Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Zdar, taky menši problem. Dal som si valce na vybrus tak medzi tým ako čakám kedy prídu tak som sa rozhodol že si zrobim taku menšiu generalku a motor rozpolim pokupim nejake nove sučiastky a poskladam ale zasekol som sa na primarnom kolečku. Upravené 2 krát. Naposledy upravil boraicho (07.08.2011 18:38) |
Ok hotovo aj odšrubovane aj stiahnute so sťahovakom. Zajra už idem do vnutra. |
Nechcem byť zlý, ale ak nevieš dať dole kolečko, tak dovnútra radšej nechoď. |
cb750- citas mi myslienky. predsne tak,ak clovek nezvlada taku banalnu vec,tak by nemal riesit dalsie..motor neni pic. aby sa v tom kade aky kkt vrrrtal.. |
pozor niesom kokot, jawu 350mam už 8mi rok, viem ako sa dava dole kolečko, len ta matica bola tak fest utiahnuta že som už si nebol isty do akej strany je zavit.Po nahriati a s večšou silou to nakoniec povolilo. Pod rukami mi prešlo veľa motoriek ale teraz som dal valce na vybrus tak si robim menšiu očistu. Ale pravda je že dotearz som ten agregat nikdy nerozoberal, nebolo prečo, ložiska su v perfektnom stave kľukovka takisto absolutne žiadna chyba. Akurat riešim ako dať dole kľukovku, to železo v strede je nejake zaseknute v kartri. Rozobrať a poskladať agregat mi nerobi absolutne žiaden problem. |
boraicho - TO bolo krasne ze " pozor nie som k..t" tu na motoride ak nevies povolit sraubu tak si hned zaradeni do evidencie neschopnych |
pozor nie som kokot to je uplne poeticke |
feodorko takych čo nevedeli povoliť šrubu je tu viac, prešiel som viacero tem. |
to "železo" v strede je hliník a buď šťastný a tlieskaj rukami , že je zaseknuté (žeby nalisované?) , lebo veľa hluku na týchto strojoch narobí práve uvoľnený tento stredový diel , v katalógu označený ako "čelo". |
nalisovane nalisovane, jasne. Ešte vysvetlim prečo ostala kľuka v pravom kartri. Jednoducho ked som to rozpoloval pomaličky tak proste to bolo asi viac zalisovane v pravom katri preto to tam aj zostalo ja za to nemožem, Ako som mal ovplivniť na ktorej strane mala ostať kľuka?motor som mal položeny na ľavom boku, ja som žiadne sťahovaky nepoužival išlo to pekne samo trochu som roztiahol vpredu trochu vzadu trochu vpredu trochu vzadu až kym sa nepovolili bloky, potom som len pravy karter aj s kľukovkou vytiahol a rychlosti ostali v ľavom kartri (viď foto), takže som otvaral pravy karter, tak ako pišeš, ale bohužiaľ kľukovka ostala zaseknuta/zalisovana v pravom kartri. Upravené 1 krát. Naposledy upravil boraicho (10.08.2011 10:22) |
ovplyvníš to jednou pásovinkou s dvomi dierami a dvomi závitovými tyčkami M6 s podložkami a matičkami. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 258372 | Včera: 204082