Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Zdravím všetkých motorkárov. Mám problém so svojou novo zakúpenou Jawou 350/634. Motorka ide pekne na 2 valce keď je studená. Po 5-7 minútach prevádzky ide už iba na pravý valec. Ľavý valec na voľnobehu nejde vôbec, sem tam odpáli. Akonáhle mu pridám čo i len trošku plynu, valec sa rozbehne ale aj tak vynecháva. Za jazdy idú valce oba, ale motorka má ťah ako dobrá 250-ka napr. 559. V elektrike si myslím že problém nie je pretože na ramienkách som odtrhy nastavil na 0,35 a predzápaly som skúšal 2,7mm, 3,0mm, a aj 3,2 mm. Absolútne nič sa nezmenilo. Vymenil som medzi sebou kondenzátory, indukčné cievky, vysokonap. káble, fajky, sviečky a aj káble od ramienok k indučným cievkam. Podotýkam že pravý valec ide úplne normálne. Ďalej som zhodil výfuk ak by bol pripchatý, aj tak nič. Ďalej som meral kompresie a ľavý valec má od pravého síce menšiu kompresiu ale len o 0,02 Mpa. Ešte som si myslel či neprisáva olej alebo falošný vzduch od spojky cez gufero tak som to rozobral a zistil som že gufero je mäkučké a nie je mu nič. Nič iné ma už nenapadá. Vedeli by ste mi prosím Vás niekto poradiť ? |
toto iste mi robila moja byvala 639 , chybu som neodhali , vyskušal som všetko , |
Nazdar. Tiež som si pred pár rokmi kúpil Jawu 350/634 /spod ruky/ a po najazdení pár kilometrov som riešil tento istý problem. Tiež som vykonal všetky zámeny ako si napísal. Nakoniec som sa rozhodol vykonať GO motora. Po rozobratí som zistil že bolo poškodené tesnenie medzi prevodovkou a spaľovacou komorou a z tadiaľ prisavalo olej. Preto ti poradím všímaj si /kontroluj/ či sa ti nestráca olej v prevodovke, ak ano asi ťa čaká to čo mňa/minimálne rozobratie a pretesnenie motora/. Moc som ťa nepotešil ,možno som ti aj poradil. S pozdravom Števo |
Podsavanie oleja z prevodovky by snad zistil. Lava strana by podstatne viac dymila. Upravené 1 krát. Naposledy upravil bacaono (27.01.2012 11:28) |
ja som na mojej jawke 634 mal problem s pálením jedného výfuku, ale to bol problem zapalka. Skôr by som hladal chybu v tlakoch na piestoch, lebo ako písal ked sa ohreje tak už nepáli, občas odpáli. Takže je tam zmena teploty na materiále. |
s kamošom sme mali podobny problem na jawe 638. Skončilo to tym, že indučka davala sakra velke napatie, koniec sviečky prepalil križom piest |
mal som ten istý problém a bolo to tesnenie pod hlavou,resp.neboli rovné dosadacie plochy,po prebrúsení pastou+nové tesnenie bolo vsetko ok.. |
Niektori to aj citate? Upravené 1 krát. Naposledy upravil bacaono (27.01.2012 18:44) |
bacaono: este som nasiel aj foto |
ked hento prepálila sviečka tak ja som samuraj |
fitko: mozes mi verit, skoda ze som neodfotil vtedy tu sviecku nemam dovod a ani vo zvyku si vymyslat. Upravené 3 krát. Naposledy upravil TomasM (27.01.2012 20:59) |
Skoda ze si tu fotku nemozem pozriet. Mozno neskorsie.(mam urcite obmedzenia) |
Pokial sa dobre pamatam na mojej starej 640 stacilo vymenit sviecky za "studensie" a nebol ziaden problem s prehriatim |
Ďakujem za rady ale prosím skúste neodbáčať od témy Ja mám sviečky v poriadku a samozápaly mi to nechytá no potrebujem vyriešiť problém tak skúste si to najprv dobre prečítať. Ďakujeeeem ...inak olej z prevodovky myslím že neprisáva pretože som všetok vypustil a aj tak to robilo. ...Inak z ľavého výfuku vyteká viac karbónu ako z pravého ale myslím že to bude tým že valec nepáli, tak ho iba zachľastáva a ide to všetko von výfukom. ...A povoziť sa na nej nemám ako pretože je zima :D a ešte som sa na nej poriadne ani nevozil pretože som ju len pár dní dozadu kúpil takže asi tak. |
...vymenil som to gufero od spojky už keď som to mal rozobraté. Vymenil som tesnenia pod karburátorom, pod ľavým "pokazeným" valcom a aj pod hlavou. Valec a piest som dekarbonizoval. Karburátor som vyčistil a vyfúkal kompresorom. Poskladal som to a HÁDAJTE ČO SA STALO ??!?? UŽ NEJDE TEN VALEC NA VOĽNOBEH ANI KEĎ JE STUDENÝ :D Upravené 1 krát. Naposledy upravil Mechanik (28.01.2012 4:36) |
Dobry vecer, alebo skor dobre rano. |
Ahoj. mam trochu skusenosti s Jawamy a nejaké doma aj mám . Ak si už urobil všetko čo popisuješ tak to bude problem v motore a konkrétne to robieva taká tá prepážka medzi valcami , ktorá sa dá vytiahnuť len ak dáš dolu valce . prípadne musíš zmerať piesty. To že máš kompresiu znamená že máš krúžky OK ale piesty na 2T robia aj ventil a ak majú velkú vôlu prefukuje to kade tade.. Už som sa s tým stretol viackrát majsterko kúpi za 5e krúžky a má GO a potom sa čuduje že aha čo to robí. |
TomasM to co ste vyrobili na tom pirste je spôsobené použitím nevhodnej sviečky. do jawy nesmie ísť sviečka s označením Y tzn. Brisk N17YC = NIE Brisk N14C = Ano. Prepalenie piestu spôsobila kombinácia chudonbej zmesi a vysunutého iskriska na sviečke. S vysunutým iskriskom to sidce ide lepšie ale dopadá to ako na obrázku . A je celkom zaujmavé vidieť to v reále ked plamen prešlahne do kluky a zapáli zmes. Motor sa vám nerozletel? |
mechanik - základná otázka. |
Prepac ze neskorsie, teraz som vstaval po nocnej. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 95683 | Včera: 224905