Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Nazdar |
starký, no neviem experimentovať s brzdami? to by som veľmi neodporúčal Upravené 1 krát. Naposledy upravil plechovkar (17.12.2011 21:28) |
Nebude ti to fungovať, iba ak by si brzdil oboma brzdami vždy sučasne- čo je blbosť. Na štvorkole to mám riešené podobne - zadný strmen (jednopiest) sa dá ovládať aj prednou, aj zadnou pákou brzdy. Zadná pumpa je však o niečo vačšia, je do nej sučasne dovedena aj hadica z prednej pumpy - vo vnutri je nejaky system ventilov ktore umožnuju, aby tlak z jednej pumpy neunikal cez druhu pumpu preč. |
nedalo by sa to riesit vsunutim spatnej klapky(ventilu) do potrubia ? |
aha dakujem lebo chcem dat brzdu na prednu vidlicu a na noznu a to pojde na jeden strmen |
Stuntbiker - takto nie. Alebo si zoženieš strmen s 2 oddelenymi komorami (napr. varadero - velky, ťažký )a napojiš ako popisuješ, alebo strmen z činskej štvorkolky čo ma kombinovany system - hydraulika - mechanicke tiahlo. Ale funkčnosť neviem zaručiť - či mechanickym tiahlom vyvinieš dostatočný tlak na učinne brzdenie a hlavne citlivosť, ktoru pri whellie potrebuješ. |
kuknite na toto |
A nie je to prachobyčajná pumpa? Ten prívod do stredu je od nádobky na brzdovku, tá zhora ide na strmeň. Druhú pumpu tam nevidím. Od nádobky ani nie je potrebná tlaková hadica, tá vetva predsa nie je pod tlakom - že by tam nebola hádobka ale druhá pumpa? Aj tak je to obyčajná pumpa, ide len o zapojenie... |
zaujimave zapojenie cez klasicku pumpu. Treba do toho bočneho vystupu skontrolovať priemer kanalu, narezať zavit na šrobenie, hore dať odvzdušnovak a mohlo by to šlapať - človek sa uči furt |
StuntBiker: s tym seriovym zapojenim dvoch valcekov by to naozaj mohlo fungovat. Len to treba riadne odvzdusnit. Ta spodna pumpicka je klasicka, pri brzdeni nohou do hornej tlak nepojde, lebo piestik uzavrie vystup do nej. Prave pri paralelnom zapojeni (s tou rozvodkou) by ti pretlacalo kvapalinu z jednej nadrzky do do druhej. A s klapkami podla dduura by to zabrzdilo len raz a ostalo by to natlakovane (super parkovacia brzda). |
Práve tú jeho rozdvojku nechápem ani ja. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 27403 | Včera: 236807