Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Zdravím ludia, máte nejaký článok alebo skúsenosti, ako vymeniť piestnu sadu ? mám dirtbike 125cc 4T sadu objednám, ked mi dáte nejaký článok alebo rady typu howtodo... Ďakujem veľmi pekne a ešte otázka plus aké náradie budem k tomu potrebovať... ďakujem |
zaradis vyssi prevodovy stupen aby bol piest v hornej uvrati,das dole hlavu valca,potom opatrne aj valec.ked ho budes nadvihovat das podneho niejaku handru abo nieco nech ti nejaky bordel nepadne do motora...potom povolis tie poistky na piestnom cape,vyberes cap potom vies pekne vybrat piest...neviem ako mas spravene chladenie ale asi to bude vzduchac ze ?? ...ak by to nahodov bolo kvapalinou co neverim tak predtim ako zacnes montovat hlavu a ten zvysok vypustis kvapalinu ..poodpajas vsetky hadicky z hlavy,hlavne si zapametaj ako boli ak tam vobec su no ...spet to das tak ze piest je lepsie zohriat a cap zasa na chvilku do mraznicky nech sa stiahne pojde to lahsie dovnutra nasadis cap a das tie poistky,na piest das piestne kruzky tou poistkou ktora je na pieste to bude taky vycnelok v zapadkach ...potom najdolezitejsie opatrne nasadit valec ale vazne davaj pozor aby kruzky pekne sadli do tych zamkov,inak sa zlomia...najlepsie bude ked to spravis s niekym kto to uz robil alebo je trocha skusenejsi ...dufam ze som pomohol a vela stastia |
no tak díki za tú námahu napísať to ... vyzerá to tak že to asi zvládnem... :D ano je to vzduchac kvapalinove su tusim od 140cc ci od 200cc v dirtbikeoch... Fakt dakujem a ked to budem robit/urobim dam vediet fakt moc diki je tu nieco ako Karma ? Upravené 1 krát. Naposledy upravil SpRaYeR151 (06.09.2011 18:45) |
pastrana,daný piest nemá zámok |
uchbbzoo sry pitbike som vzivote nevidel rozobraty radil som len ako v normalnych pripadoch sa to robi |
ok chlapci díki... uchobbzoo... keby nieco pisem SS diki este raz |
No, také jednoduché to nebude, podľa fotky moto to je modifikácia "Monkeyáckeho štvortaktu... To znamená, že bude asi OHC dvojventil, treba rozpojiť rozvodovú reťaz, odpojiť mazanie hlavy. Pri skladaní zas dbať o nastavenie časovania, aby sa náhodou ten nový piest nestretol s ventilmi... |
pastrana- ja som ťa len opravil nič v zlom proti tebe,neber to tak. Upravené 1 krát. Naposledy upravil uchobbzoo (06.09.2011 20:20) |
tak ako ti radia.... Upravené 1 krát. Naposledy upravil janoval (06.09.2011 20:51) |
ok diki moc chlapci... a este OT ze ako nastavim (ktorym srobom) volnobeh ? lebo ked ju necham na neutrali alebo proste zo spojkou len tak bez pridavania tak zdochne ..:/ diki |
uchobbzoo, ja nepochybujem o vašich schopnostiach, len som chcel upresniť návod od pastrana16, lebo on tam popisoval asi dvojtakt... Upravené 2 krát. Naposledy upravil papiboy (06.09.2011 21:22) |
papiboy mas pravdu bol to dvojtakt ale myslel som ze to bude nieco podobne |
dam ti najlepsi postup.odporucam ho dodrzat-som automechanik.daj svoju moto na vozik a odvez ju niekomu kto sa tomu rozumie a ma na to aj vybavenie.prva vymena piestnej sady nie je ako prva trtkacka po ktorej si povies po druhe to bude snad lepsie.uz su prec casy ked si niekto spravil svojho pioniera na balkone s malou golou.v praxi sa mi bezne stava ze motoristi si chcu vsetko spravit svojpomocne aby usetrili a nakoniec to niekolko krat preplatia. |
petorf: nikto nepochybuje, ze ta motorka nakonies skonci v servise... |
Keby bolo penazi, bol vozik a tazne zariadenie alebo dodavka urcite to tam odnesiem, ale mam skoro 15 rokov a nemam na to... :/ |
prvé čím začni , je perfektné umytie motorky !!!!! |
druha tvoja tema co zalozis, bude najskor,ze mas s niecim problem a nevies pokracovat dalej. |
Na rozoberanie a skladanie je potrebná hlavne povaha. Niekoho to baví, pomaličky trpezlivo s citom sa piplať - toto je treba. Medzitým študovať, pýtať sa (nie blbcov), vyrábať prípravky (sťahováky, špeciálne náradie). Ak budeš dostatočne trpezlivý a dôsledný - zvládneš to. |
Ďakujem ludia ... ešte otázka... sú dve verzie piestov na pit/dirt bikeoch 52,4mm a 54mm sa mi zda... ako zistim že ktora sada mi bude pasovať ? :/ manual nemam a ujo google sklamal... nemáte ho niekto doma a neviete ? je to Bemi 125cc 4T ďakujem |
tak tak, pomeraj |
na rozovodom kole vačky,je taká tmavá bodka,je trošku zapustená,a na hlave máš dva výstupky a medzi nimi musí byť ked bude piest v HU. |
Motorka je krasny konicek hobby.No popici drahy. |
Tak dakujem pekne chlapci... vyzerá to tak že to zvládnem... a ako to mám teda zmerať, že akú sadu mám kúpiť ? či 52,4mm alebo 54mm ďakujem ... mám to zmerať ako priemer piestu či ako ? |
No, keď sa toto pýtaš, tak to asi nezvládneš... |
zober šubler(posuvné meradlo) a zmeraj priemer piestu,ale podľa mňa to bude 52,4. |
ak mas dost hrubu stenu valca a mas teraz 52, tak si to daj hned prevrtat na 54, len potom sa mozno bude treba pohrat aj s karburatorom trosku. |
myslim ze podla tych navodov co si tu dostal by to zvladol aj smatlak, ale kvoli comu si usudil, ze potrebujes novu piestnu sadu? Nerypem, len sa pytam. |
tref: ta otazka mi vrta v hlave od zaciatku... |
tref : no začala mi žrat olej a dymi jak dr*bnuta... chcel som len prekruzkoval ale tusim uchobbzoo ci kto mi poradil cely sadu ze je to slaba vec tak som dal na jeho rady... a kedze kruzky stoja 11€ a piestna sada 2O tak preco nie ? :D, no hej ja som uz menil piest na pinčli, len potrebujem vediet pri tomto motore čo je 4T no a už mi to tu aj napisalo dost ludi za co im dakujem a to bolo pre mna potrebne ako je to z tym rozvodakom vackou a pod jak ma smerovat a je piest ma byt v HU takze to chapem len som chcel hlavne vediet ako to mam potom dat naspat na co sluzi ta dierka na koliesku a vyrezy v hlave... ďakujem ludia a dám vedieť ako to dopadlo... alebo niektorý rýpači : máte lepší dúvod prečo mi motor žere olej a dymí ? |
este guferka na ventiloch si daj vymenit. Ale doma bez naradia ventily nestlacis tak aby si ich rozobral. Ja som to dal spravit normalne do autoservisu. |
janoval,to už je zložité na neho kusok tiež by som radil do servisu dať vymeniť guferka |
hej na to by som si ani netrufal... a neviete čo za to pýtajú v servise a kolko im to trvá ? aspoň približne .. ďakujem |
gufera si objednaj vlastne. Ja ani neviem, ci som vobec nieco platil. Mozno otec, mne to robil otcov kamarat. |
a ako zistim kolko gufier mam objednat ? uchobbzoo nevies alebo niekto ? ked si vravel ze si mal taky motor rozobrany.. |
No, vyzerá to tu na trojročný diaľkový kurz na automechanika. |
Ja momentalkne niesom do nedele doma a tu sa nudim a neda mi spat tak si zistujem vsetko hej chcem sa zlepsovat v moto.. kedzy raz zacinal... no ja sa pytam tak ze kolko tam tych gufier je lebo som videl po 5ks po 4 po 6ks a tak tak sa pytam ze kolko ich je yb som vymenil hned vsetky tie gufera na ventiloch len neviem kolko ich tam je... teraz som objednal zadnu dusu a spice plus nyple a od druheho predajcu chcem objednat piestnu sadu , tesnenie pod hlavu a tie gufera asi aj len neviem kolko... |
no kolko ventilov mas? ked nevies rozober. Ja by som skor rozmyslal ake a nie kolko. Ja predpokladam, ze na 125ke viac ako 2 ventily mat nebudes. Ale zas taka yamaha ma aj 5 ventilov na valec.... |
len papi tu zamiesal osudie tymi tuningovymi hlavamami, kde je od dvoch az po styri ventily |
Sprayer 151 ja viem ze najradsej by si si to urobil sam. Klobuk dole pred tebou mas odvahu . Len v tomto pripade by som dal na ludi ktory tii radia aby si radsej niekoho slusne poprosil ci by ty to nespravil a ty mu budes asistovat. Neverim ze vo svojom okoli nenajdes nejakeho kamarata co tomu rozumie viac ako ty a to ta nechcem nejak podcenovat. Mozno si sikovny ale skuseny dozor ty len pomoze a urcite usetri aj nejake korunky tie daj radsej do benzinu na vozenie. Tak to vidim ja ber to ako radu nie ako prikaz. Upravené 1 krát. Naposledy upravil en500 (08.09.2011 16:46) |
No rozvody uz vies ako poskladat, aky piest potrebujes, zistis, ked to rozoberies. Gufreka tak isto. Ale ked to rozoberies, tak skontroluj aj valec, ci nie je poskriabany a klavne, ci nema "elipsu". Na to bude potrebovat tiez nejake udelatko. Lebo sublerou sa to mera dost tazko, priam az nemozne. Kedze to musis zmerat v v casti, kde beha piest. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 36409 | Včera: 249287