Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Ako asi viete na Honde CBF 250 sa neda zapnut parkovačka. Vždy je s tym problém na STK. Da sa to nejako urobit? |
Nestresuj, ani na CBF 1000 sa nedá samostatne zapnúť. Ak s tým na STK robia problém, nech sa obrátia na svojich nadriadených, na ministerstvo, na Strasbourg, na OSN. Najlepšie by bolo priamo na toho, kto vydal spôsobilosť pre tie motorky pre prevádzku v Slovenskej republike. |
..v podstate mas pravdu len som myslel ci sa to neda vyriesit nejakou upravou...dik za prispevok |
Jasné, že sa dá, samostatný vypínač, a hotovo. Z niektorého kontaktu (ktorý je ale živý aj po uzamknutí motorky) odobereš šťavu na svoj vypínač, z neho potom dva kábliky, jeden dopredu, jeden dozadu a je to. Odber (dokopy cca 10 W) je možný aj priamo z akumulátoru, ale v každom prípade cez poistku (2 A stačí), ktorá by mala byť čo najbližšie k akumulátoru, aby si mal čo najkratší nechránený úsek. Upravené 1 krát. Naposledy upravil papiboy (06.04.2012 14:00) |
... juj tak na toto si netrufnem....a nebudu to brat na STK čke ako zasah do konštrukcie moto?... |
Nič zložitého to nie je. Na STK môžu robiť problém zo samostatne kadejako popoťahovaných káblov a prídavných svetiel či iných zariadení. Ty vlastne žiadny spotrebič nepridáš a aj staršie Hondy sú tak zapojené. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 8577 | Včera: 229205