Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Ahoj vsetci!V strede sezony,pred motokrosom v Spisskych Vlachoch a zrazom na Sirave mi odisla motorka.Stalo sa toto:po asi 10km jazdy som zastavil na kofolu a ked som chcel odist(asi po 15min.)a nastartovat este teply motor,pri prvom kopnuti raz strelilo do vyfuku a motor zomrel-ani sa neozval.Darmo som ju dalej skusal nakopnut,vobec ziadny uspech.Nedaleko bol maly kopec,tak som sa skusil spustit z neho.Asi na tretie spustenie motor naskocil,ale vzapeti zhasol,lebo vobec nedrzal volnobezne otacky a zvuk mal uplne iny-ako keby bol deravy vyfuk.Kedze som bol 10km od garaze,tak som sa spustil znova,nastartoval a s velkymi problemami som dosiel(neustale zhasinala a musel som ju tocit na vysoke otacky,pricom obcas strelilo do vyfuku).Ked som dosiel,vsimol som si,ze koniec vyfuku bol uplne zeravy a zvnutra bol sivy a nie cierny ako predtym,hoci teplota motora bola normalna.Raz,asi pred dvoma rokmi mi tiez strielalo do vyfuku a motorka nechcela ist,vymenil som sviecku a bolo vsetko O.K. A tak som vcera kupil sviecku,vymenil a nic.Nakopaval som ju aspon hodinu,aj som sa spustal z takeho maleho kopceka pri garazi a VOBEC NIC.Dufam,ze mi nepreskocila rozvodova retaz o clanok a nestretol sa piest s ventilmi.Ale pokial viem,ked preskoci rozvodova retaz,motor sa neda nastartovat ani roztlacenim.Musim este skusit,ci sviecka dava iskru,ale neverim,ze nie,ved je nova.AK mozte,poradte mi.Bez motorky som ako bez ruky... |
no tu sviecku si mal pozriet ako prve ale podla mna ti mohlo odstrihnut klin na klukovke pod rotorom zapalovania ten sa potocil a zmenil sa predzapal a preto ten zeravy vyfuk a ziadny volnobeh... druha moznost riadiaca jednotka ( ma na strosti napr aj zmenu predzapalu v zavislosti od otacok...) Ja by som pozrel na to zapalovanie ci to nahodou nespravilo to co som pisal... Daj vediet co si nasiel |
Inak blby nazov temy, kazdy co bude mat problem s motorkou a da si nieco do vyhladavania, tak urcite mu tam nenajde Odisla mi motorka.... |
Ja by som prepláchol karburátor -trisky a všetko okolo -filtre. |
Tak ako ti ostatny pisu. Skus iskru. Ked hadze, tak ci hadze v spravny cas. A ked ti preskoci o zub zorvodova retaz tak sa ti nemusi hned stretnut ventil z piestom. Niekedy treba aby to o viacej zubov preskocilo. Tak kukni aj to. |
Jack, Angus: ak to prdlo z minuty na minutu, podla mna ziadne preplachovanie nepomoze, tam nieco povolilo. Moze to byt elektrika (napr. aj cievka), ale ak su iskry a casovanie v poho, tak je to mechanika. A tu mas milion moznosti. Ja by som ratal aj s odpalenym ventilom, ked mas rozpaleny vyfuk. |
Vidicon:stalo sa to v momente.Inac motor mal tah taky isty,ako predtym. |
Angus no tazko povedat co to moze byt, pozri zapalovanie ci je v poriadku, ci tam nieje nic uvolnene, odtrhnuty alebo ciastocne predraty kablik niekde. Tazko radit co to moze byt. Skontroluj co vies a potom napis co si pokontroloval a pytaj sa konkretnejsie ak sa do toho nechces pustat tak plat v servise. |
Nezabudajte prosim, ze "čert nikdy nespí". Vase debilne prispevky som zmazal... Hadajte sa cez mejl, zavolajte si, pobite sa. Tu sa mi jebat na piesocku nebudete! |
Pocuj presne toto aj mne raz robila motorka a je to 2t, takze nic s ventilmi to pravdepodobne nebude, len kurna uz sa nepamatam presne preco mi to robila. Tusim ze to bolo v bohatosti zmesi v karbosi, takze neslo o to ze sa ti neco oddrbalo, ale o to ze sa ti po case zahltila. Lahko to vyskusas tak ze vylejes vsetko palivo z plavakovej komory (skus pre istotu ho cely vysusit) a pokusis sa roztlacit (staci asi aj nakopavat). Ak to je v bohatosti tak naskoci a nejaky cas v pohode pojde. Ak to nebude v tom tak asi uz len fakt predstih. |
zhoď víko ventilov a vymontuj sviečku . pomocou indikátora( v krajnom prípade kúska drátu ) nastav piest do hornej úvrate. na ľavom dekli navrchu vytoč taký väčší šrófik a pozri , či sa ti pod ním objavila značka T ako top - tým odkontroluješ , či ti nestrihlo klinok na rotore zapaľovania. ( na KLR som sa s tým ešte nestretol , ale čo nebolo môže byť) . mrkni či na rozvodových kolesách sú vyrazené rysky rovnobežne s rovinou hlavy - tým si odkontroluješ rozvody ( KLR znesie aj o 3 zuby preskočené rozvody a stále sa dá " naštartovať" ) . ak je oboje v poriadku vyčisti karbec včetne prívodu z nádrže . ak nioč nepomôže , zbehni do servisu , kde majú stroboskop a cez šrófik skontroluj , či hádže iskru na značkách F I a F II - tým odkontroluješ zapaľovaciu kocku |
No inac sa mi zda,ze ked ju kopem,tak ma mensiu kompresiu,je slabsi odpor paky. |
Mno proste asi takto može to byť asi jedine problém zo zmesou v karbáku..mal som také dačo isté celú zimu som nechal moju mašinu napokoji a v máji tohto roku som kopol do páky páka išla úplne pomaly hore a výfuk skoro roztrerilo však som si musel zohnať druhý podla mna hodilo viac štavy ako malo my sme z kamaratom vymenili jedno ložisko v motore (bolo už trocha zničené ale určite nebol problém vnom) a vyčistili karborator vymenili sviečku a na 5. nákop chytila a ide....Proste musíš to rozobrať komplet celé a popozerať ak to nevieš chod do servisu a nevipituj sa tu na fore lebo ked ho nevieš rozobrať tak nemáš čo na motorke behať |
ahoj..no aj mne sa stalo presne to iste a presne ako vravi TREF...bola to v bohatosti zmesy..strielala ako diva..bude to daco s tou zmesou podla mna ak nie tak potom to moze byt nieco s elektrinou a tym co tu pisali... |
karburator sa nerozsteluje pocas statia pri jednej kofole panstvo... |
Mas pravdu,Vidicon.To mmmm:super nazor,ze ked ho neviem rozobrat,tak nemam co na motorke behat... |
Dakujem vsetkym za rady,vyskusam vsetko.Dam vediet,co bola chyba. |
tomxx |
tomxx |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 85204 | Včera: 159116