Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Moze sa nieco stat, ked napriklad hodim dole z kopca neutral a potom v 80km/h hodim do 5-ky????? |
mal by si pridat plyn na neutraly, nech sa vyrovnaju otacky motora s kolesom, potom to neskripe |
Kontrolní otázka: Máš neutrál medzi 4-5, asi nie a precvakavať z dola, to sa nerobý. Túto vymoženosť máme my na Jawkach |
inak tak ma este napada, ze na co ides na neutraly z kopca? sak to je 125, tak tam zarad 5 a ides, sak to nic neubrzdi motorom |
no hej...., mna to len uplne od veci teraz napadlo......, ze keby som chcel sa len spustit, a nebrzdit motorom..., len preto, predsa len ten motor..... dakus brzdi.... |
Mne sa stava, ze ked dlho brzdim s kopca motorom a potom pridam tak motor trochu kasle a vynechava, ale asi po 200m to prestane a zase slape ako hodinky. Roby to aj na inych 2-taktoch alebo iba mne? |
tak ja som raz dal dole kopcom neutral a dole kopcom ked som chceeel na spojke poprehadzovat hore tak z N do 2ky to ty tak zachrcalo ze som myslel ze sa mi rozpadla prevodovka .... huuf od vtedy len spojkou vsade |
DuffGNR: podla mna sa na 2 taktoch nebzdi motor, lebo mas vysie otacky ako pri neutraly, ale zmes ti ide iba ako pri neutraly=>malo maze |
exploit, keby su ju ale na tom neutraly vytocil, tak tam skoci v pohode |
Neutral z kopca precvakavat prevodovku z 5 na N medzi 1 a 2 to je blbost. Nedoporucujem. Radsej si vymackni spojku. |
Ten neutral medzi 3 - 4 na jawke nie je preto, aby si sa rychlo spustal z kopca, ale prave preto, aby si nebrzdil motorom pri dlhom klesani, lebo tam ide malo zmesi. |
fedajkin má s mazaním pravdu - poznám zopár ľudí , čo pod kopcom pridreli . ináč dorobiť neutrál medzi ktorýmikoľvek rýchlosťami nie je žiadny problém . brácho na NSF125 si ho tiež dorobil medzi 5a 6 -ku . keď sa pozrieš na radiacom valčeku je taká ružica s 5-timi alebo 6-timi vrcholkami. tam kde je neutrál je ten vrchol zrazený a je na ňom urobený žliabok. stačí spraviť to isté na vrcholku medzi 5-6 a je vystarané.len aby si si potom necvakol neutrál niekde pri predbiehaní - to by mohlo dopadnúť blbo |
to je velmi zaujimave s tym dvojtaktom, to som nevedel, nastastie Simson prezil A mal som tusim vtedy pocit, ze aj tam je medzi 3 a 4 neutral, niekolkokrat som ho dam dal, ale mozno to bol len artefakt... |
Vidicon - Neviem ci moj stary simak bol pokazeny ale mne slo vradit rychlost medzi kazdu rychlostou neviem ci to bol neutral ale ked som zo 4 tukol trochu dole tak motor ako na neutrali |
kekso-uz maz zmenen foto.sak vidim ze si nejaky spokojny heheh.vidis japonci nedomyslely to co ma jawa.maj sa |
Deskjet: Hlavnym dovodom mojho predaja je, ze nestiham za Canyonom 500 ked ideme mimo mesta. Ked ju nepredam tak tam namontujen uz prichystany karbec BING (len ci sa mi vojde pod nadrz ) a vymenim vyvodove kolecko za vazsie. |
Tiez som toho nazoru ze dolu kopcom na moto neutral medzi 1 a 2 neradim. Si predstav ze ides 90 km/h. Ake mas otacky? A teraz rad do 2 a najdi neutral. Otacky budu neuveritelne stupat a okoloiduci sa cudovat. Ak budes chciet potom radit hore, bud spomalis na rychlost urcenu pre 2 stupen, alebo tomu urves medziplyn, aby si sa dostal do radiacich otacok 2 - ak sa ti to vobec podari. To prevodovka vobec nemusi. |
milan3232 ak mas vstrekovanie tak sa privod paliva sa zastavi akonahle uberes plyn uplne pokial ma motor vysie ako volnobezne otacky. Akonahle stlacis spojku a motor klesne na volnobezne otacky vstrekovanie sa zapne a drzi volnobezne otacky. Ale to sa tyka len 4T motorov. |
Tak diki everybody, nieco som si z toho zobral... |
Skusal som na Cagivke dat na neutral a potom spat do stvorky a necitil som ziadny odpor prevodovky ani ziadne cudne zvuky.. |
Toki: aha.... zaujimave...no dobre a to potom sa mu asi o kolko zvysi ta rychlot???? Ale to pritom uz trpi motor, ne.... |
Priblizne 1zub v predu = 10 km/h , ale velmi to zavisi od konkretneho prevodu, tak uvidime. Pokial bude motor dost silny( co by mal byt, kedze bracho jazdi na trojke 80 ) tak nebudeme menit karbec, ak nie tak este skusime zmenit karbec. Videl som hondu XR125 rocnik okolo 88 a ficala 120, motory by mali mat rovnako konstruovane.. |
deskjet: ak sa chces dole kopcom len tak spustat tak si kup kolobežku a spustaj sa do sitosti ale ak na moto hodis pri takej 80-90km/h nahodou jednotku tak to tu motorku bude asi dost boliet. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 257713 | Včera: 198881