Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Kupa mojej ''novej'' moto sa uz blizi do konecneho stadia, ale stale nie a nie sa pevne rozhodnut ktora je ta prava. Precital som snad vsetky diskusie clanky o jednej aj druhej a kazda ma svoje plusy aj minusy preto sa chcem aj s vami mily bratia a sestry poradit a popocuvat vase nazory co si o tom myslite vy vlastne skusenosti osobny nazor je vitany. po dizajnovej stranke sa mi paci skor to GTR-ko ale po tech stranke je asi omnoho viac premyslene to GT-cko. Tak poprosim sup sup vase nazory |
... a R 1200 RT , alebo ST ? Sú o dosť ľahšie ... |
brazel.....pravdaze aj nad nimi som uvazoval povodne som chcel to RT-cko ale jeho cenova relacia prevysuje neako moj stanoveny limit a take co sa co su aj v tej cenovej relacii maju nabehane cca 60 000km a to sa mi uz zda celkom dost. |
Veď ale , za čo kúpiš GTR 1400 , za to kúpiš aj RT 1200 ... 100%-ne Upravené 1 krát. Naposledy upravil brazel (01.07.2012 10:17) |
60 000 km sa ti zda vela ? tak preco pozeras po starsej moto , motorka z roku 2007 bude mat najazdene min. 40 000 km takze po sezone to mozes hodit do srotu. ha ha ha |
co mam gtr vyhliadnute cena cca 8500 za to sice RT zohnas ale 67 000km aby som bol presny a gtr ma 21 000 kup. na slovensku, servisna + pravidelne servisy ak vies o inom zachovalejsom sem snim urcite je to taktiez luxus |
kato....popravde povedane hej zda sa mi to vela a urcite je to viac ako 21 000. mozno by sa mi to nezdalo vela keby tych 67 000 mam nabehanych ja na tej moto ale kupovat ju stakymi km sa mi zda trosku ako kupovat macku vo vreci nemozes vediet cim ta to prekvapi. Urcite maju tie baworaky kvalitne motory ze to vydrzi aj ,,mariu'' ale nemal som neviem povedat mozem len sudit |
Možno trochu cez osemapol by sa dalo aj RT-čko s ESA + ASC a nemá ani toľko km čo tá GTR-a ... Upravené 1 krát. Naposledy upravil brazel (01.07.2012 10:48) |
kde??? najdi neake a hod sem budem len a len vdacny |
Prečo ? Lebo sme jedna motorkárska rodina ? |
K - čkova rada od BMW ma skutocne prepracovany podvozok...mozno to by bol dovod preco by som sa ja rozhodol pre BMW. Ale tym nechcem povedat ze GTR je onieco horsie... |
No na GTR1400 (200 mám nalietaných cca 28000 km, jediná vec čo jej môžem vytknúť je odvod teplého vzduchu čo už (2010) má vyriešené. Je to motocykel na ktorom bez problémov vieš spraviť 600-800 km na jeden ťah. Max so urobil za deň cca 1100 km. Má perfektnú ochranu pred vetrom a dažďom cca nad 70 km/h nepadne na teba kvapka. Čo sa týka jazdných vlastností vieš sa ponaháňať s kde kým, chlapci na super športoch len oči otvárajú, čo sa týka zrýchlenia a náklonov. Ak máš akékoľvek otázky pýtaj sa. |
Asi Ti nič extra neporadím, len toľko, že si každú treba ísť odskúšať, resp, ja som tak hľadal Upravené 1 krát. Naposledy upravil amper (02.07.2012 11:02) |
Presne medzi rovnakymi motorkami som sa nedavno rozhodoval aj ja. Nakoniec som si vybral BMW. Rozhodla najmä lepsia vybava (vyhrievanie, nastavovanie podvozku, tempomat atd.) oproti GTR, ale hlavnym argumentom bol podvozok, ktory je bezkonkurencny. Pokial sa chystas vela cestovat, tak BMW je z tychto dvoch podla mna usposobene o trochu lepsie. Inak o BMW plati to iste, co pise GTR1400, perfektna ochrana jazdca, motor, brzdy, jazdne vlastnosti. |
GTR1400 ..... chcrms a ta opytat ako sa to Gtr-ko sprava v zakrutach pomalsich a taka ista otazka aj na teba titan baworacik je na tom ako v takych zakrutach? strasnu dilemu mam aby som nespravil zle rozhodnutie co kupit |
mikel: podla mojich skusenosti je cele spravanie BMW stale absolutne neutralne, teda ziadne "padanie" v pomalych zakrutach alebo nieco podobne, ovladanie uplne "bicyklove" na dany typ stroja. Vyhodou je, ze si mozes nastavit vysku sedla aj riaditok, takze si to prisposobis presne podla seba a potom uplne bez problemov. Tu vahu clovek citi viacmenej len pri manipulacii. |
titan...... a je nieco co by si jej vytkol neake minus? |
a este otazocka ako su na tom aj Gt a GTR so spotrebou a dojazd na jednu nadrz? |
Troška poštuduj: www.motorkari.cz/clanky/redakcni-testy/bmw...] Upravené 1 krát. Naposledy upravil barko (02.07.2012 22:55) |
Urcite by som BMW vytkol prevodovku. Ta naozaj dost zaostava za japonskou konkurenciou. Cvaka o dost viac ako by mala a celkovo mi pride to radenie take pomalsie a tazkopadnejsie ako na japoncoch. Na funkcnost to samozrejme vplyv nema, ale to mohli dotiahnut lepsie. Dojazd na nadrz ukazuje palubny pocitac pri plnom natankovani okolo 450 km. Predpokladam, ze pri turistike, ked pojdes plynulo okolo 100 - 120, tak tych 400 a mozno aj viac by mohlo byt realnych. Ja pri normalnej jazde (aj mesto, aj okresky, aj dialnica sviznym tempom) som zatial najazdil na nadrz max. 320 (300 aj s rezervou vzdy) (spotreba podla palubneho 5,7, realne okolo 6,3) |
Ja mám GTR ku (8/2011) najazených nejakých 5 000 km . Spotreba sa mi v ECO mode dostala do 5,6 l / 100 km solo. Pri jazde vo dvojici s kuframi je spotreba 6,0 - 6,1 l/100km. Pri plnej nádrži prejdeš od 360 km. Nádrž by to chcelo asi trocha objemnejšiu. Jazdné vlastnosti dobré. Pri mojej výške 185 cm a váhe 98 kg pri daždi a vysunutom štíte som mal mokré len predlaktie a čižmy, inak sucho. Čo sa týka náklonov , vidím to v pohode. Zrýchlenie to má ako raketa. Čo by som jej vytkol ... otrasný prístup batérii. Je situovaná v oblasti medzi nádržou a sedadlom. Keď sa chceš ku nej dostať, tak sa namakáš. Toto maju ine masiny doriešené lepšie. Rozhodoval som sa tiež medzi BMW a KAWOU, ale vyhrala KAWA ... prečo ? lebo BMW už má kadekto, ale GTR - u veľmi nie. Technicky je dokonalá (až na moje výtky) Ale som rád , že som si u kúpil, technicky prešpikovaná, pohodlná, dobrá spotreba a každý sa pri nej pristaví. Upravené 1 krát. Naposledy upravil 2841dodo (03.07.2012 6:38) |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 222632 | Včera: 238923