Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Zdravím páni.Nieže by som bol lajk ale chcem sa poistiť.Pred pár dňami som kúpil Kawasaki KLR 650 1989.Potreboval by som vedet aky benzín to papá.Či normalny natural bezolovnaty alebo poterbuje aj prisadu(nahradu olova). Nerád by som niečo lutoval opravou hlavy alebo niecoho iného. Má tu niekdo niečo podobného? Díki moc Upravené 2 krát. Naposledy upravil adam133 (07.03.2012 20:21) |
mam podobne staru XL 600 R, u nas na slovnaftke uz vyse roka nepredavaju modry benzin, takze tankujem zeleny 95 a pridavam do neho nahradu olova, ktora stoji okolo 5 Eur a vydrzi ti na nejakych 200 litrov benzinu. |
ja mam olovo kupene este z predoslej moto aj viem funkciu vsetko.... v TP mam pisane BA 95 B co by mal byt bezolovnaty. zelezi natom moc co tam dam ved to nema katalizator... |
referaty-seminarky.sk/benzin/: |
Najprv upresni to "olovo" - lebo olovnatý benzín sa už veľmi dlho nepredáva. |
ved to olovo myslim ako prisadu co sa da kupit na pumpach..ze ci natankujem normalne zeleny zo stojana mozem ist alebo mam pridat este aj tu prisadu.ale v TP mam BA 95 B co je bezolovnaty ale vzhladom na rok vyroby sa mi to nezda. |
ja si myslim ze motorka vyrobena v 1989 v japonsku uz bola na bezolovnaty benzin. vyspele krajiny mali bezolovnaty benzin asi 20 rokov pred nami |
Ó , pán je znalec "vyspele krajiny mali bezolovnaty benzin asi 20 rokov pred nami" Upravené 1 krát. Naposledy upravil brazel (08.03.2012 14:02) |
Boha, dnes ani dristať nemôžeš. Len čo dačo tresneš, niekto nájde v gúgli správnu odpoveď a Ty zostaneš na smiech... Ale to je dobre... |
tak teda nechapem zaver...cakal som konkretnu odpoved ci tam ide natural alebo musim davat olovo do naturalu...... |
Ide tam natural. Olovnatý benzín potrebovali motory, čo mali liatinovú hlavu a sedlá ventilov boli len zafrézované z materialu hlavy. / napr. stará Škoda 100/ Ak má motor hliníkovú hlavu valca, musí mať zalisované sedlo ventilu z iného, na to určeného kovu a to už olovo nepotrebuje. |
zeleno - diki...konecne kdo odpoveda priamo k veci |
adam133: chcel som byť múdry. Nagúglil som manuál KLR650 1989, ale nie je tam ani stopa o tom aký benál tam máš dávať... |
zeleno má pravdu.Valcové hlavy ktoré majú vyvložkované sedlá ventilov môžu bez problému jazdiť na natural.Dávnejšie sme tu na okolí mali jedného chlapíka ten upravoval liatinové hlavy valcov starých škodoviek a fungovali bez problémov. |
bobsik to vystihol... ja som uz googlil manualy a bars co...toto bola posledna moznost a v prom prispevku som sa pytal tych co maju albo mali tuto moto....ale diki za rady |
Ovšem objev škodlivých účinků olova na životní prostředí a zdraví, a také nekompatibilita olova s katalytickými konvertory, které jsou instalovány skoro na všechny americké automobily od roku 1975, znamenaly v 80. letech ústup od jeho používání (tím spíš, že mnohé státy zavedly různé zdanění na paliva s olovem a bez něho). Většina států olovnatá paliva zakázala; olovo bylo nahrazeno jinými aditivy Upravené 1 krát. Naposledy upravil TheBear81 (12.03.2012 11:35) |
Leaded gas started being phased out in the late 60's. Catatytic converters, which can only burn unleaded gas, were made mandatory in 1975, so that pretty much ended the production of leaded gas. Upravené 1 krát. Naposledy upravil TheBear81 (12.03.2012 13:34) |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 124014 | Včera: 203286