Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Zdravím Vás, |
Nemas moc velky vyber na servis bawora, bud origo servis FMOTO v Bratislave alebo sa skus obratit na Francuza. |
neviem no skus najprv zkalibrovat plyn ... zapni klúčik a 2x pomaly otoč plyn nadoraz, mozno ma jednotka nejake blbe hodnoty...ked mne z nicoho nič začala chcípat spravil som toto a ide ako nová Upravené 1 krát. Naposledy upravil matoj (01.08.2012 23:26) |
Spínač bočného stojana som skontroloval, ten je v pohode. Tak skúsim teda sklaibrovať ten plyn a skontrolovať baterku a dobíjanie. Inak ešte k tej ručičke otáčkomera.. Otáčky spadnú na nulu či vylezú na maximum (8000) aj keď mám zaradený prevodový stupeň a motor prestane ťahať a idem výbehom. So štarovaním problém nemám chytí vždy na prvú šupu. Ale toto kolísanie mi začalo včera po cca 50 km jazdy na diaľnici, takže nejako tej sviečke to nedávam za následok. Baterka je v moto od minulej jari a kapacitne (pred 2.500km) vyzerala dosť slušne.. |
Takže baterka doliata (bola tak cca na 85% plná a mala 12,61V, takže v poho), očistený mínus kontakt baterky, dotiahnutý plus kontakt, nakalibrovaný plyn a s mašinou som spravil skúšobných cca 100km a išla bez jedinej chybičky a dúfam, že to tak aj zostane :D ... zatím dík za rady ;) |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 258987 | Včera: 168352