Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Zdar! Koncom sezony som si dal mensi vyjazd popritom som isiel nieco vybavit a motorka stala na parkovisku cca hodinu. Ked som sa vratil tak nechcela chytit na prvy sup tak som dal sitic tak do polovicky aby pekne isla, medzitym som sa obliekal, zacala dymit taky cierny dym, rychlo som stiahol sitic a prestala. Na druhy den som si vsimol ze olej nieje celkom hore pri hornej ryske ale trosku asi milimeter podnim. A moja otazka: mohla si zobrat vtedy ten olej, ked som mu dal sitic aj napriek tomu ze motor nebol celkom vychladnuty? potom som si uvedomil ze tie budiky mi ukazuju teplotu vody a nie motora. |
aka to bola vlastne mašina?aky olej tam máš?daj čísla. |
1. nemohla |
tak vravis ,ze milimeter? (-: toto by malo ist medzi top kktiny. |
barlac : ale to len od oka 1mm .. realne to mozno je len 0,7mm Upravené 1 krát. Naposledy upravil qNNi (25.01.2012 18:14) |
fokus - Kawasaki ZZR s rokom výroby 95, 10W40ku Upravené 2 krát. Naposledy upravil SKYH4J (25.01.2012 18:21) |
Toto sú tí miestni zahrievači, pokrvní bratia zimných preštartovávačov... alebo je správnejšie: Toto sú tí zahrievači na mieste pokrvní bratia zimných preštartovávačov? Upravené 1 krát. Naposledy upravil Vadim (25.01.2012 19:13) |
no dobre potom ked je to kktina tak preco ten cierny dym? od coho? |
dymila len preto ze mala bohatu zmes, olej ti to nescuclo, ze ti chyba milimeter vobec neries |
Dovodov preco to zozerie 17 rocna motorka milimeter oleja moze byt vela, moja GPZ 600 z roku 1986 zrala cca 0,8litra na 1000km a myslis, ze ma to trapilo? GO na tie motorky je drahsia nez je ich cena |
pri spalovani nadmerne mnozstva oleja dymi na bielo...cierny dym je bohata zmes...nic viac ani menej... |
ked nebol motor uplne vychladnuty, tak (teoreticky) sa hlinikovy piest scvrkol rychlejsie ako ocelovy valec. Bohata zmes zmyla olejovy film z valca.... Upravené 1 krát. Naposledy upravil janoval (25.01.2012 19:58) |
záverom:nerieš to a dočkaj do jari.pred jazdou skontroluj a na konci dna.milimeter sem ani nepiš |
Staci ze nemas masinu v uplnej rovine a hladina oleja bude ina. Ak je +- v rovine, tak medzi ryskami je OK. Nejaky milimeter neries. Cierny dym = prilis bohata zmes, biely dym = presakovanie chladiacej kvapaliny do motora = v€lky prus€r, modry dym = spalovanie oleja, motor bude potrebovat coskoro GO, treba predat motorku kym je cas, para = je zima, radsej sed doma |
Presne na to som myslel,čo práve dreamer napísal.To by si musel mať na motorke vodováhu,aby si vedel,že meráš hladinu oleja vždy v tej istej polohe.1mm na motorke nezistíš len tak-nerieš to |
Toto ma vazne dostalo: |
Ja z Vas nic nerobim. Proste som prisiel k motorke, nechcela chytit videl som ze rucicka teplomera je celkom dole ponachlal som sa domov tak som dal rychlo sitic potom mi uz doslo ze by jej stacilo len na chvilku kym sa ustalia otacky, a ze budik mi ukazuje vodu, a motor nemusel byt studeny. Ponachlal som sa tak co uz, jazdim na nej 2roky nic podobne sa mi este nestalo, ja viem ze nemam sancu merat olej vzdy tej istej polohe ale zdalo sa mi ze je tam menej a chcel som sa len uistit ci som nieco "nedojebkal", ale uz to nebudem riesit. |
dreamer "motor bude potrebovat coskoro GO, treba predat motorku kym je cas" vidis a to je prave ten problem, preco u nas najdes na inzeratoch, ale aj na cestach tolko vrakov. Nikto tie problemi nechce riesit, radsej moto iba preda a posunie chybu na ineho cloveka. Lenze cim dlhsie sa problem odklada tym stupaju naklady na opravu. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Rokwell (26.01.2012 0:08) |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 5117 | Včera: 178497