Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Zdravim Vas motoridaci! |
no mozno mas nizku hladinu v karburatore a nestiha ti dotekat benzin, maybe. |
no mne to robilo vyladil som predstich dal nove kondiky nowe kladivka zase nastavil predstich dal som aj inu inducku.. a uz to nerobi pri 90siatke taha az 130 .. no ide ako raketa len skoda ze to robi pri 60siatke a v malych otackach ..ale ked to zistim tak dam vediet |
Mne to tiez Jawinka robila a mal som iba nizku hladinu v karbiku, ako pise fadajkin.... |
Nemoze to byt chudobna zmes? skus dat ihlu o zarez vysie mne to robilo na simsone. |
Asi budes musiet odpojit te privesny vozik... |
no setko co tu je napisane je pravda |
Este ma napadlo, ako sa chova masina pri vysokych otackach ale na inych prevodovych stupnoch. Ak ti to kasle aj pri inych stupnoch pri rovnakych otackach, tak to bude asi skor predzapal. Neviem ako rychlo jazis ale ak pomaly ze moto moc nevytacas, tak si daj 2,5 pred hornou a ked jazdis pri vyssich takach tak 2,7-3. Ale najskor to palivo pozri! |
Prezapal mi nastavil chalanisko ktory mi opravoval motorku tak ze ta by mala byt v poriadku a pri inych prevodovych stupnoch to nerobi. |
frog: mozes mi pls. vysvetlit aky ma vplyv vadny simering na max. rychlost? (nerypem, iba ma to zaujima) |
fedajkin, vadne gufero na kluke znaci vadne hriadelove tesnenie a to je pre dvojtakt ako pre cloveka diera do pluc. |
a ta moja tahal 150 dolu kolinanskym kopcom... az sa cela triasla |
Nazdar, no všetci ti radia dobre. |
Johny: to si vravel aj kamos, ale potom co sa mu pokazila elektronika, ze s tym nevedel nic urobit a musel masinu nalozit a odviezt domov, si to uz nemysli. Klasicke zapalovanie si opravis, ale vvape-ko ani moc nie. |
Fedjakin skus sa opitať Stepa kolko sa mu Vape Pokazilo na jeho motorkách? |
fedakin & johny - ked som mal druhu 350 tak mi robila nieco podobne. Nevedel som doist na to co to je. A nakoniec to bolo to gufero na pravom valci. Robilo to ale iba pri vysich otackach. Mozno to gufero drzalo pokial sa neurobil vacsi potlak v klukovej skrini. Neviem isto . Kazdopadne po vymene to lietalo ako blazon 135km/h. |
Johny: ja netvrdim ze je to zle, ale si zober ze si niekde 1000 km od domu a pokazi sa ti to... |
Nazdar vsetci! |
Nazdar, |
Ano Johny 99, uz som nato dosiel ked som otom trosku po patral a uz je mi to celkom oco ide, ako aj to ze to asi sam nezvladnem( hlavne ked v karazi mame len par klucov srobovakov a podobne hovadinky) |
Neboj, zvladnes.. Mne napisal Johnny99 navod v troch vetach a bolo. Ide o to, ze davas dole cely rotor alternatora, ten das dole tak, ze vysrobujes ten dlhy srob, cim je uchyteny, tusim M6, a zacnes tam isto srobovat M8 a ten ho zhodi dole. Pozor na uhliky To gufero tam ide dost ztuha, treba si dat pozor, aby si ho neposkodil, radsej si kup dve. |
bude to tym karburatorom...but ta ihla alebo nad plavakom treba pohnut tym uzaverom.. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 161822 | Včera: 170842