Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
čaute, chcem sa spýtat čo je príčinou nerovnomerného brzdného účinku na suzuki GSX-R 750 r.v.1993 myslím tým že pri brzdení to roztrasie celú motorku.možu to byt ložiská alebo prehriaty kotúč, alebo nerovnomerne nastavený tlak v tlmičoch?neviem snád vy mi poradíte. vdaka |
mam podobny problem ked to poriesis daj vediet co to boloo sobne si myslim ze su to kotuce a loziska v koese |
Ak dostavas pulzy do packy,su to kotuce.Ak len trasie s prednym kolesom,moze to byt lozisko |
to, čo písal Lako + ak to kmitá riadidlami, tak aj ojazdená guma to zvykne robiť... |
Keď píšeš že to je len pri brzdení ,,čo je príčinou nerovnomerného brzdného účinku, že pri brzdení to roztrasie celú motorku,, je to brzdovým kotúčom. |
...ako prvé skontroluj brzdový/é kotúč/e a tiež brzdové doštičky v "prasiatkach" |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 195033 | Včera: 203427