Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Mám problém s XR neviem či s prechlastávaním ale asi ano ....a potrebujem iný pohľad na vec Upravené 1 krát. Naposledy upravil DUDO175 (01.09.2012 19:50) |
1. Pri horení bohatej zmesi sa nedosiahne teplota na vypálenie usadenín na kontaktoch sviečky a postupne ju prerazí. |
Hladinu na zmontovanej plavákovej komore nezmeráš, lebo nevieš pokade boli plaváky ponorené, teda o aký objem sa hladina znížila. |
tam kde som napojil tu hadičku tak to je vypúšťak plavákovej komory, tá šrouba čo je tam tak tú keď povolíš tak vypustíš benzín z komory to neni prepad ten je hore. Ja som napojil karbec normálne na nádrž otvoril benzín nehal napustiť komoru potom som nasadil hadičku a povolil vypúštací šroub čiže by malo ukázať výšku hladiny na hadičke takú ako je v komore, keby zle zatvára ventil tak by benzín vytekal cez prepad ale nevyteká a plaváky sú original z nejakej umelej hmoty nemajú sa ako "napiť", rozobrané som to už mal 5x Upravené 1 krát. Naposledy upravil DUDO175 (01.09.2012 21:26) |
Výrobca neudáva výšku hladiny cez hadičku, len vzdialenosť plavákov od roviny plavákovej komory v polohe ako na obrázku img339.imageshack.us/img339/3338/img014.png |
Ešte k tej hadičke, prepad nemôže mať vývod "hore" nad najvyššiu prípustnou hladinou, potom by to nebol prepad. Výrobca využil jeden vývod aj pre prepad, aj pre vypustenie paliva po uvolnení šróbu. |
neudáva ale ja som chcel zistiť výšku hladiny aby som tam nastavil potom tých 14.5 od vchu, ja mám manuál ale nezdá sa mi to ako to ty popisuješ, ja som to aj meral ale ten plavák začne zatvárať ventil až keď je to nejaký 1cm od hrany nie 14.5 teraz neviem či má začať zatvárať keď je 14.5 alebo ako |
tie plaváky sú padnuté na +- 2.5cm to som meral ako v manuále potom som skúsil tých 1.45 ale oni zatvárajú ventil až niekde cez 1cm |
dudo ty si tusim kkt. naco sa pytas co robit ked furt robis po svojom a nenechas si poradit. Upravené 2 krát. Naposledy upravil dando (02.09.2012 9:02) |
DUDO175 výšku hladiny máš správne podľa toho obrázku v prvom príspevku.Tam kde si napojil hadičku to je vypúšťák (odkalovač) plavákovej komory u tohoto typu karburátora. |
neviem , či XR 600 ,musel by som pozrieť manuál a osviežiť si pamäť , ale na niektorých motoroch (VN750 , CB400 ) sa kontroluje hladina hadičkou napojenou dole na prepad a po otvorení výpustnej skrutky . Výhoda je , že netreba demontovať karbík z motora a je to oveľa presnejšie , ako meranie vzdialenosti plaváku. Využíva to jednoduchý fyzikálny princíp - spojené nádoby , čiže vodováha . |
Urob to, čo je na obrázku img20.imageshack.us/img20/7927/img016.png |
dando ano ja som kkt pretože ty si neprečítaš to čo som písal vyššie, žeby som tam dal tú hadičku asi preto aby som zmeral výšku hladiny ?rozumeno ? Keď otvoríš kohút a vypúštací šroub a dáš tam hadičku tak ti na tej hadičke ukáže výšku hladiny aká je v karburátore, a to s prepadom nič nemá čo tu furt omielate . A ak má zatvárať ventil pri vzdialenosti plaváku 14,5 tak potom je tá hladina vysoká pretože on začne zatvárať až pri cca 1cm tak ako som písal vyššie tak teraz som z toho kkt pretože v manuále nepíšu že má zatvárať pri 14.5 , vy mi tu píšete čo je prepad, radšej sa nejdem nič pýtať pretože aj tak nedostanem jednoznačnú odpoveď. howgh koniec diskusie . |
No, po tejto odpovedi si aj ja začínam myslieť, že si kkt. |
ano, asi si kkt ked v servisnom manuale nie je o tvojej hadicke nic pisane. tak odkial si sa dozvedel o tomto merani? |
a na margo tvojej hadicky: |
karol1 02.09.2012 10:02 to som chcel počuť vďaka |
dando a zeleno PROSÍM aspoň si pozrite obrázok , čo som dal . Bude Vám obom jasné , že tu došlo "k hlubokému nedorozumění" . Kopec motorov predpisuje takúto kontrolu hladiny . |
Karol, ja som si to prečítal pozorne a o tomto spôsobe merania dávno viem. Neponúkol som mu ho preto, lebo nikde v manuáloch som nenašiel potrebný údaj pre XR 600R, teda ho nevie použiť. |
karol- moja chyba nejako som na to pozabudol. aj tak ale bez hodnoty pre tu hadicku musi nastavit hladinu klasickym sposobom a potom si moze poznacit hodnotu pre tu hadicku. Upravené 2 krát. Naposledy upravil dando (02.09.2012 21:43) |
dando v prvom rade sa nauč čítať s pozorne predtým než začneš niekoho urážať, ten predajca bol totiž fušer motorka je zo švajčiarska, predajca menil krúžky a tesnenia(na krytkách ventilov a pod krytom ventilov) moc napatlal silikonom - ja som silikon potom našiel na sitku ktoré je pred čerpadlom, naštastie som to spravil včas že som to rozobral pretože nestihlo pridreť aspon dúfam aj vačka sa tak tvári , pri predaji šla motorka až prekvapivo potichu bolo počuť iba krásny tichý chod a motorka chytala na jeden kop či za studena alebo za tepla, šla tichšie ako XR 650 (vodník) 2001 ktorú som bol pozrieť pred touto Upravené 2 krát. Naposledy upravil DUDO175 (02.09.2012 22:43) |
dudo> predajca menil kruzky? a to ma akoze byt nejaka GO??? |
zmeraj tlaky vo valci... som zvedavy na tu velku kompresiu... |
nejak sa začína rozmáhať fušerina aj za našimi hranicami , v tomto prípade švajc , ja som sa v dielni trápil s angličanom... |
dando: si myslíš že kúpiš 15 ročnú motorku ktorá nebude potrebovať ďalšie bubáky ? Ja kúpu XR nelutujem našiel som konečne to čo som hladal, a z domu najbližších 5 rokov určite nepojde . GO bude skôr či neskôr a keď pozriem aká je dnes hodnota tejto moto s dokladmi za hranicami tak som ju kúpil min. o 700€ pod cenu,na SR je len pár týchto moto na dokladoch s dvomi som mal tú česť, jedna mala motor z XL takže tak, u slováka bola len chvílu a už ju skoro dojebabral, ovalita vo valci určite je možno je to aj na výmenu ojnice a tak dále, ale s tým som počítal že to príde, ale po GO by mal ten stroj šlapať ďalších 15 rokov, dnes sa také endurá už nerobia |
tak s tou GO mozes zacat uz teraz. Ked ju uz budes robit tak si daj prevrtat valec na 650 |
tak pred hodinou som to zložil, nalial olej, a motorka chytila na šupu tak ozaj neviem či je tam nejaký skrat alebo bola tak prechlastaná,potom som skúsil znova nakopnúť už horúci motor so zavretým benzínom a na šupu, zajtra ešte skontrolujem či tlačí olej do hlávky lebo som mal rozobrané aj čerpadlo, a ak tlačí sezóna sa môže začať |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 68488 | Včera: 235461