Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Mám Hondu CBF600 a niekoľkokrát som ju položil. Vždy sa šuchnú riadidlá, blok motoru a zadný nosič kufra, prípadne výfuk. V najhoršom prípade to zastriekam a jazdím ďalej. Teraz si idem kúpiť Tuono a tento naháč má už väčšiu kapotáž. Vzhľadom k tomu, že ho chcem brať častejši aj na okruh predpokladám, že sa šúchaniu nevyhnem. Má význam dať kolíznu časť kapotáže do laminátov hneď na začiatku a plne funkčne nahradiť pôvodnú drahú kapotáž (aby som s tý mohol jazdiť aj mimo okruhu)? Vzhľadom na novosť modelu by asi išlo zároveň o prototyp, čo asi nebude až také lacné! Výhoda by bola možno nakoniec iba cena a rýchlosť opravy. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 220079 | Včera: 129430