Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Karburator, sviecka, vyfuk, vzduchovy filter, zapalovanie a pomer olej/benzin musia spolu ladit. Nefunguje to tak, ze das vacsiu trysku a mas vacsi vykon. Vymenou ihly alebo aj zmenou polohy dosiahnes vacsiu zmenu ako tryskou. Tryska reaguje len na poslednu stvrtinu otvorenia plynu. Treba aj povedat, ze je to zavisle od pocasia, nadmorskej vysky, a ked to budes hnat do extremu, tak pri zmene pocasia lahko zadres. Upravené 1 krát. Naposledy upravil RHplusB (27.03.2012 22:00) |
NGK jedine made in Japan. Made in France veľmi,veľmi krátka životnosť. |
až na to , že sa porovnáva neporovnateľné. |
toto som našiel na simsonviglu.cz : Měl jsem možnost zkoušet tři typy. Se všemi jsem jezdil na natural. |
Mudry clovek sa uci na chybach druhych, blbec na vlastnych. |
Môžeš vyskúšať |
hej,hej zmes je ok ale som myslel že keď dam vačšiu trysku to pojde lepsie /viac paliva/ |
nebude to mať žiadny účinok,pozri si sviečku ak máš tehlovej farby tak zmes je OK a nebudeš s tým nič robiť štandartná tryska je 70,72 ak tomu chceš zvýšiť výkon tak toho potrebuješ trochu viac ako trysku |
zdravim, asi sa pytam somarinu, ale mam simsona S51 enduro a mam v karburatore 70 trysku, a rozmislal som ze keby som tam dal aspon taku 75 az 85 ci by mu to trochu nezvysilo vykon, kedze jazdim s nim len po kopcoch takze hluk ani nic podobne nevadi hlavne aby isiel lepsie, samozrejme ak to bude mozne. Dakujem za vsetky rady |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 192541 | Včera: 174171