Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Zdravím Vás, potreboval by som radu. Mám Yamahu XVS 125 DragStar 2002, je to dovoz z Nemecka. Motorka bola obmedzená na 80km/h. Po dlhšom pátraní spoločne s Ignitechom som sa odhodlal k výmene riadiacej jednotky zapalovania, pretože podľa Ignitechu je celé obmedzenie v tejto riadiacej jednotke. Pri 80km/h vypla jednotka jeden valec a na druhom posunula zapalovanie. Teraz keď som vymenil RJ zapalovania, motorka ťažšie štartuje a keď konečne naštartuje tak jej musím pomáhať s plynom a nedrží volnobežné otáčky, ale obmedzenie na 80km/h je zrušené. Teraz dá aj 115km/h. Neviete niekto čím je spôsobené to kolísanie otáčok a ťažší štart? Vyzerá to ako posunuté zapalovanie... ďakujem. |
Problém som už dávnejšie vyriešil, ale dám sem výsledok pre ďalších, ktorý budú riešiť dodatočne tento problém... celá veda bola v prehodených kábloch snímača polohy kľuky na konektore TCI na strane moto... stačilo prehodiť vodiče čierny s modrým prúžkom a biely s červeným prúžkom a moto ide ako hodinky |
Tiez som mal blokovaneho dragstara na 80kmh ale ja som to vyriesil kupou neblokovanej original CDI (neblokovanej) buraneho draka v nemecku asi za 70 euro aj s postovnym. Kolko ta stal ignitech? Ak by si chcel nejake rady ohladom servisu draka napis mi do spravy mal som ho rozobrateho do srobika. Robil som go + zvacsenie objemu na 180ccm |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 132095 | Včera: 200745