Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Pridaj aj ty článok o svojej motorke!

Regulator Honda VTR 1000F - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuRegulator Honda VTR 1000F - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 

Značky: Skúsenosti, Problém, Elektrika.

05.09.2011 14:35

Regulator Honda VTR 1000F

vlcik
 Kávičkár 

Ikona

Ahojte motorajdaci,

odisiel mi pravdepodobne regulator napatia - v servise mi to chalan meral, medzi 1000-2500 otackami nabijalo OK, vo vysokych otackach to ale slo cez 16V. Kedze original stoji 130EUR, zacal som pokukovat po nejakych alternativach.

Nasiel som 2:
1) Ignitech RCH25Z (www.ignitech.cz) - cena tesne cez 100EUR
2) VAPE R90 (www.vape.cz/e-shop/regulatory-napeti/A-R90...) - cena 75EUR

U oboch som sa uz stretol s pozitivnym ohlasom, ale predsa by som si to chcel este podlozit. Nechce sa mi platit za nieco, z coho budem este potom prach utierat.

Este jedna vec: Ako clovek s prakticky nulovymi skusenostami s opravou moto, budem schopny si ten regulator vymenit, zapojit, atd... ? Podarilo sa mi najst jeho umiestnenie:
Pozri obrázok

Dakujem za kazdu radu. :-)
Vlcik


05.09.2011 16:09

Re: Regulator Honda VTR 1000F

brumm
 Kávičkár 

Ikona

vlcik ja som kupil vape a zatial beží a nabíja dobre. A k tej výmene. Ked som to dokázal ja, tak nevidím prečo by si to doma nevymenil sám.


05.09.2011 21:07

Re: Regulator Honda VTR 1000F

fradim
 Kávičkár 

Ikona

Ja som mal podobný problém na SV650. Máš dve varianty:

Kúpiš originál (drahší variant)

Kúpiš "uni" alebo s inej moto (samozrejme by som neskúšal z nejakej 125cc). - ak nezoženieš redukciu na požadovaný konektor do univerzálu, aj tak budeš musieť prerobiť kabeláž.

Nieje to ale vôbec zložité. Princíp je úplne jedoduchý. Na Japonských moto sa používa 3 fázový regulátor.

Máš tam 3 žlté káble ktoré idú priamo z motora do regulátoru. A výstup z neho sú vždy 2, alebo 4 káble. Čiže keď máš dokopy 5 káblov 3 sú od cievok a zostávajúce dva sú jeden + a druhý -. Pri 7 káblovom je to tak že sú tam dve + a dve -. To znamená že pokiaľ máš na tvojom regulátore 5 a iný by mal sedem tak jednoducho len + a - spojíš do kopy.

Dúfam že som aspoň toršku pomohol.

Pre ilustráciu ešte jednoduchý diagram z 5 cievkového regulátora.

Pozri obrázok


05.09.2011 22:17

Re: Regulator Honda VTR 1000F

maco
Darca Krvi  Kávičkár 

Ikona

Ahoj, vymeň to a bude pokoj, ja som na mojej starej Zuze menil za Ignitech a dobíjalo jedna radosť.

Inak ak chceš poradiť, kontaktuj člena s prezyvkou "valach" on mal presne ten istý problém na rovnakej moto.


07.09.2011 14:29

Re: Regulator Honda VTR 1000F

vlcik
 Kávičkár 

Ikona

Ahojte. Dakujem velmi pekne za rady, dnes som ju konecne rozobral a pozrel sa v akom stave je alternator.

Zaujima ma nasledovne:
1) Bude mi VAPE/Ignitech pasovat, alebo budem musiet prerabat koncovku/kabelaz?
2) Vsimol som si, ze vrchne 2 kontakty su mierne spalene (fotka c.3) - je mozne, ze je chyba iba v koncovke/kabelazi? Ak nie, nebudem musiet spolu s regulatorom menit aj tieto?

Tu su fotky:
Pozri obrázok
Pozri obrázok
Pozri obrázok
Pozri obrázok

Dik


09.09.2011 8:54

Re: Regulator Honda VTR 1000F

vlcik
 Kávičkár 

Ikona

Niekto? Fakt by sa mi zisla rada, ci menit kabelaz, regulator, alebo oboje - lebo ta pripalena koncovka sa mi nepaci a ked nebude chyba v regulatore a kupim novy, tak ma potom sibne...


09.09.2011 9:01

Re: Regulator Honda VTR 1000F

marek750
 Kávičkár 

Ikona

Keď ti prebíjalo cez 16V tak určite je v prdeli aj regulátor !
Ano stáva sa často že vodiče k regleru sa pália
Všetky spálené kontakty a vodiče treba vymeniť lebo budú horieť ďalej .


09.09.2011 17:19

Re: Regulator Honda VTR 1000F

SAVANA
 Turista 

Ikona

vlcik: Ja mam od ELESYS :www.elesys.cz/cs/o-nas/?mt=3 spokojnost! A koncovku som odcvakol a naletoval som kabliky na priamo. [dobre] ( tu vypalenu koncovku tam urcite uz nedavaj!)


09.09.2011 19:32

Re: Regulator Honda VTR 1000F

ARPAD
 Edvenčr 

Ikona

t je starsi nzerat na origo regulator za dobru cenu:
motocykle.bazos.sk/inzerat/9248116/Regler-HONDA.php
alebo ak sa ti chce trosku polaborovat z vymenou konektoru, tak tu je este lacnejsi, ale uz pravdepodobne pouzivany:
motocykle.bazos.sk/inzerat/9694163/Regulator-napatia.ph...
a co sa tyka konektorov tak mas viac moznosti. napr :
www.avelmak.sk/index.php?lm=1057&pg=det&article=36309
www.avelmak.sk/index.php?lm=1057&pg=det&article=35742
a protikus
www.avelmak.sk/index.php?lm=1057&pg=det&article=35745
www.avelmak.sk/index.php?lm=1057&pg=det&article=35744
no a samozrejme k tomu treba este dutinky, koliky, a ak chces vodotesnost tak aj priechodky, ale vsetko je tu:
www.avelmak.sk/index.php?lm=1057
vela zdaru pri oprave.


14.09.2011 10:25

Re: Regulator Honda VTR 1000F

zsoca
 Kávičkár 

Ikona

ja som nedavno menil na deauvilke...daval som Vape R90 a zatial nabija dobre... [dobre] ma dobre chladenie - rebrovanie... :-)

aj mne prebijalo az 17 V... iba regler bol v prdeli.

R90 od vape ti bude pasovat

Upravené 1 krát. Naposledy upravil zsoca (14.09.2011 10:27)



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 9723 | Včera: 181016