Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Nazdar mam problem z karburatorom trisku na stelovanie zmesi musim mat na pol otačky aby mi isla motorka ako tak normalne filter tam mam taky ako bol napr na perakoch vrtalo mi to v hlavew a zisitl som ze podla čisla karburatoru mam tam karburator z 350 panelky tak chcel by som či mi neviete poradit ze ci je dajaky rozdiel v karburatoroch ktore sa použivali na 350 panmelky (2926 SBD17b) a 250 panelky (2926 SD)? |
Moja 250/559 mala karburator 2926SDb, 350/360 mala 2926SD 15b. Boli takmer identicke - rovnake trysky hlavne, volnobezne aj syticove. A predpisane povolenie skrutky bohatosti volnobeznej zmesi bolo pol otacky, tak neviem, co ta to tak irituje... |
Skús podrobnejšie popísať, ako sa správa motor na volnobehu, v rôznych otáčkach, za studena,..., čo sa ti na ňom nezdá |
no to je taka haluz volnobeh neviem znizit teraz ma taky volnobeh taky akurat chcelo by to este kus znižit lebze uz triska na stelovanie volnobehu je unene a aj lanko je uvolnene takze šupatko je uz volne ma a falozny vzduch mi nema zkade tahat to som uz utesnil aj prirubu karburatora som dal na tesnenia aj tmel Upravené 1 krát. Naposledy upravil papuciak (05.04.2012 11:29) |
no tahat moze aj okolo klukovky cez guferko, pozri ci ti tam neslzi zmes benzinu a oleja niekde... neviem presne ako ten motor vyzera, mal som len pioniera z tejto "celade" ale princip je podobny. |
nie niee to su nove gufera v celom motore to velmo tade nie |
mozno prave preto, ze su nove... mozno su zle nalozene, alebo nespravne zvolene a uz ich podfuklo... |
100% su dobre zalozene pochybujem že to ma daco spoločne z guferami to by sa ukazalo ze by motor isiel inak ale on taha dobre bezprloblemou len to ze ta triska musi byt na pol otačky aby isliek dobre skusim od kamarata zobrat karburator taky aky ma byt ze co to povie |
Ak všetko tesní ako má, problém bude asi karbec. Odporúčam ho komplet rozobrať vyčistiť a skontrolovať trisky. Hlavná- to je tá zospodu by mala byť 92-93 a volnobežná- mosadzná zboku 55. Ak aj čísla sedia, prepchaj ich príslušným kalibrom. Často ich nestračí len umyť a vyfúkať. Keďže musíš mať vzduch otvorený len na pol otáčky, ako píšeš, motor z nejakého dôvodu dostáva málo paliva. Vo všeobecnosti je známe, že čím menej paliva, tým vyššie otáčky. Môžeš si to všimnúť, keď ti dochádza benzín- otáčky sa na krátku chvílu zvýšia. Preto nemôžeš znížiť volnobeh šrobom na štelovanie volnobehu ale len regulovaním vzduchu. Upravené 1 krát. Naposledy upravil kutri (11.04.2012 17:31) |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 45830 | Včera: 204681