Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Ahojte nema niekto skusenost s pneu Continental Road attack alebo Continental sport attack 2 ??? |
Alebo este nejazdi niekto na pneu continental conti motion ? |
Nad conti motion ani nerozmyslaj !!! Ked chces na gixere turistikovat, tak road attacky a ked si chces obcas zablbnut na PK babe, tak sport attacky |
Cico aha takze ten nazov je aj pravdivy asi |
cico poti somariny,jazdil som na conti motion 3 sezony-4sady,ziadny problem s nimi nebol,daval som ich pekne po kraj,do beznej premavky dobre gumy,tak isto ich treba zohriat ako kazde ine,vydrz cca 9000km zadna,krasne gulata,teraz mam michelin power pure a ziadny rozdiel v tom nevidim okrem ceny cca 170 vs 270e,vratim sa spat ku conti motion,su to dobre gumy-samozrejme nie na okruh. Upravené 1 krát. Naposledy upravil PETOrf (27.03.2012 20:51) |
Cico teda nepoti somariny !!! |
to hovori,neviem no na tychto rozdrbanych cestach som veru rozdiel este nezbadal, |
kokos |
nerd ja mu ich nenutim sa pytal na nazory tak som mu dal svoj,ale ved jasne vsetci jazdia okruhy tak treba sportove gumy... |
petro ja mu radim sportovo turisticke... a ani jedny z tych gum nie su urcene na okruhy |
Ahojte len sa tu nehadajte prosim vas |
Obut na Suzu Litra conti motion Upravené 1 krát. Naposledy upravil PEGAS (27.03.2012 21:51) |
Pavoboy: Uz si ich obul? Ako sa jazdi? Ja som mal doteraz RoadAttack 2, boli velmi dobre, len od prednej gumy je mala spatna vazba, tak som objednal na skusku SportAttack 2 a coskoro snad dorazi.. Dozadu som vyskusal Pilot Road 3, po 4000km vyzera stale skoro ako nova, ale ovladatelnostou sa na Road Attack 2 zdaleka nechyta.. Keby mala Road Attack 2 este o nieco tvrdsi stred (na dlhsich vyletoch z neho statocne mizne - zvladla len 7000km), tak je to genialna guma.. |
Road attack 1 - spokojnost, najazd cca 10tis km |
Conti Motion sú znesiteľné na normálnu turistiku, mám ich teraz a síce nejasám, ale ani nenadávam. Omnoho horšie sú Conti Force, tie sú naozaj príšerné, asi najhoršie gumy, aké som kedy mal. Ale zrejme záleží aj od typu motorky a štýlu jazdenia, R 1150 R nie je žiadna streĺba na okruh a ja tiež nie som žiadny uragán |
je mi celkom komicke ked niekto porovnava grip sportovo turistickej conti RA a cisto sportovej BT |
kolac - presne nieco take by som chcel ja dozadu na moju lokomoto.. s RA2 som bol spokojny. na SM da stupacku a ide v poho dalej.. len stred by mi zmizol hned |
..čéče neviem,ale na GSX-R liter by pasovali najviac race attack street (nerd?) |
street uz skoncil |
Nerd ja si plne uvedomujem ze bt16 a RA su ine triedy gum. Moje pocity su moje pocity, evidetne tvoje telepaticke schopnosti su super ked vies ake ja mam pocity z gum... |
Romanka: |
Grco |
ked attack, tak jedine K1... Upravené 1 krát. Naposledy upravil demo (03.05.2012 13:09) |
Vadim - zo starej gumy mi trčal kord. Keď som to zbadal tak som rovno namieril do najbližšieho pneuservisu a bral som "overenú značku Continental" Upravené 1 krát. Naposledy upravil Romanka (03.05.2012 13:32) |
Romanka: Vôbec nerýpem. Mysli pozitívne, logikou Lidlakov: Za tie prachy boli super! |
ja som mal sportattack vydrzala cez 10 000km uplna pohodicka, teraz mam nachystanu road attack 2 len nemam cas to nahodit, tak som sam zvedavy aka bude |
JUROXT: Ak ti SpotrAttack vydržal 10 000, tak si pohodový jazdec a RoadAttack ti bude vyhovovať. |
ja brzdim obe brzdy, teda pri velkych guloch, inak si vystacims prednou, zadna 3200 km a prednu menim po 2 zadnych zice 6-7 tis, lebo ja vajcovaa uz aj kordy trcali na predku aj zadku. na huske mi vydrzala zadna metzeler karoo 1500 km, a to ta motorka nejak nejde, ze by mala gule, je to len take zdymadlo. Upravené 2 krát. Naposledy upravil bedna (04.05.2012 9:19) |
demo "znami ma v garazi..." |
nerd: Ja som pred tým tiež jazdil športovú gumu v podobe Metzeler M3 a RA2 sa mi zdá lepšia, pretože motorka je s ňou oveľa ovládateľnejšia.. Gripu má na moju jazdu dosť aj RA2, len mi chýba spätná väzba M3.. Predok je s nimi akýsi ľahší a zábavu v podobe malého driftu na výjazde zo zákruty si tiež nedovolím, ako to bolo v prípade M3. Ale RA2 sa oveľa ľahšie ukladá do zákruty v rýchlostiach 100+, čo je pre mňa podstatne väčší prínos.. Prvé kilometre s RA2 som absolvoval s dokorán otvorenými ústami, lebo som neveril, že gumy môžu až natoľko zmeniť chrakter motorky.. |
|
čester ony su tam na ozdobu! ja ich z kazdej motorky vyhodim.... kazdy gram sa rata |
nerd - ty jeden z mala ludi, o ktorych viem, ze vedia o com je feedback pneu a ze odskakovanie odstanis tym, ze potocis tymi jeblymi srobami.. jak sa tu prosimta mozes na toto kukat? mne vlasy dupkom stoja! Upravené 1 krát. Naposledy upravil ChesterTT (04.05.2012 17:40) |
Ja mám nastaviteľný len zadok a nemal som pocit, že by som ho potreboval prestavovať, kedže moto tlmí aj pruží tak isto.. Tlaky na cestu mám stále 2,2 predok, 2,5 zadok. Myslíš, že keby som sa pohral s tlakmi, mohlo by sa to zmeniť k lepšiemu? Podľa mňa tá ovládateľnosť je iná skôr kvôli inej geometrii gumy.. |
Ešte dodám, že sa bavíme stále o jazdení na bežnej ceste a nie som samovrah.. |
kolac - no cisto v naklapani moto priamo od stredu par stupnov do strany to moze byt len tou pneu.. a nemusi. skusal si menit tlak? nie. sak naco taku chujovinu. jednoducho tam napustis na pumpe a potom odpises pneu, na ktorej si ja myslim, ze sa jazdilo velice dobre. ja som mal RA2 vzadu na djuukovi a na okruhu som s tym dal aj stupacku. a DRZALA. sami profici toto tu. hovorim... Upravené 1 krát. Naposledy upravil ChesterTT (04.05.2012 17:57) |
Tak skúsim zmeniť trochu tlaky a budem referovať.. Snáď nedám držku.. Upravené 1 krát. Naposledy upravil kolac (04.05.2012 18:03) |
a preco by si mal dat drzku? |
čester ja nic neodstranujem |
Chester, ja som sa u ziadnej pneu nestazoval na to ze nedrzi, ani som nevravel, ze je zla.. Kazda je ale dobra v niecom inom a riesim skor ine vlastnosti, ako absolutny grip.. A silno pochybujem, zetlak zmeni spatnu vazbu od pneu alebo sposob, ako sa moto uklada do zakruty.. ale ako sa hovori, za skusku nic nedam.. |
kolac: tak o tom tlaku nepochybuj ani trocha. cele roky som fukal ako hlupak predok na 2,2 za dok na 2,3, cudoval som sa ze sa moto horsie preklapa a vlni . potom som si dal okulare a kukam ze pisu ze 2,9 cold, tak to tak 2 roky davam a je to uplne niekde inde. preklapacka je uplne presna a motorka si drzi priamu lajnu bez nejakych vlniek, aj na brzdach. s tlmicmi s ahram skor na krosach na cestnej som si max o 2-3 kliky pritvrdil rebound, to je cele. hra s tlmicmi je moja oblubena a teraz ako mam nastavenu rmz, to je sen, zere vsetko. |
Práve mi prišla predná Sport Attack 2 a je na nej napísané: MAX LOAD 236KG AT 290KPA. Toto je ale maximálny tlak na ktorý sa dá pneu nafúkať. Na strákach Conti som našiel na moju moto odporučený tlak 2,5 na predok.. Skúsim sa pohrať ešte aj s tlakom zadnej (Pilot Road 3), aj keď na stránkach Michelinu som nenašie žiadne info o odporučených tlakoch.. |
neni mozne, aby Ti predna SA2 prisla lajbava. mi nehovor. sak na tom sa ide jako na bycikli, ked to mas vzadu. ja mam vzadu este jednotku a nemozem povedat nist zle na nu. pohraj sa a uvidis |
cold 2,9 kpa. ja rozumim jednoducho vsetko .a je to tak dobre, nemam co riesit. ide to jak persing. |
preco sa niekdo cuduje ze sa tu nepise oo nastaveni podvozku ked otazka znie road attack ci sport attack... |
upresnim : Upravené 1 krát. Naposledy upravil bedna (07.05.2012 14:58) |
grco - lebo tu sa hodnotia gumy len podla toho, ci sedia na ceste a aky ma clovek z nich pocit. ale to, ze ako sedi guma na ceste vobec nie je praca pneumatiky, to tu ludom unika. a aj tebe, ako vidim.. |
Chester: Rozviň prosím ťa tú tvoju poslednú myšlienku.. |
co? no guma nema nic spolocne s tym, ako sedi na ceste. to ako sedi guma na ceste je praca podvozku. tak isto je do velkej miery praca podvozku aj kedy guma ustreli a nedriftuje plynule. tak isto aj tlak. guma sama o sebe robi len to, ze pri kontakte s vozovkou ma nejaky treci koeficient. ale to AKO na asfalte drzi, to je o tlaku a podvozku. Upravené 1 krát. Naposledy upravil ChesterTT (07.05.2012 16:11) |
Netreba rozvadzat, treba po sebe citat |
grco - no minimalne by som cakal, ze tu bude spomenute nieco na styl, ze ta a ta guma potrebuje vacsi tlak, mensi tlak ako uvadza vyrobca, ze je lepsie mat taky odskok, predpatie, tvrdost a co ja viem co.. ale s tymto som sa ani v jednom prispevku nestretol. a preto ma trocha vytocilo, ze tu ludia povedia, ze tato guma je zla a tu si nekupuj a nic k tomu. podla mna nie je ziadna guma zla. zle gumy sa uz nevyrabaju. tak isto ako ani zle motorky. |
Predpokladam ze ti je jasne ze si napisal polovicnu pravdu... |
Ide to spolu to mas pravdu... |
deformacia gumy - to je cisto o tlaku. vsetky su uz radialne a ten kord nepusti. a to, ci guma opat chyti je do velmi velkej miery zasluha podvozku a tlaku. hlavne ked sa tu bavime aj o sportovom jazdeni. jasne, ze nepisem vsetko. preto hovorim, ze je to skor tema na pivo a nie tuto na 4 riadky, lebo dlhsie prispevky aj tak nikto necita. |
ChesterTT, ved vlastne mozes obut nejaky puk namiesto pneu doladis podvozok a si spokojny hahaha či? Upravené 1 krát. Naposledy upravil kato (07.05.2012 20:33) |
Ano, ved cester aj jazdi na pukoch (plnych gumach), iba naklika podvozok |
kato mozes si byt isty ze puk s dobre naladenym podvozkom funguje lepsie ako sportova guma na "dojebanom" podvozku |
uzavrimime to tak ze asi sa dohodneme ze je to o vsetkych spominanych faktoroch, i ked tema bola povodne len o gumach |
nerd suhlasim ,ale je tu malo ludi co posteluje podvozok a je to lepsie ako tovarenske nastavenie |
a vela moto tu moznost stelovania podvozku ani nema aj potom obujes puk? asi nie |
kato osobne som moto bez moznosti nastavovat podvozok nikdy nemal. |
ja som tiez nemal moto bez nastavenia podvozku. ako hovori nerd - s tym sa dobry jazdec nevie dobre ponahanat, lebo to nemoze nastavit na dany usek cesty. |
ja som mal V-Strom 1000 tam sa nesteluje nic tak, som skusal pneu, ja viem je to nie SS, islo to slusne a jedna pneu dobra druha menej dobra tretia nanic |
takto sa krasne da na tych kontoch chodit, len uz mi dozivaju, musim vymenit. |
Mne sa práve obúva tá predná Sport Attack 2, tak to hádam čoskoro otestujem.. |
Tak konečne (!) som poriadne pojazdil tu prednú Sport Attack 2 a môžem len odporučiť. Obratnosť moto síce oproti Road Attack klesla, ale ide dobre do náklonu a je aj o kus presnejšia. Tak isto mnou požadovaná spätná väzba je o dosť lepšia, takže jazdím s väčšou istotou.. Uvidíme, koľko vydrží.. |
Ešte som pridal pár kilometrov na SA2 a je to naozaj skvelá guma.. Dodáva veľa istoty pri jazde, dokonca až toľko, že zadná Pilot Road 3 zrazu nestíha.. Po niekoľkých nečakaných pošmyknutiach na Šturci sa k Pilot Road 3 už určite nevrátim.. |
kolac - to bude asi tym, ze na sturci porovnavas sportovu gumu so sportovo turistickou |
alebo galusky z favorita nie? haluz. ked som kukal foto zo sturca a bol tam taky zeleny muzicek na brutalke, tak tiez nemal gumy z moskvica |
zeleny tam jazdil aj na sportattackoch a fungovali rovnako dobre ako tieto moskvicove co ma na brutalke |
Je mi jasné, že tá Michelinka je len športová turistika, ale Road Attack 2 také tempo ešte zvládala.. a tiež je to športová turistika.. |
Na ceste vás drží rozum a nie guma. |
Otazka: obut dozadu znova BT-016 alebo uz dat dozadu road attack 2 v kombinaci s BT-016 vpredu, potom po doziti prednej uz aj tam road attack 2 ....... ale myslim ze asi bude lepsia opat BT tam dat... |
kolac - tak ked som ja vyberal sportovu turistiku dozadu na moju MT-01 tak tiez som nechcel RA2. lebo viem, ze ta sportova turistika v pohode zvladala okruh v DS na djuukovi (vzadu, v predu mam SA) a na normalnych cestach mi v pohode staci nieco trvrdsie, co dlhsie vydrzi. |
Dunlop D211 6838 predok,D212 8948 zadok a som spokojny |
|
Na tie najviac :D Ono to niekedy bohuzial na tych nasich cestach vyzera ako v pretekoch,je tu plno namosurenych,vytuningovanych,okridlenych TDiciek atd..... |
tak ten je drsny!!!!! |
© Copyright 2001-2025 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 173527 | Včera: 123725