Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
Ahojte. |
Hladinu oleja si skontroloval ? Upravené 1 krát. Naposledy upravil Menton (07.10.2011 10:57) |
Menton: Áno, hneď som kontroloval a bola presne v polovici rysky. S tou farbou máš pravdu aj ja si myslím |
Ale veľmi ma tá motorka sklamala. Rok výroby 2009, 23 000km a takáto porucha Upravené 1 krát. Naposledy upravil RomanRX (07.10.2011 11:15) |
hladina oleja v polovici rysky je pri jazdeni po zadnom koledovanie si presne o to co sa stalo tebe Upravené 3 krát. Naposledy upravil raptor (07.10.2011 11:23) |
Podla vsetkeho je to pesne naopak. Ty si sklamal a doje..kazil tu motorku. |
raptor: ja viem, že sa to môže stať, ale kamaráti jazdia na motorkách tiež po zadnom a nikto takýto problém neriešil a hladinu oleja majú rovnako ako ja. Jeden chalan na Freewind-e (rok výroby 97 a 60 000km) prejde asi trojnásobnú vzdialenosť ako ja, jazdí tak asi 3 roky a žiadny problém. Brat tak isto jazdí na Bandite a bez problémov, tak preto píšem, že ma sklamala. |
Skontroluj olej v motore, ak ho je málo, tak otvor sací box a zisti či nie je v ňom olej. |
raptor: ale on nie je stundrider, ktorý ide pol kilometra po zadnom, ale človek čo sa to učil a na zadnom bol maximálne pár sekúnd a potom zase nejaký čas na dvoch kolesách... |
tryskac: olej aj olejový filter som menil na začiatku sezóny a kontroloval som ho hneď ako začala klepať a bolo ho dosť. |
CBRider - vidis, su motorky ktore dokazu jazdit kilometre a kilometre v kuse po zadnom s normalnym (maximalnym dovolenym mnozstvom oleja) napriklad varadero bez toho aby nastal takyto problem Video: Chris Pfeiffer Stuntriding 2010 Finálová jazda 1ak si myslis ze je to iba chyba tej motorky a nikoho ineho nemam ti k tomu co viac povedat... presviedcat ta nebudem |
raptor: a nemajú náhodou títo borci upravované mazanie za týmto účelom? |
jasne, ze profi stuntridery maju upravene mazanie.. bezne moto nemaju spravene mazanie tak, aby to fungovalo, ked sa jazdi po zadnom.. a potom sa chlapci cuduju, preco sa im zadieraju motorky |
RomanRX: samozrejme, ze maju a nielen to... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Menton (07.10.2011 12:01) |
Tu plati Japonec=Nezmar a mozte si pisat co chcete... 2009-vina mala mat taketo muchy uz davno vychytane... |
tiež mám pocit, že bmw zase niečo podcenilo... |
MajkyYamaha: tvoj názor zdiela aj brat, ten tiež nedá na japoncov dopustiť Upravené 2 krát. Naposledy upravil RomanRX (07.10.2011 12:08) |
MajkyYamaha, lubo628: Upravené 1 krát. Naposledy upravil CBRider (07.10.2011 12:11) |
majky tie SV650 ktore sa lubili zadierat presne z rovnakeho dovodu su americke nemecke alebo anglicke motorky? Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (07.10.2011 12:20) |
Takze ste sa svorne zhodli, ze na vine je motorka, vyvojari, a vsetci ostatni spokojny majitelia tohoto typu moto, co ju pouzivaju presne na to na co je urcena len ten co ju pokazil je lietadlo |
raptor: ved ja nechcem nejako nedávať na bavorák, ak to bude nejaká porucha, ktorá nebude mať nič spoločné s tou krátkodobou jazdou na zadnom... Pokaziť sa môže hocičo. Ale ak sa kôly tej krátkej jazde po zadnom niečo pridrelo, tak nehnevaj sa Aj keď ako som spomínal vyššie, motor je vlastne rotax a nie bmw... |
Zatial jediný človek, ktorý pochopil prečo som založil túto diskusiu je tryskac a veľmi pekne mu ďakujem za radu |
raptor uved konkretny priklad alebo temu o zadierani sa SV650...Pokial viem zadierali sa Gixeri po kiletrovych wheelies aj to islo o modely K1 K2..Jasne ze BMW nehodi do placu ako museli upravit motor ved im robi reklamu...Kratkozrake je ze si to nechces priznat |
ale tu vobec nejde o BMW ako take.. ak idem jazdit po zadnom tak si o tom najprv cosi nastudujem, popytam sa ludi s podobnymi motorkami ci nie je treba doliat viac oleja a ak by som sa aj rovno nemal koho spytat tak URCITE dolejm olej po vrchnu rysku Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (07.10.2011 12:26) |
Tryskac jediny pochopil a povedal ti len oklukou to co sa dost tazko pocuva, a co sa po diagnostike dozvies a mozno potom pochopis aj ty....a to ze si pridrel kluku. |
bacaono: toho pridretia sa najviac obávam, asi to nezistím inak iba tak, že rozoberiem motor. |
raptor To ze BMW su na p... motorky si napisal ty nie ja.Su to super motorky ale na turistiku a pohodove jazdenie.Ale racing a davanie kvapiek to sa musi nechat pre japonske stroje..Kamarat mal Fireblada bez papierov a lial do neho prepaleny olej z kadecoho, chcel ho dokoncit. Vkuse gumoval a jazdil po zadnom, priehreval ho na 140stupnov a stale gumoval, a motor isiel ako hodinky nezadrel sa.. Brat to iste na Ninji 6-kile olej nekontroloval,od vymeny do vymeny, a pozadnom aj parkoval..Ludia ktory tomu radi prikuria a vystriedali vela motoriek tvrdia to iste, proste japonci su precizny inzinieri a motorky stavaju pre strelcov...Chces povedat ze Pfeiffer ma seriovku so seriovou rozetou atd??? |
Ja viem... dosledky vlastnyh neuvazenych cinov sa nesu tazko. Kazdy sme to uz niekedy zazili. |
Ak si po zadnom nechodil viac ako cca 1 min. v kuse, tak neverím /ale neviem/, že by si niečo pridrel. Moja 800gs, ked ju položím v teréne na bok, tak začne klepať po cca 10 sec. ale to úplne leží a pri sacom koši vtedy nie je žiadny olej. Bohužial príznaky hovoria opak. Tento motor má dosť hlbokú ol. vaňu kvôli tretej ojnici a protizávažiu. V tomto sa odlišuje od ostatných rotaxov. Dalšia vec, čo sa mohla stať je, že Ti začal blbnúť hydronapinák,ale to by nemalo okrem klepotu spôsobiť tak výrazný pokles tlaku aby blikala kontrolka. |
BMW S1000RR je asi cestovne enduro od BMW? Upravené 1 krát. Naposledy upravil JuriK (07.10.2011 13:43) |
RomanRX Ja osobne by som si nedovolil podla tvojho popisu stanovit diagnozu. Najlepsie urobis ked sa na to niekto zo servisu pozrie. |
tryskac: napíšem za brata, on šiel do práce a ukáže sa tu až zajtra... |
Ehm, ten Rotax má suchú vaňu chlapci... |
Jurik S1000RR je Okopcena GSX-r1000 K5... Ukaz mi race ktory je origo od baworakov Uvidime ako bude jazdit po 10-tich rokoch ci sa objavia nejake kusy prerobene na streetfightre ako vsetky R1-ky,CBR-ky ci GSXR-ky.... |
majky - to s tym kopirovanim ma sirsie suvislosti.. ak by sme pokracovali uplne dozadu tak by sme vlastne prisli k tomu ze vsetky znacky sveta okopirovaly motocykel od Daimlera a Maybacha ...a ti tiez od toho kto vyrobil parny motocykel |
raptor A Daimler a Maybach v tej dobe okopirovali kolovratok, kedze na motocykel sa to velmi nepodobalo .Narazal som na R1100S |
No ak je to pri vyšších otáčkach, tak to asi reťaz nebude. Upravené 1 krát. Naposledy upravil tryskac (07.10.2011 20:03) |
k teme: nie len SV ale aj TL a myslim ze ako bolo spomenute tak aj GSX-R mali problem s wheelie ked mali oleja presne dostatok a nie o cosi viac kedze sa to dobre nepremazalo a dochadzalo k zadieraniu.. tento problem ale nie je cisto o suzuki ale vseobecne o motorkach ako takych kedze su urcene hlavne na jazdenie a nie na robenie cocotin.. |
Roman,kontrolujes hladinu oleja zasrobovanim tej mierky,alebo len dotlacis,ale nedosrobujes..lebo pri tejto motorke sa hladina kontroluje len pritlacenim mierky,nie zasrobovanim.Pokial si zasroboval,tak logicky mas viac oleja.U inych neviem,ako to je,ale pri f800r je to tak. |
Tak zbezne som pozrel asi najlepsie forum venovane vyhradne modelom BMW F800 a nikto sa nestazoval, ze by zadrel alebo poskodil motor po wheelie, jedine tam riesili problem s dodavkou paliva (ked bola menej ako 1/2 nadrze) a problem zo snimacom paliva a jeho vyhodnocavania pocas wheelie. |
Musím dať za pravdu Raptorovi ,že na SV650 chlapci ktorí jazdili veľa na zadnom kolese pridreli kľukovku. SV650 je na takéto pičovinky ako stvorená, má silné Véčko v ľahkom hliníkovom ráme (suchá hm.165kg) Rovnako pochoval-zadrel dvojročnú Husquarnu môj kamoš. |
vypusti olej z motora do čistej nádoby ,a ak v ňom bude "metalíza" tak si "poriešil" kľuku . Neviem ako 800-vka , ale ak je stavba motora obdobná ako 650-tka , tak je kľuka lisovaná a ojnica sa dá opraviť/prelisovať podobne ako napr. na simsone(veľmi zjednodušené prirovnanie) |
Ďakujem za rady. Upravené 1 krát. Naposledy upravil RomanRX (08.10.2011 11:13) |
raptor: Varadero nema s wheelies problem? Zas je v mojich ociach ta motorka o cosi dokonalejsia Niezeby som sa chystal to skusat, bozechran, to by som jej neurobil |
Ono treba povedat, ze je rozdiel ked ide po zadnom profik (ze lize zadnym blatnikom cestu) a niekto kto sa to uci. Take naklony musi motorka zvladnut. Raptor ma pravdu v tom, ze si sa mohol na to pripravit. |
dreamer: vidno, že máme rozdielny pohľad na motorky. Ja si myslím, že motorka je o zábave. Veď preto som si kúpil ľahkú a obratnú motorku a ty veľké a pohodlné Varadero. Ja som to nerobil kvôli nejakej frajerine, ale preto, že ma to baví, páči sa mi to a chcem sa to naučiť. Myslel som si, že to bude ideálna motorka aj na podobné využitie, no mýlil som sa, bohužial. Upravené 1 krát. Naposledy upravil RomanRX (08.10.2011 11:25) |
normalne to daj niekomu opravit, nalej olej po hornu risku a jazdi. Ked sa budes chciet ist na zadne, tak trochu dolej. Ked bude oleja vela a mas vsetko ostatne v poriadku, tak ho maximalne vyhadze do vzduchoveho filtra. Ten si kontroluj castejsie, ked budes prelievat olej... |
RomanRX ak to dobre chapem, tak si uz druhy majitel a motorku si kupoval tesne po prvej prehliadke a mala najazdene nieco nad 10 000km. Upravené 1 krát. Naposledy upravil JuriK (08.10.2011 12:57) |
JuriK: Som druhý majiteľ a keď som ju kupoval, mala najazdených cca 12 000km. Či bola na prehliadke, neviem. Kúpil som ju od človeka, čo ju doviezol z Talianska, takže s prvým majiteľom som nebol. Ja som ju do servisu už nedával a olej som si menil sám. |
Dovoz z talianska moze znamenat aj to, ze sa s nou nezaobchadzalo od zabehu dobre. Mas kompletnu servisnu knizku so servisnou historiou? |
dreamer - pred mnohymi a mnohymi rokmi ked som si kupil moje prve varadero a lakyluk mal este tiez stareho varana tak som na vlastne oci videl ako ho lahucko a elegantne dvihol na zadne niekde cca pri dubravke a presiel po obchvate na zadnom (prechadzajuc z pruhu do pruhu vyhadzujuc blinkre) az na pristavny kde to polozil iba koli tomu ze mal pred sebou subezne jazdiace auta Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (08.10.2011 20:49) |
raptor: Akurát viem, že bola mierne búraná, lebo niektoré plasty sú zvárané, ale to som si už na nej odskúšal aj ja Určite napíšem, keď budem vedieť príčinu, aby som možno pomohol aj ostatným majiteľom. |
logiku to má, ak tá motorka ležala pri páde tak nemazala, tým wheele si jej len pomohol.... |
fitko to mi chces povedat ze 2009-vina F800R nema senzor vypnutia motora pri pade ??? |
majky - zrejme nema.. rovnako ako XY dalsich modelov bez ohladu kto a kde ich vyrobil |
Keď som na nej spadol ja, tak sa motor vypol, ale neviem či ho vypol ten senzor alebo skapala kvôli zastaveniu kolesa. |
to neviem, či to má F800, ale bandita okolo roku 08 som videl ležat a vrčat dobrých 30 sekund.... |
F800 urcite nema senzor vypnutia motora pri pade a je jedno ci je to S, ST, GS alebo R model. |
RomanRX... neviem ci ti to pomoze, ale pozri tento link |
Dnes som bol pri motorke a vyskrutkoval som šrób z olejovej vane na vypúšťanie oleja. Neboli na ňom nachytané žiadne väčšie piliny, iba taky kovový prášok. Upravené 2 krát. Naposledy upravil RomanRX (09.10.2011 16:59) |
Keď som ju s veľkými obavami naštaroval, tak klepanie vôbec nepočuť pri voľnobehu. Až keď sa otáčky dostanú na 3-4 tisíc, tak to začne klepať a ten zvuk ide zvrchu od rozvodovej reťaze. |
Vyzera ze nieco kovove sa Ti vnutri motora trochu brusilo, ked je ten kovovy prasok nachytany na magnete vypustnej skrutky. |
Jurik, určite sa tam niečo brúsilo, ako v každom motore sa ti fungovaním jemne obrusujú všetky koliečka a iné pohyblivé časti, takže myslím že nič neobvyklé |
CBRider - rysky max a min su tam na to aby motor fungoval ako ma za normalneho vyuzivania motorky co jazda po zadnom rozhodne nie je - ano iste su motory ktorym je to jedno a su motory ktorym to jedno nie je Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (09.10.2011 21:17) |
Je jasne, ze suciastky sa obrusuju, ale na tom magnete je toho dost, ked beriem ze motor ma 23 000 km a nedavno asi menil olej a vypustna skrutka 3-4 tisic km dozadu bola uplne cista. |
asi od veci, ale 20 minútové učenie sa po zadnom dá moto určite menej zabrať, ako jazda do prudkeho kopca v lete a neverím, že by na to motor nebol stavaný... A olej medzi riskami je stále OK a určite nie si prvý, kto za takýchto podmienok na nej jazdil. Skrátim to, chyba nebude v tom, že si mal nevhodnú motorku alebo že si ju nevhodne použil. |
Raptor: no ak som to ja pochopil spravne, tak tych havarii zazila ta moto uz viac. Minimalne jednu mal povodny majitel a bolo treba aj zvarat plasty a dalsiu (jednu?) terajsi majitel. Takze uz si toho zazila za svoj kratky zivot rozhodne viac, ako priemer... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Menton (09.10.2011 21:38) |
RomanRX kupil 1,5 rocnu motorku, ktora bola (aspon mala byt) podla vsetkeho tesne pred jeho kupou na origo servise po 10 000km v zaruke (neviem ci origo BMW) a teda kupoval skontrolovanu motorku a nemal dovod robit s motorom nic ine okrem vymeny oleja. Upravené 1 krát. Naposledy upravil JuriK (09.10.2011 21:59) |
RomanRX-ach chlape.Tak to neni pekne ukončenie sezony.Ked pišeš že ten klepotavy zvuk ide "asi" z hora,čo vačka?No byť tebou,jednoznačne olej nedolievaj a neskušaj furt štartovať!!! ale treba ten motor riadne pozreť a skusiť zistiť pričinu.Skušanim štartovanim a počuvanim si môžeš viac ubližiť ako pomôcť,hlavne ked ten zvuk neprestal.Jednoznačne daj vedieť,ako si dopadol.Dufam len,že to nebude nič važne . |
Caf Andrej Ty aj žijes chlope? No vidíš to, takáto oštara sa nám stala na konci sezóny No nič, budeme to musieť nejako poriešiť, čo nám iné zostáva... Dúfam v tú lepšiu alternatívu, že to nebude vážne |
CBRider-jj,žijem.Neboj,treba dufať a veriť.No nech bracho nezabudne tu dať aj diagnozu toho,čo tomu bolo.Samozrejme aj fotky,ak sa Vam bude chcieť tu dajte.Možno to niekomu pomôže do buducna a niektorí sme zvedavy .Tak sa držte. |
Andrej, zatiaľ sme nič neporiešili, teraz riešime iné veci Ale hneď ako budeme niečo nové vedieť, podelíme sa o info |
Nazdar chlapi. Nové info zatiaľ nemám. Akurát som s tryskáčom kontroloval tlak mazacieho oleja a ten bol tretinový v porovnaní s normálom, takže asi uniká cez pridreté miesta. Idem sa skúsiť obrátiť na pomoc do BMW, aj keď je už po záruke, možno motyka vystrelí Držte mi place |
No neviem Roman..nizky tlak na urovni jednej tretiny nez normal... nie je tam nejaky problem s dodavkou oleja..pretoze (nie som si ale uplne isty ako to je u BMW800) ale rozvod oleja ma urcity tlak ktory je v rozvode udrziavany specialnymi "tryskami" ci redukciami vzdy na konci hlavneho vedenia (napriklad do hlavy) a pred rozvetvenim sa tlaku k loziskam a vackam.. |
nechce sa mi to citat opät cele ale zda sa mi,ze tu bolo pisane ze ten motor po pridani plynu zacne klepat-to vyzera na pridrene ojnicne loziska. |
skús vymeniť olej a filter, alebo aspoň obetuj olejový filter a starý filter rozober či sa tam nenáchádzajú kovové piliny. |
Francuz: asi bude ako hovoríš. Uvidím čo mi na to odpíšu z BMW a až potom to budem rozoberať. |
romanRX ak si robis nadeje ze ti to urobia na kulanciu obavam sa ze budes sklamany, motorka bola dovezena, 2x havarovana a kto vie co s nou predtym bolo a ako bola jazdena a verejne si sa tu priznal ze si s tym chodil po zadnom a nemal maximum oleja Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (02.01.2012 19:36) |
asi ako hovori raptor ...... ta vysmeju a poslu do riti |
raptor: Veď ja si ani nerobím nádeje, ale za skúšku nič nedám. Na druhú stranu, oni nevedia, že bola 2x havarovaná a aj keď bola tak to nič nemení na fakte, že sa zadrel motor. To s tým nemá žiadny súvis. A navyše motorku reklamujú s Chrisom Pfeifferom ako jazdí 5 minút po zadnom. Olej som mal v norme a nikde v manuály nie je písané, že musí byť na maximálnej ryske. Bol vo vymedzenej norme. Nechcem sa hádať, ja viem, že pravdepodobne s tým nepochodím, ale skúsim. |
RomanRX a kolko (bar) ste namerali ako tretinu normalneho tlaku ? |
RomanRX: držím Ti palce, aby si pochodil, ale: oni nevedia, že bola 2x havarovaná a aj keď bola tak to nič nemení na fakte, že sa zadrel motor. To s tým nemá žiadny súvis. - ale má. Keď motorka padne, netreba jej veľa času s ešte zapnutým motorom na to, aby sa mohli chytiť prinajmenšom púzdra na kľuke. V manuáli ani rovnako nie je písané o jazde po zadnom, takže oleja treba mať po MAX. |
varan driver tusim ak nahlasis zavadu pred ukoncenim zaruky a zavadu ti odstrania po skonceni zaruky,tvoj pripad mala ti byt uznana zaruka, |
chyba bola nahlásená pred skončením záruky niekoľkokrát. Uznať záruku servis nebol ochotný. |
RomanRX to snad nemyslis vazne, ze nevedia ze bola burana, ved jeden motorkar z tejto diskusie Ti ju bude pravdepodobne opravovat. |
JuriK: ale ja nejdem písať na Slovensko. Ja idem písať rovno do Nemecka. Tu na Slovensku je podľa mňa 100 % istota, že by mi ani neodpísali. Síce si myslím, že ma "oserú" aj v Nemecku, ale aspoň tam je väčšia pravdepodobnosť úspechu |
varan driver to mi je divne lebo tusim servisu je jedno ci im ten diel preplati zakaznik alebo importer.tusim aj pracu hradi importer,takze mi je to divne preco takto postupovali |
to Roman RX |
bude to tak ako pise daniel.. respektive nemci asi aj odpisu ale odporucia ta na slovenskeho importera |
Máte pravdu, teraz som si to čítal na BMW Motorrad.de Mám sa obrátiť na Slovenského importéra (teda FMoto). Podmienkou sú pravidelné servisné prehliadky, čo žial bohu nespĺňam. Tak asi mám smolu. Na jar to rozoberiem a uvidím, čo ďalej. Možno sa to bude dať opraviť. |
RomanRX: trochu to pleties, FMoto je predajca. Importer je www.bmw-motorrad.sk/sk/sk/index.html |
menton: Presne tam je napísané dealer BMW motorrad. Upravené 1 krát. Naposledy upravil RomanRX (05.01.2012 17:14) |
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 228899 | Včera: 153072