Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Dobrý mam problém včera som sa bol voziť na mojej 250 kyvačke slabšie tahala tak som išiel domou nalial nový prevodový olej valvoline no dnes ráno cHYTILA na prvý kop a prvých 5 min išli rýchlosti perfektne no potom začali vypadávať a v miernom kopčeku upne stratila tah domou som ju musel tlačiť neviete mi poradiť ?? Ďakujem vopred :D |
no podla toho čo hovoriš tak by to mohla byť spojka , ked naštartovať ide , asi to bude vplyvom nového oleja skus tu spojku kuknuť |
Spojka to podla mna nebude pretože normalne pohnem na nej len netaha nič skoro ako bebeta ide :D |
hm, mohla by to byť bohatá zmes? za studena funguje pekne (chytá na prvý kop) a keď sa zohreje tak už nejde.. skús hodiť očkom na karbec |
Skontroluj sviečku, karbec a uvidíš. |
Ďakujem za rady skusim všetko čo ste mi napisali a potom sa ozvem |
Ak sa motoru nechce do otáčok, prezri zapalovanie, karbes. ALE Mne na MZ 251 v neutráli motor krásne bezal, bezproblemov som ho vytočil, ale počas jazdy tah nemal..... problem bol v zapalovani. Ale brzdiť ta môže teoretický aj prevodovka pred smrťou. |
Ano ano riedim a motor na neutráli krásne beží a hened ako zaradím 1 pohnem nevládze musím ju tlačit |
To bol len jeden tip, z tvojho úvodu sa ťažko dostať k jadru problému... |
No ale jemu este aj vyskakuju rychlosti Nebude to mechanicka zavada - prevodovka? Nieco v nej dre? Nechce sa mi verit, ze by sa naraz rozstelovalo zapalko, resp. zasral karbec a zaroven zacali vyskakovat rychlosti |
Skús tie trysky ako radí papiboy, mne toto isté robila MZ, na voľnobehu vpohode do otáčok, na stojane sa aj na akejkoľvek rýchlosti dala roztočiť, ale pohnúť sa bol problém.. trysky |
Prevodovku nechaj radsej na odborne ruky...nie je to sranda rozobrat a poskladat a hlavne ihlicky ak si to nikdy nerobil. |
To co popisujes je problem v prevodovke ... pravdepodobne podla tvojho popisu budes musiet vymenit vidlicku a aj kolecko. Ak to budes mat rozhodene kazdopadne vymenit aj mosadzne puzdra,gufera a skontrolovat radiaci automat . Par takych som uz robil a clovek by neveril ze tie 4 sucastky co su tam sa mozu este aj takto sprosto pokazit ale Jawa je tým známa :D Inak plne suhlasim s janykom. Osobne som opravoval jednu 250 a jednu 350 s tymto istym problemom a v ochod pripadoch boli poskodene vidlicky ktore sa dost brutalne vtlacali do vodiacich drazok ozubeneho kolieska, ktore sa pohybuje po hriadeli. na tej 350tke sa to stalo tiez po vymene oleja majitelom predtym PP a potom Texaco a narobilo to pruser. Po oprave znova Texaco 75W90 neviem blizsie majitel si to priniesol ze to tam chce tak som to tam dal a viac som ho nevidel takze asi bezproblemu. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 221787 | Včera: 140082