Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Chlopaci. Neviem co mam z motorom |
no tak lutujem ale zadrel si ho.To zvonenie zvyknu byt piestne kruzky. |
Ak si dával do 5-tich litrov benzínu,1,5 vrchnáka od oleja M2T+ OLEJ M2T..tak to ti vyšiel zmiešavací pomer hádam 1:200..to len tak od pása tipujem...ako tak to mohlo mazat,ale s narastajúcim počtom km,ten osud bol nezvratný.. |
Gejza mudro pise. |
No tak ako píšu.Do tých 5l si mal dať 5 vrchnákov nie jeden a pol.A ako zistíš že je válec zadretý ? |
chlapi a vam jeb?! v densej dobe,ked je na trhu oleja ajajaaaj vy pouzivate to svinstvo m2t?! |
M2T sa ešte predáva ? |
ked nalejes M2T to mas tu motorku ako casostroj nikdy nevies kedy rupne :D cakas na tu chvilu :D |
hm, ale keď sa nato pozrieš lepšie, tá cena je za 0,1 L, teda v tom prípade už taký veľký cenový rozdiel nie je |
piestne kruzky. mal som cz 180 roland jazdilsom na pole a raz len zaseklo a smik potom som nadruhiden rozobral motor a pieste kruzky to boli, trosku go a potom som ho skaladal a islo dalej |
Díki chlopi, na vybrus som si uz asi jedneho manika zohnal tak snad to rozpalim a na simbe som nasiel nahradnu sadu |
No s lepsim olejom nezadries, ja som do pionera lial stihl, alhom shell a piornier sa nezadrel. |
daj spravit vybrus niekde kde ti spravia aj piestnu sadu na mieru podla priemeru valca ...tak je to najlepsie |
maš jasne že chyba bola v oleji!!! dal si ho malo, a ešte aj nekvalitny. neboj kvalitnejši mu neubliži, skor naopak -pomože. |
aky by ste mi ptm odporucili liat do toho olej a kolko? aby som opet nezadrel? ... |
Veľa o eMZetách nájdeš tu: |
Jaj, a ešte to "zvonenie" |
papiboy tym experimentovanim ako dalej mas na mysli, pekne odtlacit motorku na najblizsiu pumpu, kupit olej a doliat? Ja som pred par rokmi dopadol podobne ked som bol obrezany kupit anit defekt supravu a to som netlacil ziadneho simsona, ale 200kg TDMu. |
papaya - treba občas trošku si aj zašportovať Upravené 1 krát. Naposledy upravil papiboy (01.10.2011 7:23) |
Zdravičko, akurat dnes som to rozoberal.. no prišiel som na niečo čo nečakal som Upravené 1 krát. Naposledy upravil Ricky (03.10.2011 20:23) |
Na tvojom mieste spravim komplet GO, motor musis otvorit aj tak a ked ho uz budes mat rozobraty tak vymen uplne vsetky loziska cena cca 20eur. Potom chytis ojnicu do ruky a z vrchu do nej udries a ak "cinkne" spodne ojnicne lozisko tak vymen aj ojnicu, v ziadnom pripade nerob vybrus bez toho aby si vymenil ojnicu. Dovod: ak urobis vybrus zvysi sa tlak v motore co bude mat za nasledok este vacsie poskodenie ojnicnych lozisk v najhorsom pripade sa ti tie loziska rozsypu do priestoru valca a mozes robit zase dalsi vybrus... |
v podsate by som tam povymienal toto? |
ked uz menis loziska tak asi zmen aj tie velke co ti drzia klukovy hriadel, ja som tiez menil uplne vsetky (dokonca aj v prevodovke).. no a vybrus a malo by byt.. |
brdo zda sa mi to na mna moc tazke ... nie som moc motorovy typ este neake tie zakladne veci ako tak hej ale viac uz neako asi nedam sa bojim ze by som tam este nieco posral ako poznam tie moje eroticke ruky nevedeli by to niekde spravit v normalnom servise aelbo v neakom pre mzty jawy a pod? .. keby som mu tam dodal diely ake by len potreboval a cisto mu tam polozil na pult motor ? ... šlo by niečo take? prip sa tu nenajde niekto kto by mi stym vedel helfnut? .. v poho zaplatim atd atd ... lebo na toto si uz ja fakt asi netrufnem .. |
S tym servisom ti velmi neporadim, skus napisal clenovy Karol1 Tu ojnicu si doma nevymenis treba to dat prelisovat a vycentrovat, s tym ti poradia tam kde das robit vybrus (oni by mali vediet) pre rozobratie a poskladanie motora su na nete videa a vymena lozisk nieje nic tazke. Problem je, ze celej GO MZ 251 je potrebnych zopar stahovakov, ktore si musis bud kupit alebo vyrobit, bez nich to nejde... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Rokwell (05.10.2011 11:33) |
hentie videa som uz kukal podla nich som rozoberal aj len ten valec |
tak kluci uz som kontaktoval karol1 a tak vymena cisto ojnice a lozisiek a zosrobovanie dokopy 250€ ale tak co uz mi ine ostava |
a keby si tak skusil zohnat komplet motor ?? to by ta aj vyslo asi lacnejsie |
A za tie peniaze kupis len dalsiu rozbitu rachotinu, lebo nikdy nevidis co je v motore a v akom je stave... Ja by som novy motor nekupoval, to si radsej sadni k pocitacu nastuduj si manual a pomalicky rozoberaj a zrob si to sam, alebo nech ti s tym pomoze niejaky kamarat co uz robil s motorami. Servis je servis, oni beru tazke prachy za robotu, preto je tam taka cena. |
chlapci a kto vam zaruci,ze tie dva motory budu v lepsom stave ako ten co je ko?. |
lidičky akurat včera sa mi podarilo zaviest moto do servisu pri ziari n.h. ku karol1 vyzera to byt velmi dobry mechanik, bolo vidno ze ma skusenosti a taktiez aj znalosti. Bude to stat vela ale mztka mi za to stoji kupil som ju naozaj v prednadhernom stave ta bola ak oz vyroby na tie kilometre ktore mala.. uz ja som jej dost pomohol tak ju dam opet dokopy a budem riedit ako by som mal a bude OK som sa pytal predchadzajuceho majitela tak ze riedil 1:32 M2T a moto mu sla na taketo riedenie 11 dlhych rokov bez chyby za tie roky dal robit len spojku a novy lak na moto... tak to budem zrejme tiez tak riedit a bude klud... |
Tak drzim palce nech ti potom motorka bezi ako ma A skus sa ich potom v servise opytat na to M2T, ci by nebolo lepsie davat iny kvalitnejsi olej |
rok- to sa pytat nemusi,to by bolo, ako ked slnko svieti a ty sa pytas ci prsi.. |
pytal som sa tam na to rovno ze som lial do toho hento takto a takto tak mi tam ukazoval ptm neaky M2T super ... ze ten ked tam budem liat tak som zahojeny ... ale ani M2T olej za 2 € liter ze nie je vobec zly .. ked sa ho naleje ako ma tak niet o čom ... netreba tam liat zbytocne oleje za 8-10€ staci M2T riedit ako mas a cau parky stav sa o dalsich 30 tisic km |
konštatujem , že zase raz boli moje ústa rýchlejšie , než zákazníkove uši. |
Sakra chlapci aj mne zvoní vo valci niečo na simsone čo s tým mám urobiť resp ako zistím že je niečo zle ? Vo valci som sa zatiaľ nevrtal tak neviem..ale asi to bude tým že už má svoje kilometre (36800) |
barlac to bolo len pre porovnanie tej ceny, on má nafigu len kluku ojnicu piest valec, tak by som zohnal radšej klukovku aj s ojnicou ako komplet z druhého motora je toho plno po inzercii za pár chechtákov šiel by som po ňu osobne a skontroloval ju...kúpil by som ložiská guferá, Okúžky do celého motora nech je to tip top, dal valec na výbrus - 35€ aj s poštou, dokopy by to bolo do 100€ viac nie záleží od tej kluky za akú cenu by si ju zohnal a v akom stave lebo dať starú na repas a sám si to rozobrať zložiť. |
Ricky: ja som mal Jawu 350 (r.v.1990), dával som tam olej Valvoline plnú syntetiku, riedil som ho 1:100 a motorečka krásne šlapala. Keď boli poriadne horúčavi, nad 30 stupňov, tak som dával 1:80 a to som ju hnal aj do kopcov a nič sa jej nestalo. Trošku si radšej priplať za olej a nebude ti tak dymiť a z výfukov ti nepôjde taký odporný smrad, ale pekná vôňa. Plne syntetický olej najlepšie maže motor a najlepšie sa spaľuje. A moc na tom neprerobíš, keď ho budeš dávať polovičné množstvo v porovnaní s polosyntetickým. |
Lidičky viete mi poradit ktoru moto nabyjacku by som potreboval ku mztke? baterka je tam 12V 5A ... lebo su tam viac aj 6 amperove a pod. tak ci to nahodou neodpali alebo neičo, lebo mi zima vytaha baterku uz 2 x pekne vytahalo .. neviem prečo ale .. |
inak prvé dve milé veci na tej MZtke |
karol1: u týchto moto je to bežné keď som rozoberal moju, tiež som sa divil čo všetko tam nebolo, alebo bolo nahradené najlacnejšou možnou variantou- povačšinou nefungujúcou variantou.. |
BIRO. tiez som najprv o tom rozmyslal ale tak rozhodol som sa radsej opravit a vymenit viac vie uz len karol1 |
Tie tuningove upravi o ktorych pise karol su bezne. Ja som mal na MZ odstiepeny kus z dosadacej plochy na lavom kryte motora, diera ktora tam vznikla nebola vyplnena silikonom, ale zuvackou. Vonial som ju a bolo citit mentol, zrejme Orbitka |
biro - kým sa ti nestane , že človek si donesie na namontovanie novú kľuku v parádnom polystyrénovom kondóme , a keď chceš nahodiť na krajné čapy hlavné ložiská , tak nie a nie a nie , proste po premeraní sa ukázalo , že čapy boli o 0,2mm väčšie . Takže novú kľuku rozlisovať ( aj tak hádzala cez desatinu ) , čapy dobrúsiť , zlisovať a vycentrovať. |
Karol1 dnes mi od teba prisla mega pekna mmska |
inak pri prevodovke ma napadlo že "ako sa do hory volá , tak sa z hory ozýva" zakričal som do prevodovky olééééj a z prevodovky ticho. bola vypadnutá záslepka radiaceho valčeka , tak olej sa miesto prevodovky rozhodol mazať reťaz. Ale prevodovka to prežila zdá sa bez ujmy. |
Karol1 uz som dosiel domov dnes rano siel som bez akychkolvek problemov, len ty ze je tam asi viac oleja tak som na pumpach musel startovat zo siticom |
to som rád , lebo že si šiel proti tme , tak som radšej ostal s telefónom po ruke ešte asi hodinku v dielni. |
oo dikes to si vazim bolo tazko najme v kremnickych kopcoch tam tymi zatackami po tej extremnej tme som mal inak vypulene oči... |
karol1: rozmyslam, preco si na tej spominanej kluke neprebrusil o tych 20 stoviek diery v loziskach - menej roboty a mas zafixovaneho zakaznika ( dve muchy). |
lidičky, dnes sa mi cca po hodine vystavila totalne baterka, mam fungel novu... DOmov som musel ist 102km bez svetiel po absolutnej tme a co je naj bonus, ked som mal setky svetla a smerovky funkcne tak vsetko slo ok, ptm som zadnu smerovku rozbyl ale ostal tam plesok.. ale neblikalo to tak vsetko slo ako malo ako som dal dole len ten pliesok (zatial nemam novu smerovku) tak mi prestali ist smerovky a ide mi len predna prava... presiel som kusok cesty a uz sa vybyje komplet baterku a pfffuuuu... Co stym moze byt? (mz 250) |
skrat v rozbitej ziarovke, kup uz ten merak z tesca za 3E - oplati sa |
teraz nemam ist na com ani do toho tesca ale nie :D asi uz zajtra aj zajdem :D ale teoreticky ked tam nahodim novy blinker z novou ziarovkou tak len tak teoreticky by to mohlo ist ako to slo stale pred tym nie? |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 31979 | Včera: 226293