Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Ma niekto problem ze mu kapka z vyfuku spaleny olej a zaserie cele zadne koleso aj s kotucom brzdy??? a potom brzda dobrzdila. |
hmmm, jedna otazocka... ked sa olej spali, potom uz nemoze kvapkat... ci...?? |
furby: vidis to som si nevsimol, tak naopak |
Kape preto lebo je to 2T. Ja tiez davam 1:40. Ale nekape mi. Mozno ma uz dost vlozka v tlmici vyfuku ja uz napita olejom. |
To je strasný problém! |
Ried si to aspon 1:50 alebo 1:60 len uz potom musis dbat n ato aky olej davas.Su rozne znacky ktore su dobre (napr.Castrol,Valvoline,...).Ceny su okolo 300 - 600 Sk za liter.Ver tomu ze tvoja motorka by sa ti za to podakovala... |
A este taka mala rada,skus si vypalit vyfuk....nalejes benzin (ale samozrejme len tak aby sa vsade dostal) a zapalis to,mal by si to vypalovat zhruba 15-20min.,musi ti potom tak na zltkasto dymit,takto si vypalis karbon co ti vznikol z toho prebytocneho oleja vo vyfuku. |
davam olej ARAL oreginal na to, dost drahy, mozno to bude zasranym vyfukom. |
tomxx: kedysi si mal tak skvele rady a teraz tak odveci ? |
Skus ho fakt vypalit, ale nezabudni na tomxx-ovu radu... |
Ja mam horak, napojim ho na malu plynovu bombu a vypalujem to z vnutra a aj nahrievam z vonku, potom vzdy koleno alebo ja to volam na crosse crevo nastriekam s ciernym sprejom na vyfuky a basta. Skratka musi vyhoriet vsetok carbon a olej.Ak mas chromovane koleno tak to je horsie a chces ho mat pekne musis davat pozor aby si ho neprehrial a neznicil chrom. |
r911 - na CR 250/94 som miešal ARAL HIGH ENERGY 2T - 1:60 aj na preteky. a keby som sa vrátil k dvojtaktu , tak použijem ten istý olej a v rovnakej mierke lebo mi vôbec nedymil .problém môže byť v nastavení motora , alebo ak zapaľovanie nepáli úplne pravidelne ( ak sem tam vynechá) vypalovať výfuk som pri ňom nepotreboval nikdy. skôr som ho používal na vypálenie výfukov za jazdy po používaní iných olejov . a karbónu sa zbavíš aj hydroxidom sodným - spoľahlivejšie ako vypaľovaním. |
r911: od veci?! Nevies ze treba vypalit olej a karbon, poradia Ti ze treba vypalit vyfuk a ja doplnim ze ho treba aj odmontovat a Ty si myslis ze si robim sradnu... |
tomxx, to chce klud obcas sa dohadujeme o syticoch obcas o vyfukoch, nikto nevieme uplne vsetko dokonale... |
tomxx: jasne dik za radu, odmontujem ho. |
karol1 ::: ten isty pouzivam aj ja, ale riedim 1:40 ale skusim pomaly davat menej toho oleja |
Do ohňa by som hodil jedine tlmič výfuku, urob to radšej podľa kxbiba. |
a ked mi dimí a mam automatické mazanie? - olejové cerpadlo TDR 125 |
ludiik:hydroxid sodny , predava sa to ako luhove vlocky zevraj v drogerii alebo v zahradkarskych potrebach ,ale ja som to nikde nenasiel pozri starsiu diskusiu tam bola cela jedna len tomuto venovana , je to silna zieravina tak neviem ci je to bezpecnejsie |
NENASIEL SI TEN HYDROXID SODNY,LEBO TO VACSINOU NEMAJU VYLOZENE-TREBA SA PYTAT . |
ja mam tiez ten isty problem s tym olejom a chcem sa spytat ci by pomohlo keby som dal novu vatu do vyfuku ? diki |
vata vo vyfuku ? ... to by ti asi vyhorela ... neviem len tak dedukujem ... alebo vyskusaj kupit nejaky iny olej, neviem kde ani co.. ale zevraj je nejaky speci drahy olej na 2T, ktory nedymi, tak mozne nebude ani kapkat .. |
Mne kvapkal tiez,vimenil som vatu v tlmici a je po probleme. |
Mne kvapka tiez a cele koleso mam od toho (biele koleso) a mam tu problem..... amm tam tlmic original aprilia af1 sintesi.... no a ono to sa asi neda rozobrat a dat tam vatu v starom som vedel vymenit(tlmic aroww) ale v tomto nie.... takze to moze byt aj kvoli tomu.... olej tam davam tiez dobry.... 1:45 a tankujem shell V-power racing. s tym dymi menej a menej kvapka,ale tiez kvapka Tak co dalej? sviecka pekne vypalena taka hneda... spotrebu mam vysoku cca 6-7 litrov v meste.... |
vagascan : ked nevies tak neries , mas specialnu vatu do vyfukou a nie obycajnu .! |
čafte, mám suzuki rm 125 a tiež mám tento problém, no fakt keď čítam tieto príspevky tak žasnem čo ako viete pomôct hlavne že kúp si olej alebo novú vatu(fakt sorry ale ja som hladal pomoc no musím si pomôct sám), dnes som zhodil dolu motor a preskúmal príćinu a prišiel som na to že cez príveru tečie olej rovno do potrubia neviem síce ćo s tým budem robiť ale aspon som naśiel zdroj, ved je to logické že keď má moto dobrý ťah a sviečka dobrú farbu tak je čudné že kolko oleja tečie cez výfuk nie? l |
PesFilipes Neveim ako ty,ale aj z mojej privery tece olej,ale to tiez kvoli tomu ze sa nespaluje uplne vo valci.. a to je viac takych tipov motorov,takze co si tu pisal no neviem,asi mas inu priveru..... |
Ja mám tiež dnes strašný problém z výfukom. Zjedol som asi kilo sliviek |
tiez som zhodil koncovku a idem menit vatu a chystam sa aj koleno vyčistit tym hydroxidom sodnym |
Prekristapanaboa, ved odklonte laufy od kolesa - natvrdo, mechanicky - nech vam to tam nekvapka!!!! A vyserte sa na pomery a znacky olejov, tepla voda bola uz daaavno vymyslena!!! Vyfuk dvojtaktu bude stale "mokvat", bez ohladu na com bude namontovany. Urcite existuje manual, ako na 90% vyriesit problem. (Manual 5, upravy 15. Tis. Eur) Btw: KUPIM TRABANT! |
Prilis vela oleja, nevhodny olej alebo prilis bohate. Kedze vyfuk dvojtaktu nie je az taky horuci, tak najjednoduchsie riesenie je dat eskapasku na koncovku a ten "chvostik" nasmerovat od kolesa. Olej po nom ztecie a nebude padat na kotuc. |
Tu to máš jasne a zreteľne... |
nie llen stara tema,ale aj prispevky k nej su velmi zastarale.(-: |
tak, tak mňa už nenadúvajú slivky, ale kapusta |
nespomínaj... od obeda ma tlačí guláš, a teraz dorovnávam NIVOU ! |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 16119 | Včera: 145580