Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Zdravím všetkých. Môj problém dokonale vystihuje nadpis - keď prší nejde. Problém som objavil minulý rok v lete v Slovinsku a Chorvátsku, kde lialo a lialo. Pri každej jazde v daždi po cca 5 min mi zhasol motor. Začne ísť nepravidelne a potom zdochne. Kontrolky, svetlá svietia, štartér točí, no žiadna iskra. Po cca 10min chytí. Ak stále prší všetko sa zopakuje. Skúšal som všetko: obalenie VN káblov páskou, obalenie fajok páskou, obalenie cievok a ich VN vývodov páskou, predĺženie predného blatníka, obalenie konektora RJ páskou, káblovačka v parabole vodotesne zabalená, veľká handra za chladičom aby voda nestekala popod nádrž, vizuálna kontrola káblov...ani náznak zlepšenia. Motorka stála aj na mieste kde a umývajú lode....skoru som ju utopil vo vode ale motor šiel stále. Dneska to isté: prší..5min..zdochne...počkám 5-10 min ide. Bol som aj na wapke 5 min nostop som striekal vodu pod nádrž a na RJ- nič, motor stále šiel(proste neviem to nasimulovať). Nemáte nejaké nápady? Začínam rozmýšlať o prekáblovaní...díky |
to je jasné, tá mi vie riadne zdvihnúť adrenalín a to bez žiadneho pohybu zápästia a na neutrály |
Ja som sa pokúšal opraviť elektrónkové rádio kedysi. Keď bolo zadekľované - nehralo, keď som ho rozdekľoval - hralo. No opravuj, neriešiteľné - nikdy som ho neopravil. |
mozno sa ti voda dostala do elektriky alebo zapalovanie atd ... mal som podobny problem na TDR... nemal som dobre tesnenie a ked sa mi dostala voda(dazd,umyvanie) tak bud nesla alebo tak zdochynala... a zase ked uz sa zohriala islo vsetko |
mne niečo podobne robilo keď som prešiel cez vodu ktora mi siahala po motor nakoniec to bolo čidlo stojana ....pozri či nahodou tebe nefrka zo adneho kolesa alebo reťaze prave na to čidlo |
Dumam co by to mohlo byt... Co je ine ked prsi a pod wapkou.... Nemoze to byt vzduchocy filter? Vyssia vlhkost vzduchu... Ozaj mirik bezne s potvorou chodis na wapku? Ja som este nebol prave kvoli tomu ze sa bojim ze by sa voda mohla dostat niekde kde sa nema... |
neviem teraz presne ako vyzera tvoj model len ma napadlo na mojej starej suzuki ta pozry od zadneho kolesa smerom hore k tlmicu tam boli tiez dajake relatka cievky a starter ide o to ze moze prebijat a sktatovat bo voda to kurvarina |
Na wapku umývať nechodím vôbec...Tomo nad tým saním som sa zamýšlal, no ale čo by mohlo spôsobiť že prestanú páliť všetky 4 valce naraz? |
nicc sorry Upravené 1 krát. Naposledy upravil feodorko (21.04.2012 15:58) |
miob skús pozrieť okrem spínača na bočák aj vypínač motora na pravej rukoväti. |
skúsim. Ešte som pozeral RJ, na jednej strane má konektor, druhá strana je zaliata nejakým pružným tmelom (možno silikón?). Keď to pritlačím prstom tak sú v tom pružnom tmely samé praskliny...možno by to mohlo byť ale...striekanie wapkou na to sa nič nestalo |
Takža ak som správne pochopil nasimulovať sa ti to nedarí :D takže aj ked prší a motorka stojí tak by sa jej nič nemalo stať, ale ked na nej ideš tak vtedy prestane ísť ? dobre som pochopil ? Myslím si že potom ked to je takto tak ti musí dakde hadzať vodu koleso,alebo niečo podobné |
Presne nad tymto som uvazoval. Bud je to vlhkost vzduchu co sa m nezda moc pravdepodobne, alebo miesto kam ide voda pri jazde v dazdi. To cidlo stojana vyzera celkom logicky. Mirik ked prsi a ty si v garazi nastartujes? |
Treba to skúsiť tak odsimulovať že ked začne pršať len vytlačiť motorku z garáže a nechať ju zmoknuť ,netreba na nej ísť a ked pojde ,tak vieš kde máš problém.Koleso ti niekde odvádza vodu |
Mirik alebo zoberieme krhlu Ludvygo zoberie kladivo a plech a nasimulujeme ti dokonca burku :p |
Keď to nevieš nasimulovať, tak to bude stopro snímač stojana (v neutrále Ti to predpokladám nikdy nevyplo).. skús ju dať na zadný stojan, naštartuj, zaraď jednotku a nechaj nech sa točí na voľnobehu a vtedy lej vodu. |
Nalej vodu na pravy grip ( na elektriku, cerveny vypinac. Isto ti chccipne. Voda ti zopne kontakt a nejdes. odtecie, odpari sa - ides ) |
nemas nekde nejaku mezderu ze ti od retazi na zapalovanie nafrka? |
zajtra idem do Baumaxu, kupovať fóliovník nad moto do dažďa.... |
Záhada ako z Blairwitch... Podľa tvojho popisu jedine čo ma napadá je to, že či pri stálom daždi ti nespadá voda do otvorov na sviečky a tam či to neskratuje z fajky priamo na rebrá hlavy. |
ja si myslim ze nateka voda nikam do zapalovania alebo do fajok na svieckach...a napor vzducu tu vodu tam zatlaca donutra preto ked na to lejes vodu tak to nerobi. |
Zdravím mám Inazumu 750 a robí mi presne to isté...nebude to tím že sa dostáva voda k sviečkam?ked mi začne zhasínať zastavím a motor ide na 3 valce počkám jednu dva cigarety a ide dalej ... dnes ráno som išiel v lejaku asi 80km pokial to spravila 1x... |
Skus do fajok na sviecky nadrbat vazelinu, poriadne jej tam daj, potom zasun sviecku, tak odizolujes horny kontakt od zvysku sviecky. |
brachovi to robilo na bandite.. z kolesa frkala voda na fajky a motor vynechaval |
Skús pozrieť indukčnú cievku, to isté mi robilo na golfe, hľadali sme chybu márne, až ked sme vybrali indukčnú cievku, našli sme na obale prasklinku hrúbky ľudského vlasu, takže ked navlhla motor skapal cca po desiatich min. naskočil, po výmene indukčky,motor šľape ako hodinky aj v daždi. |
este jedna vec je ina, ked prsi.... atmosfericky tlak. Kedysi davno jeden moj byvaly kolega si na trabante (alebo warburgu?) spravil "setrenie benzinu" podtlakovym cidlom na sani, ktore mu spinalo elektromagneticky ventil na privode paliva. za dazda a na vyssich kopcoch mu to nepracovalo a musel to manualne vypinat. to je dokaz, ze dazd, teda nizsi tlak moze ovplyvnit cidla.... |
SVčky mali podobny problem za dažďa pokial sa nemylim... Len tam bol valec v inej polohe a predne koleso na neho špliechalo vodu. Riešilo sa to tušim vymenou fajok za vodotesne, teda spon na tom prednom valci lebo obyčajne sa pôsobenim vlhkosti/vody zoskratovali... skus a uvidiš či pomôže |
Treba dať tam takéto sviečky ZIL 131,po naskrutkovaní koncoviek sú vodotesné |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 174007 | Včera: 227746