alternator vyraba prud, a je ho xy voltov. cize sem patri vodic ktori vedie z diodoveho mostika. mal by mat cerveno zelenu farbu. no kedze si neuviedol svorku D-, pripadne B-, tak typujem ze regulator ju ma na svojom tele, cize regulator riadne ukostrit!!! |
no ok vyskušam to aj ty si mal taky regler ??? a esta sa ta chcem nieco spytat ze nepochopil som tomu koncu co si napisal ..... ze ja mam uz spojene tie dva kable zlto cervene dohromady ale nepochopil sm tomu ze ::::::: najlepsie riesenie je jeden uplne vyhodit, a na jeho miesto zapojit volny koniec toho co nam zestal. |
nie, nemal som taky regultor, ale riesil som vymenu regulatora na mz zhruba 10 rokov spat, v tedy este nebol ziadny navod, aspon premna, nakolko som nemal vtedy internet. vec sa ma ale tak ze ja nemam problem, co sa eektriky tyka, takze to bola otazka 20 tych minut aj v ratane demontaze, a montaze sedadla. |
zdravim pani potrebujem poradit zohnal som neoriginal regler a potrebuje pomoc ako zapojit a co zanmenaju jednotlive pismenka. je to tento typ. |
A prečo si Ilavčan kupuje veci v jazyku ktorým nehovorí? |
© Copyright 2001-2025 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 27818 | Včera: 164211