Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Prosim o radu, ak ma niekto skusenost s niecim podobnym, rad si precitam. |
Nazdar. Taku moto som sice nemal ale pravdepodobne tam budes mat ulektronicke zapalovanie a riadiacu jednotku a este a inducku. takze z tychtu veci mas nieco odjebane, snad okrem elektromagnetickej cievky v motore s tym aby tato cievka odisla som sa este nestretol. pokial maz moznost poziciat si inducku s podobnej moto tak to skus s tou druhou ak to nepojde ani tak tak si skus od niekoho pozicat riadiacu jednotku. to je moj nazor. toto by som skusil ako prve. |
rebel: odjebane sa na motoride pise odje**ne alebo odpalene |
svetlo nemá s iskrou nič spoločné, sú to oddelené časti zapalovania. chybu zistíš väčšinou iba výmenou jednotlivých častí zapal. sústavy (fajka, ind, stator). na ktm zapalka nemajú dlhú životnosť a ako tomxx píše-stojí to kopec lovov. Ale možno máš iba skratovaný chcípák na kormane, príp prerušené káble, alebo konektor |
diky tomxx, |
tak sa poriadne popozeraj odkial sa mohol urvat. isto nebol prikapcany len tak. mrkni nejaku srubku, alebo zvar (cin). pravdepodobne to bude kabel nie drot, tak hladaj zvysne vlasce. |
Ja som mal podobný problém na husabergu/s KTM veľmi podobné/. Zle som utesnil dekel na magnete a keď som išiel cez rieku dostala sa mi tam voda. Stačí aby sa to len trochu orosilo a je to v prdeli, vyskratuje to. Problém je v tom, že keď je v keli magneto tak odpáli aj kocku. Dal som tam nové KTMkové cena: kocka asi 3.500 a spodok 8.000. Nezabudni dobre utesniť dekel a všetky kontakty aby ti to nevyskratovalo. |
A ešte keď odborník zisťoval skušačkou,v čom je chyba -mašina vôbec neštartovala najprv sme vymenili len kocku a naštartovali sme motor, chytil pekne a ukazovalo hodnoty pekne všetko ako má byť, reku bola chyba len v tom. Pridáva plyn hodnoty stále v pohode, chce to odtaviť ubere plyn a zrazu hodnota vyskočila na 10 násobok ako má byť. Skrátka prebíjalo vysoké napätie len keď sa ubral plyn odpalovalo to kocku a chyba bola v magnete. Takže daj si to riedne premerať a ak je v prdeli kocka bude v prdeli aj magneto. |
Na zotrvacnik musis pouzit nejaky pripravok, maticu potom odtiahnes "lahko". Ale telo zotrvacnika zhodis pomocou stahovaku. Ja som si musel vsetko povyrabat... |
Ja som mal podobny problem na KX 125, nakoniec po previjani cievok som zistil ze je na hovno kocka nova staji okolo 8000 tak som zohnal zo starsie komplet zapalko za 5000 aj to len zo stastim lebo kamos tu masinu poriadne zadrel a nechcel to uz opravovat tak to rozpredal. Zacni od indukcnej cievky. Ja som skusal tie cvievky previjat aj sa mi to podarilo ale mal som nanic kocku, iskru to hadzalo ale nie pravidelne a bola zle nacasovana. Zapalovania su drahe a ked to uz aj nejako prerobis musi to mat poriadnu iskru hrozne to potom citit na vykone motora ked je slaba iskra. |
Ak chces dat dole rotor jedine zo stahovakom aj ja som si musel dat vyrobit. Inak mozes narobit viac skody ako osohu. |
kuva kuva kuva, prave som jazdil po mokrom a v blate a zotrvacnikova skrina je zatesnena len tak tak, az ako keby nebola. Ale potom by nesli svetla, ak by nieco odskratovalo na dyname.?! |
r911: pripravok odfotim a dam sem link |
Apropo, cievky mam zaliate v epoxide, takze voda by tomu vadit nemala... |
tomxx: |
tomxx , r911 - zapalovania máte obaja rovnaké , pokiaľ teda je R911 -kova KTM-ka ročník tak 89 (podľa tvaru sedla sa mi tak vidí) |
kaorl1: Diky, poslal som ti maila. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 270030 | Včera: 138788