Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
cafte, |
Ked startujes skus pootvorit plyn. ked to je nieco co moze nieco pokazit, tak mi prosim skusenejsi riadne vynadajte, nech si zapamatam ze sa to nema. |
Skus pozriet sviecky,ci niesu prepalene alebo inak poskodene,popripade vzdialenost medzi kontaktmi...cca.0,3-0,6mm.Pozri si tiez ci nemas problemi s karburatorom(mi)....treba ich potom precistit ale hlavne prefukat alebo inak vzcistit dizne.....skus to,mozno som ti pomohol |
Ja mam tiez Hondu 250 a vzdy ked rano startujem tak musim dyt sytic naplno plus musim otocit plynom tak o polovicku a hned zasa pustim plyn. potom to chiti hned na prvu supu. |
1) Pokial ja viem, ak vytiahnes sytic, tak pridat este plyn je blbost. Uz aj bez plynu mas presytenu zmes. Tym zanasas sviecky a oni odchadzaju. Dalej mas hned pri starte vysoke otacky, ale motor este nie je premazany, takze ho nicis. Takze nepridavat ziadny plyn! |
Mne za studena chyti tiez na 2. pokus. Pokial dobre rozumiem pochodom v karbesoch, tak sa Vidi mylis. Syticom zmes obohacujes, ale v pripade otvorenia skrtiacej klapky klesa podtlak v karbesoch a zmes sa ochudobnuje. Ja startujem tiez s miernym pridanim plynu. Sytic podla teploty okolia, ale teraz v lete cca do 2/3. |
Niesom si isty, ale myslim, ze to 4-or takt ten tvoj stroj - plny sytic, malicko plynu, klukou pomaly pretacaj kym budes pocut ako odfukne (dufam, ze je to pocut, bo 650ka fucii riadne), este o kusok kluku pretoc, nech piest postoji tesne pred dolnou uvratou, stale plny sytic, bez plynu a vtedy kopni. Malo by to ist ak ostatne veci su OK. Drzim palce. |
taktiez suhlasim s Vidim. |
Chlaci - nechcem vam brat iluzie, ale pokial tomu dobre rozumiem, tak: |
richie : |
Richie : tvoja teoria ma hlavu aj patu, ale tiez sa mi to nezda. Tiez skusim pohladat v knihach, alebo je tu nejaky mechanik? |
dianka - dobre pises, akurat ze keby si startoval studeny motor a za chladneho pocasia, tak po pridani plynu na sytic by ti zdochol. |
Richie ty betar. Vsetci to chapeme dobre, iba v 1 slove sa dotahujeme : chudobna/ bohata zmes? |
Ja na mojom endurečku to mám nasledovne. |
Mal som MZ 251, tam stacilo vytiahnut sytic naplno, raz prekopnut bez kluca, stiahnut sytic, zapnut kluc a chytila na prvu supu. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 230302 | Včera: 213542