Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Keď som predvčerom po 2 rokoch po kúpe JAWA 350.634 vytiahol vložku z výfuku, zistil som, že sa mi rozpadli ... čosi ako medzikružia z tvrdeného papiera alebo kože (nebolo možné identifikovať), ktoré vystreďujú vložku vo výfuku. |
tie kruhy su z azbestoveho materialu, tzv - klingerit. Daju sa normalne kupit v kazdom jawackom obchode. |
Ako si to myslel - vypáliť? |
Presne tak ako pise Maco.Tie kruzky su z klingeritu.Ja som mal klingerit vo velkosti A3 a tak som si ich povystrihoval s noznicami na plech.Da to trochu prace aby si ich dopasoval.Myslim si ze lepsie je kupit ich original... |
polej vyfuk z vnutra s benzinom a jednoducho ho zapal.Nemaj obavi o chrom ved ten vyfuk budes vypalovat z vnutra a nie z vonku. |
ked som ja vypaloval vyfuk na babete, tak mi trochu ozltol chrom, ale to bolo asi tym, ze som tam nalial vela benzinu a horelo to aj z vonka, ale dalo sa to vylestit celkom dobre, a vypaluju to vsetci jawaci, aspon co som pocul a videl |
Uf! no tlmicov som vypaloval uz hodne, ale vyfuk som nevypaloval nikdy... Ten som pekne zvnutra vytrel. Tech. benzin robi fajne teploty a to ze sa ti neposkodi alebo nezafarbi chrom ti nikto nezaruci... Takze ak ich mas krasne chromove, radsej vypaluj iba tlmice... |
Vypalovať sai nebudem. Mne sa to nepáči -radšej to vytriem a vypláchnem. |
Gumou? Sak by sa od tepla roztavila... a silikonom? To myslis ako... |
Ked vytiahnes tlmic, tak to nastartuj a daj ruku za vyfuk aby si vedel aky je to tlak. A potom sa zamysli co namiesto klingeritu by tam mohlo ist. A bach na vysoku teplotu. Silikon a teflon by to vydrzali tepelne ale silikon je maky a teflon by ti tam asi hrkotal. ja som kupil v Jawa obchode a bolo. |
Jack: ja ked som nemohol zohnat nove klingeritove tesnenie a mal som tie kruzky netesne tak som na ne nakidal silikonu na opravu vyfukou( je to do 300 °C) a ten tam trochu vydrzal ale cele tesnenie to nemoze nahradit. Ten klingerit sa da kupit aj ako platna a mozes si to vyrobit sam.Normalne vyrezes taky priemer aky potrebujes. JAWA ZDAR |
PS: a stym olejom opatrne lebo ak si pouzival doteraz M2T tak mas vsetko zasrate karbonom, a ak tam nalejes hned nejaku syntetiku ktora rozpusta karbon mozes motor lahko zadriet. To som aspon pocul nemam vyskusane |
miko601: "to som aspon pocul nemam vyskusane" - a takto vznikaju legendy... |
kxbibo: kua odkedy do stvortaktu lejes M2t???? |
jack |
miko601: M2T nepouzivam do stvortaktu ani dvojtaktu. |
tomxx: niektore legendy su pravdive miko601 ma pravdu. Ked jazdis dlho na M2T a das tam syntetiku, karbon z hlavy sa nezacne "rozpustat" ale odlupovat. Ak sa taketo smetie nevyhodi vyfukom ale dostane sa k piestnym kruzkom moze sa dostat medzi piestne kruzky a hlavu. Motor sa tym zadre malokedy, ale karbon ti urobi ryhy vo valci = vybrus. Preto sa odporuca pred prechodom z M2T alebo podbnej sracky na syntetiku hlavu najprv dekarbonizovat.... |
Bibo: o com hovoris ty, je zase druha legenda... Ze syntetika ti v 4T rozpusti usadeniny z mineralu a tie ti ucpu olejove kanaliky a tak sa moze motor zadriet. Tejto legende by som veril menej ako tej 2T-nej |
bublifuk Neregistrovaný |
Mam tiez JAwku 350/632 a vyfuky som uz tiez cistil. A to tak, ze som vyfuk z jednej strany zalepil nalial don tech. benzin, potom aj z druhej a riadne som to vyhrkal. Co sa nevyplachlo, to som vyutieral handrou. A tlmice som rozobral a normalne som ich slahol do ohna, kym ten olej uplne nezhorel a potom som ich iba vykefoval drotenou kefou. Tie vlozky. Doma som nasiel nieco ako azbestovy papier. Z toho som vystrihol kruzky, ale kedze povodne vlozky boli asi 3 mm hrube a ten papier len asi 1 mm tak som to tam dal vsade 3 krat. Presiel som z M2T na Valvoline Durablend a ten bordel vo vyfukoch je tam stale. Inac klingerit sa mi nezda ako moc dobre riesenie, podla mna tam vadi ta kovova mriezka co je vo vnutri zalisovana. Ten azbest. papier tam tesni perfektne a musim sa riadne zapriet, aby som ten tlmic vytiahol z vyfuku. Jawam zdar. |
Ja som tam tie kruzky nedal vobec. Trosku viac to prdka, ale je to fajn. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 131772 | Včera: 117746