Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
tak to sa nejako vyriesilo samo prestalo to samo od seba nechapem ale dobre :D nerozoberam radsej nic |
Takže opava sa podarila. Ale tušim si mal aj problem s prevodovkou či čo! Niečo s brzdenim ak si dobre spomínam a to ako dopadlo? Zaujímalo by ma to! |
takze si mal pravdu znicil som to sam pretoze to lozisko sa zrejme znicilo mojou vinou chyba bola v tom ze pri zakladani novych lamiel som akosi neuvazoval nad tym preco su na konci spolkoveho kosa vyfrezovane asi 15 mm hlboke drazky |
No ak ti nedralo ten diel pred kontrolou a rozobraním tak tu je dôkaz že si niečo poskladal nie dobre. Či? Pouvažuj!!!! |
jasne a ano som rozobral spojkovy kos lebo som kontroloval hrubku spojkovych lamiel a plechov preco myslis ze som dal nieco zle ?? ved tam sa neda nic otocit ci? |
ak ti môžem ešte poradiť stiahni si manual na 98-99,tiež je v angličtine.Predpokladam že maš iba : Kawaski_haynes_zx6r_95_02.pdf. Motorovo sú temer rovnaké , fakt minimálne zmeny. A k tomu ložisku- netuším prečo to derie z fungl ložiskom by to nemalo drať ak si to vedel rukou zlahka točiť. Ved to ložisko je tam kôli tomu aby sa točivy pohyb spojkoveho koša eliminoval!Pred tym si rozoberal spojkový kôš? Nechapem! |
mam ale iba v anglictine a ta mi nejako nejde a to prve lozisko bolo fakt v ri.. zadrhavalo sa jak dive po vymene loziska sa to tiez zodralo ale rukou mi to slo otacat vyborne so servisnym manualom by som bol pan ale ja prekladam jednu vetu 15 minut a aj tak mi vychadzaju sprostosti |
No zaujímalo by ma v akom stave bolo to prvé ložisko. Máš stiahnuty servisný manuál? Tam je aj presné nastavenie . |
no vies ja som to lozisko vymenil a ono sa to stalo zas takze neviem preco mozno nemam nieco v osi alebo je niekde nieco dotiahnute no ok skusim to este prezriet zatim dik |
Môže byť,pačka na riadidlach ide 3mm naprazdno. Vlastne v kludovom stave ak by si aj malo pritiahol lanko tak sa 46102 zaprie o ložisko a prestane sa točiť ostatne sa veselo krúti. to ložisko tam je nato aby sa to nedralo. Predpokladam že tvoj problem je v tom ložisku , ak ho maš pridreté a točí sa ťažko alebo vôbec a keď priťahuješ lanko alebo mačkaš spojku tak sa to derie v tej vidličke -diel 46102 sa kruti a13102 ťahá. |
ze tam mas nejaku tu volu ktora sa prejavuje na konci spojkovej packy(na gulicke) volou o hodnote 3 az tri mm chapem to spravne ??? takze je to vlastne teoreticky tak ze pri behu motora naa volnobeh sa tie dielce iba letmo klzu o seba |
Podla mňa nastavenie lanka ma vplyv na funkčnosť spojky-aby nepreklzovala. čím viac to pritiahneš tak to vlastne funguje ako keby si vymačkol spojku. Teoreticky ak mame neutral a lanko ok nastavene čiže sa tie dva diely13102 a 46102 len dotýkajú môže sa pretáčať, keď že na diel 46102 nepôsobí tlak dielu 13102 aby spojku rozopol. V takom prípade nieje dôvod aby ti to vydralo. Ja mam lanko nastavené tak že prstami dokažem pomykať diel 13102-čiže cítim že sa oprie o 46102 a na páčke to vidno tiež asi na 2-3 mm. |
aku mas volu na svojej spojke alebo ako sa to steluje mas na to navod nejaky tiez by mi to pomohlo |
hej jasne chapem dik ale ked je to akoze zlozene a vlastne v beznom pouzivani ked je spojka nastavena a uz tam mam rychlost a spojka je vlastne pustena sa 46102 vlastne nema uplne vobec tocit ci ano ?? to mi vrta hlavou vies mozno som to lanko pritiadol moc alebo malo neviem ci to po nastelovani spojky ma stat alebo sa tocit spolu zo spojkovym kosom ( myslim ked je spojka pustena) pretoze ako uz som pochopil ze ked spojku stlasim ma 46102 zastat len ci to stoji aj ked je spojka pustena to neviem ci ma byt lanko dotiahnute tak aby sa to netocilo vobec alebo to ma byt volne dik za trpezlivost a pomoc |
MNO . Diel 46102 ide cez ložisko 92045 a to cez spojkovy kôš 13187 čiže z koša ťi trči len diel 46102 to je jasné. Ak maš dole spojkový dekel vieš to otestovať či sa to pretáča - malo by sa. Nato tam to ložisko je. Ide o to že ak vymačkneš spojku ,diel 13102 tou vidličkou na konci ťaha diel 46102 spolu aj kôš a spojka preklzuje. Teoreticky ak by bolo pridreté ložisko tak pri vymačknutí spojky sa krúti všetko a to je zle. |
a este pre informaciu ak viete ten diel 46102 ten sa v tej prevodovke nema vobec tocit co?? myslim ci ma byt stale v klude alebo sa po pusteni spojky otaca spolu zo spojkovym kosom??? to mi dost neda spat mozno som to zapricinil ja lebo som predtym mal strasne velku volu na lanku tak som ho akoze steloval ......tj mozno som to dotiahol malo alebo moc ..... a ak bay ste vedeli tak aka ma byt vola na spojkovej packe pre istotu do buducnosti |
a so mrozhodnuty dam to do servisu co sa stym budem rozculovat tyzden tam budem maturovat zrat si nervy a nakoniec to este rozbijem nato ma predsa kawasaki servis nie a do prahy to mam len 40 km |
Tiez bi som to videl v tom lozisku 92045 ako pise KAWAZX6R1996 |
ak som to spravne pochopil tak problem by mohol byť v ložisku 92045. Ide o to že ak je zadrete a pretáča sa celá osička 46102 tak to v tej vidličke na konci zodere a maš to v prevodovke . Dosť velke riziko jazdy mať kusok želiezka v motore - bacha !!! |
mam tu staru ninju sestku 95 rok a problem sa najde vzdy ze ano, predsa len je to stara masina , no a teda mam mechanicku spojku a na kryte spojky je vlastne taka hriadelka ktora rozopina spojku a s tou mam vlastne problem zacala sa neprimerane rychlo opotrebuvat tj. ze po 200 km sa aj na novej hriadelke ktoru som prelozil z ineho motora vybrusil ten hacik .... ktory otvara spoju pri potiahnuti lankom preco sa mi to deje moze mi to niekto vysvetlit alebo ci ma niekto s niecim takym skusenosti mozno mam nieco zle nastavene (neviem ma to nejaky presny postup na nastelovanie spojky alebo co ) za pomoc by som bol vdacny neviem si s tym rady ta hriadelka stoji 1000 kc tj 40eur za kus vyfrezovanej kulatiny a neviem si s tym rady rozmyslal som ci nemam nieco s olejovym cerpadlom ale neviem ako by som na to prisiel pripada mi to tak ze to tam ide na sucho alebo co (a olej tam je)4 litre |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 143908 | Včera: 125808