Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Cafte vsetci! |
Tak to je normal. Ja mam doma dve take masiny a ani jedna poriadne nedobija. Skus zmerat digitalnym merakom tie try kable co ti vychadzaju z alternatora ale meraj kable medzi sebou a maly by davat kazde dva kable medzi sebou asi 14 az 16 voltov ale striedavich. Pri merani odpoj regler. |
Ak to nebudes vediet odmerat tak ma napadla aj takato moznost. skus pripojit 12V ziarovku na dva kable medzi sebou a postupne vystriedat vsetky tri. ak sa ziarovka po nastartovani rozsvieti (pripadne vypali tak je to ok.ak bude svietit slabo tak je zle. Ozaj taka otazka. dával si niekedy dole lavi dekel z motora v ktorom sú prichitene cievki alternatora?Ak ano bolo tam aj nejake tesnenie(napr:papiervve atď) |
Pozri tu: Testovací diagram kontroly dobíjania motocyklových batérií |
rebel250, XJ900... diky. |
To je ok, ale bolo tam aj nejake tesnenie, pretoze tie cievky su tam na milimetre presne a ak tan nedas napr. papierove tesnenie ake tam mozno bolo (cca o hrubke 1 mm) tak sa tie silociary co vytvara rotaciou magnet nebudu dostatocne pretinat s tymi cievkami a mas presne taky proble ako teray ty. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 205709 | Včera: 122460