Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Problem s elektrikou kawasaki klr 600 - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuProblem s elektrikou kawasaki klr 600 - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 

Značky: Elektrika.

26.02.2012 19:07

Problem s elektrikou kawasaki klr 600

Ghost600
 Bahniak 

Ikona

Zdravim mam problem s mojou kawasaki klr 600 nedava vobec iskru. Ze vraj na tychto moto najcastejsie odchadzaju cievky na statore , ako premeram odpor tychto cievok? Kazda rada sa ceni.


26.02.2012 19:20

Re: Problem s elektrikou kawasaki klr 600

azino
 Jogurťák 

Ikona

čiernočerveny kabel zo statora by mal mat voči kostre 300-500ohmov


26.02.2012 20:25

Re: Problem s elektrikou kawasaki klr 600

Ghost600
 Bahniak 

Ikona

ok diky zajtra skusim zmerat a dam vediet


27.02.2012 20:14

Re: Problem s elektrikou kawasaki klr 600

ARPAD
 Edvenčr 

Ikona

to je celkom velke rozmedie hodnot. ja som svoj stator meral, a aj hodnoty boli este v rozmedzi udavanom v navode na meranie statora, a aj napriek tomu iskra nebola. tak som sa naje... siel do dielne k manikom co previjaju motory, a kupil lakovany vodic , ale duplex, a hrubsi ako mal byt povodne. previnul som aj zapalovanie aj dobijanie, a pohodicka. vodice, a lak vysli do 10 eur.


28.02.2012 8:22

Re: Problem s elektrikou kawasaki klr 600

azino
 Jogurťák 

Ikona

arpad-vydel si už stator KLR600?


28.02.2012 23:16

Re: Problem s elektrikou kawasaki klr 600

ARPAD
 Edvenčr 

Ikona

ak mam pravdu povedat, tak nie, ale asi sa to velmi lisit nebude od mojho z xt600.

2i.sk/befa85af7c

ja som kupil (novy)motor z uplne vadnym alternatorom, pritom predavajuci tvrdil, ze demontoval z funkcnej moto.taky spaleny alternator ste este asi nevideli, uplne uhol, a spod zoskvareneho laku trcala prehriata med(poznat podla farby). tak som radsej volil cestu opravy, ako kupu jazdenky za nemale peniaze a z neistym vysledkom. zapalovacia cievka ma 3500 zavitov vodicom duplex 0,18mm. povodne to ma byt 0,15mm. je vynuta na 2 polovych nastavcoch, pricom na kazdom je 1750 zavitov. impregnacia vinutia prebiehla stale po navinuti 200 zavitov. nakomiec este impregnacia, a vypalenie, potom znova impregnacia a vypalenie.potom som navijal 3 fazove vinutie pre dobijanie. kazda faza je navinuta na 5-tich polovych nastavcoch, a na kazdom je 50 zavitov. cize pre kazdu fazu to je 250 zavitov.vynute tiez vodicom duplex, zial uz si nepametam hrubku. trojfazove vinutie je zapojene do hviezdy, a nasledovaly 4 vrstvy laku, pricom kazda bola samostatne vypalena. potom naspajkovanie vodicov, a znova prelakovanie a vypalenie. celkovo ma zapalovanie 7vrtiev, a dobijanie 5 vrstiev laku. slape to bez problemov uz 2 rok.nevyzera to sice ako origo, ale funguje to , tak neriesim.



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 99644 | Včera: 197831