Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Jedná sa o 650 KLX, na tachometri 35500, spotreba oleja cca 1dl/ 100km. Dal som dole valec a čo som pomeral, medzera tesniacich kruzkov (v zamku) 0,45 mm (servisný limit 0,7 na druhý krúžok 0, , stieraci kružok medzera 0,6 (serv. limit 1mm), medzeru som meral aj tam kde piest nebehá, hodnoty sú také isté. Vôla medzi piest a valec kolmo na čap je 0,15 aj pri otočení piesta o 90 stupňov. Podla toho asi valec OK., nemá žiadny golier a ked tam vložím piest tak nepadá, ale pekne klesá dolu. Simeringy na ventiloch sú mäkké, vyzerajú v poriadku. |
najprv by som vymenil len gufera ventylov,mozno sa daju vymenit aj bez demontaze hlavy,no ked uz to mas rozobrane tak uz asi vsetko by som urobil |
ja len nechapem jedno,naco sa pustate do tak zavaznych oprav,ked ste z toho maximalne mimo.to nieje ako sa vrtat v picke. |
preco si myslis, ze unik oleja je na piestoch? Dal si premerat tlaky kym si to rozobral ? Co simering na primarnom ozubeni? |
Pri piestnych kruzkoch nieje dolezita iba strbina na zamku, ale aj jeho vola v drazke. Pokial je velka a kruzok v drazke chodi hore-dolu, tak precerpava olej zotrety zo stien valca priamo do spalovacieho priestoru. |
jéjé , niekto tu má Černocha , len si dovolím poopraviť údaj "delta v" , pre súčastné tenučké krúžky s malým prítlakom na stenu valca až 0,08mm (wiseco bežne 0,06mm) najmä pri dvojtaktoch. |
Vďaka za príspevky, robím to, lebo musím, v blízkom okolí nie je nikto komu si zanesiem motku a za týžden mi vrátí opravenú a komu dôverujem tam by som čakal 4-5 týždnov. Bol som za strojárom, on mi povedal, že dones valec a piest s kúžkami, tak preto som to rozobral a ked som to rozobral tak som sa spytal vás odborníkov. Dnes som zaniesol veci a chlapík premeral valec, popozeral a skúšal tam veci a dospel k záveru, že valec je v poriadku vraj dobre zabehntý, problém je piest a stieracie krúžky ktoré sú bez patričného predpätia (karol 1) a ked piest ešte |
na mojej vtx-se som po prejdení tak 50 000km začal mat spotrebu asi 2,5-3dl oleja na 1000km,,, riadne ma to sralo lebo som ju kupoval novú,, seriozný zábeh,,proste som sa s nou nijak neponáhlal,,,nevedel som čo sa stalo a prečo,,každopádne kamoš to rozobral,,,krúžky boly zničené,,,nechápal a ani ja prečo sa tak stalo lebo motorku som nijak nenahánal ani jej extra nenakladal na hrb,,valce celkom v poriadku,,dokonca na nich bolo vydiet stopy po ,,asi honovačke,, proste valce uplne v pohode,,neškrabnuté,,, tak sme skonštatovaly že záruka skončila pred pol rokom,,je to v prdely,,, nič neriešil len dal nové kružky a tesnenia,,,, odvtedy olej od výmeny po výmenu klesne na mierke asi 2mm,, skonštatovali sme že naprd materiál krúžkov,,lutujem len že ich zahodil,,neskvor ma napadlo poslat to do Hondy z poukazom na nekvalitu,,,čo už,,,stáva sa,,,výdaje,,okolo 600e,,,proste smola |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 225899 | Včera: 200010