Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Poradte niekto kto ma Transalpa 650 karburatorovu verziu (2004), co moze byt dovod ked striela do vyfuku ked uberiem plyn a dochadzam napriklad na dvojke? inak pri pridanom plyne ani na volnobehu nestriela a spotreba je tiez ok. Pocul som ze to moze byt chybny nejaky spatny ventil vo vyfukovom potrubi, ktory tlaci cast vyfukovych plynov spat do karburatora (?) ..alebo syta zmes, alebo nejaka volnobezna triska, alebo ventily, alebo prepaleny vyfuk, alebo sviecka.. ma ale iba 21 tis km, ventily a sviecky boli kontrolovane. Nikdy som ho moc netocil, ani neprehrieval, tak sa mi nezda ze by bol prepaleny vyfuk. Kazdy ma na to iny nazor a hlavne v Honde nevedia. Naposledy skontrolovali sviecku a vratili mi to ze nevedia a ze ked supersporty bezne strielaju do ladenych vyfukov, nemusi ma to trapit. Je to normalne ked "ikona spolahlivosti" striela do vyfuku podobne ako nejaka Jawa 250 perak? Hlavne nechapem ked mam plyn uz dlhsie na nule, co tam ma co strielat, nemalo by tam byt ziadne palivo a uz vobec nie vo vyfuku! |
TAcko sem tam pri brzdeni motorom prdne, to je normalne. Nie je ale normalne ak striela. Ventil pri 21 tis. by nemal mat inu volu ako treba. Min. do 30 tis. som este pri servis. intervale nezabadal ze by to bolo u niektoreho TAcka treba nastavovat. /u jedneho ano, ale len jeden vyfukovy aj to minimalne/ |
Pokiaľ tam máš originál výfuk s katalyzátorom tak bude problém len na vstupe t.j to čo spomínal superflanker a snáď by to mohol ovplyvniť ešte aj vzduchový filter. |
robobiker mas na tom spatne nastavene karbesy je tam chudobna zmes pozri sviecky ci maju tu spravnu farbu a nasteluj si to malo by to zmiznut. Sem tam ti to moze spravit pri velmi rychlom ubrati plynu to by malo byt v poriadku ako hovori superflanker. |
Chudobná ? |
brazel ano mas pravdu tu ide o to ze tie karburatory su asi rozstelovane.A najlepsie je to vidiet na tych svieckach. |
V mojom prípade si trošku prdká, ak idem na nižšom prevodovom stupni dolu kopcom - zotrvačnosťou v rozmedzí 2-2,5 tis. ot.min-1 |
Backfiring is basically a condition caused by air-fuel mixture igniting in the intake manifold or exhaust system |
Flanky netvrdim ze to nemoze byt aj tak,ako uvadzaju londynski priatelia, ale nas v skole ucili ze strielanie do sania je sposobene bud nespravnym(velkym) predzapalom, alebo chudobnou zmesou, kedze ta rychlejsie hori alebo vybuchuje, a to az tak ze to stihne este pred zatvorenim sacieho ventilu. |
bača: PAIR system robi to čo pises. Pridava vzduch. A ano prave na spalenie nespalenych zvyskov paliva. Ako sposob na odstranenie backfiringu po vymene vyfuku, filtra ak nepomoze synchro a nastavenit zmes je odstranenie tohto PAIR systemu. |
bača: az teraz som si vsimol - "chudobnou zmesou, kedze ta rychlejsie hori ". |
vcera som riesil rovnaky problem na deerke, mam nestandardny vyfuk-zpoly vypitvany tlmic z TL100, vacsiu hlavnu dyzu, ihlu vytiahnutu hore, sviecky sede,na volnobehu prudka akceleracia a nasledne zavretie=15-20cm plamen z vyfuku, pocas jazdy to brblalo pri ubrani,a tiez preslahlo=riesenie doladenie zmesy srobou bohatosti-takmer zakrutena - nestandardne doplnky vyzaduju nestandardne riesenia,prirucka vravi vytocit srobu bohatosti cca o 2.5 ot. Upravené 1 krát. Naposledy upravil miros139 (03.08.2011 13:06) |
A ano mas pravdu. chudobna hori pomalsie. Miesa sa mi do toho detonacne horenie. Upravené 1 krát. Naposledy upravil bacaono (03.08.2011 13:14) |
bacao-neviem ako na dvojvalce,at ta,ale na jednovalce bezne kupis piest s vyssou kompresiou,skus chalanov co robia vybrusy a piesty,poradia ti, este k temu vacky sanie vyfuk hehe nech to ma smrnc Upravené 1 krát. Naposledy upravil miros139 (03.08.2011 13:23) |
Vyfuk je. Sanie sa doriesi lahko. |
brazel to co vsetci ostatni...... dieru v syre. |
bacao-ja si myslim prave to co ty ze su At,Ta spolahlive lebo su to pracoproidne motory,ale radsej kup krosku a nahat coproida tak, nak to buble aj detom. |
Ano dobre hovoris. |
Backfire in an automobile engine typically results from various malfunctions related to the air to fuel ratio. Backfiring can occur in carbureted engines that are running lean where the air-fuel mixture has insufficient fuel and whenever the timing is too advanced. As the engine runs leaner or if there is less time for the fuel to burn in the combustion chamber, there is a tendency for incomplete combustion. The result of a misfire or incomplete combustion is that unburned fuel or flammable hydrocarbons are delivered to the exhaust manifold where it may ignite unpredictably. |
Ved jasne Karle. samozrejme ze zmes treba riesit ako prvu, kedze predzapal riesi za nas CDI a casovanie je dane vackami. |
Na voľnobeh mas tak ci tak bohatsiu zmes. |
trysky ostavaju, KNko zvacsi prietok vzduchu,zeby chudobna zmes? mne stacilo na rozladenie vytiahnut gumovy natrubok z airboxu a uz to robilo pri povodnom nastaveni chujoviny |
miros139: No vsak tak mi aj prax potvrdila to, ze to strielanie bude zrejme chudobnou zmesou. |
treba obohacovat,ved ani slaby strik nie je bohvie co hehe,vacej matrosu vacej funnnny /zase odtal potaal / ,ja si myslim ze ten motor ma dusu a picuje ked mu slabo ulievas hehe pyta si vitaminy hehehe, ale niektori jednobuchari zas hovoria ze ked im zacne motor strielat je cas vyprat penovy filter hm... |
Dakujem za vsetky nazory na tuto vec. Z toho co som doteraz pozbieral mi vychadza ze by som mal 1. dat vycistit karburatory lebo boli roky ze som vobec nejazdil, 2. dat nastavit karburatory ak vycistenie nepomoze, 3. ak to nebude v nastaveni karburatora, pozriet na ten PAIR system. |
robobiker: tak ked to nie je palba, tak potom plati to co pise bača - neries. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 141483 | Včera: 164141