Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Zdravím, nedávno som riešil závadu nehádzania iskry, po oddeklovaní som zistil že sa povolil jeden z osmich šrobov na rotore zapalovania, a rozbil mi cievky na statore alternátore, po radách tu členov som poslal na previtie a opravu kostričky členovy ikcipo , včera mi to prišlo, no po nahodení a pri skúšobnej jazde začne v spektre 5500-6000ot/min. (max je 8000ot/min) vynechávať, ak ho držím vynechá potiahne, vynechá potiahne, a tak sa to opakuje, pri nižšiích otáčkach beží moto bez problémov, aj starty sú dobré, a ešte mna napadlo že na neutráli to možem vytočit do omedzovaču s čistým chodom, |
začínam mať z toho depku, 6 týždnov som nejazdil, a vyzerá to že tak skoro ani nebudem, moto vynecháva už aj pri nižších otáčkach,... |
Vraj už raz robil takýto altík na túto moto a šlapal dobre, lenže ja som nemal žiadny problem pokial sa to nevysypalo a teraz po repaire to začalo robiť, vravel že mi može požičať cdi za 20€ no ja neviem či bude problém v tom... |
vidíím, že nemá nikdo záujem nejako reagovať alebo pomocť... |
no toto neni ,len taky jednoduchy problem,bud rádmže ti tu nepišu somariny.on nejaký odborník sa najde,bud trpezlivy.ja osobne som s tvojim problemom v koncoch.napada ma len nejaka blbosť,kablik,sučiastkaktorá sa ti postupne uvoľnuje,preto ti to blbne aj v nižších otáčkach.rozobrať,lupu,zložiť,modliť a fičať.držim palce.tiež by to chcelo premerať ked to naštartuješ a točíš,ale to treba machra na to. |
ešte jeden postreh, nieje možné naladiť zmes podla farby sviečky, stále je bohatá, úplne čierna sviečka, a už som skúšal s karbecom nastaviť všetko, je ešte možné že sa poškodil snímač zapalovania čiže impulzná cievka, no nemám tu na okolí nikoho s kým by som mohol zameniť.. |
no ako vravím,ja som v koncoch,teraz su ludia mimo pc,vozia sa,niesu už v robote.večer budu na pive,zajtra budu jazdiť,ale verim,že nejaký odborník sa najde a pomože. |
Takže, rád by som ukončil túto tému, dokonca pre mňa jednu životnú kapitolu. |
nechapem potom ale ako ze ti vynechavala v tom spektre, ked tam AC pumpa nic nerobi. |
Neviem ani ja, ono ked som to ťahal pomaly tak som to dostal na obmedzovač, ako náhle som skusil rychle akcelerovať pri prudkom pridaní moto vynechávala až pokial som nepustil plyn. ale ako hovorím dnes znova testovacia jazda a všetko v úplnom klide, moto ťahá jako ,, kdysi,,. jedna malinká pružinka a 9 mesačné trápenie.. |
keby si toto napisal v prvom prispevku tak by bolo hned vsetko jasne |
skoda ze som tuto temu nenasiel skor, mohol som ti pomoct. mal som ten isty problem ako ty ale na XT pomohlo len nove CDI od Ignitechu ale moto mi tiez trhala a nemala vykon, problem sa vyriesil tak ze sa dane CDI dalo programovat a podla ich softu a manualu od zelena som naprogramoval CDI a moto isla super. |
mozno to bolo preto ze si kupil programovatene zapalovanie a nie origo |
A este otazocka na Husky 610: Co to mas za karburator? |
ono ja som mal pokazenu statorovu cievku, oprava za origo bola velmi draha, tak sa tam dalo CDI, ktore tuto cinnost robilo namiesto statora. Ono ignitech ti podla mna napali nejaku schemu do CDI ale nemusi to byt OK. Napr. ja som mal par bodou v mape asi 4 pri rozmych otackach, ked sa mi to podarilo vyladit tak som mal pri kazdych 500 otackach hodnotu... |
Moje CDI je od ignitech-u , nie je laditelná,ale oproti origu bolo treba priviesť tých 12V do CDI, takže teraz dáva CDI energiu do fajky, oproti origu zapalovaniu, kde išla energia do fajky zo statora... |
Mam na mojej PHM40,tak aby som vedel ked sa zacne srat. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 299639 | Včera: 137541