Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Dobry den, mam problem s mojou kawkou, dava mi slabu iskru a uz neviem cim to moze byt. Ma len elektricky starter, motorka na akumulator v motorke mi toci starterom a nechce nastartovat, akumulator je novy. Ked som ju napojil na autobaterku tak chytila dakedy po case dakedy hned, tak som hladal chybu. Najprv som nasiel jeden odizolovany kablik od cievky co snima polohu magneta a udava kedy ma hodit iskru co som zaizoloval zmrstovacou bozirkou, odizolovany bol v ohybe pod kovovym drziakom v motore. Potom mi nastartovala normalne, a teraz som prisiel po dvoch tyzdnoch a zas nechcela nastartovat. Mal som podozrenie na cievky statora, lebo ked som ju nastartoval na autobaterku a odpojil od baterky ze bezala bez baterky tak ked som zapol svetlo tak svietilo slabo, preblikavalo ,ze nevladal alternator davat dostatok prudu, tak neviem ci je normalne ze na volnobeh nevyrobi alternator dostatok prudu. Premeral som stator podla manualu a hodnoty sedeli ani neprebijal na kostru, i ked sa mi zdalo na niektorej cievke statora trosku cierne na vodici. Potom som chcel premerat regler ale stator ma 3 fazy a regler 6 vyvodov a starsie KLR mali len dve fazy a regler 5 vyvodov a mam manual s elektrikou na ten 5 vyvodovy len a i hodnoty reglera. Sviecku mam novu. Ako by ste hladali chybu, co by ste odporucili? dakujem |
zdravím všetkých, mám problém s mojou klr 600e |
|
© Copyright 2001-2025 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 75712 | Včera: 123807