Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Zdravim. Dva dni som prechadzal stare diskusie ale nenasiel som nic podobajuce sa mojmu problemu tak skusim takto. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Evemaster (14.06.2011 11:17) |
Mas to teraz dobre. Regler sa ti bude zohrievat stale, a kontakt na baterke si vycisti a dotiahni a on sa prestane zohrievat. Mozno ti potom aj intenzita osvetlenia prestane kolisat. Upravené 1 krát. Naposledy upravil bacaono (14.06.2011 11:32) |
Ja viem ze regler sa ma zohrievat, ale zas nie tak velmy a za tak kratky cas, motor ma ledva 40 stupnov a regler uz neudrzis v ruke. Ved my vytopi dieru do podsedadlovky ked bude taky horuci. A o zivotnosti ani nehovoriac pri takom prehriati . A kontakt na baterke je dotiahnuty poriadne a cisty. |
Ked je cisty a dotiahnuty, tak sa nema preco pri dobijani zohrievat. |
No prave to , ze keby to bolo v poriadku tak by sa to nehrialo asi. Baterku mam od kedy som kupil moto (minuly rok), do teraz s nou nebol absolutne ziaden problem, v zime som si ju pekne zazimoval doma v teple je pravda ze som ju nedobijal ako by sa malo ale sla bezproblemovo uz aj tento rok. Tak neviem ci to moze byt prave bateriou. Skusim pozicat inu a vymenit ci tam bude nejaky rozdiel. |
Takze, baterka odskusana ina , problem pretrvava . Taktiez som premeriaval fazy z alternatora podla kamaratovych pokynov. Pri 5000 rpm fazy1-2,2-3,1-3 kazda davala hodnoty cca 86 V. Cize alternator je ok a mozno ho vylucit (teda dufam).Napada niekoho este nejake dalsie riesenie ? Prosim pomozte, uz som fakt v koncoch |
Fakt nikto nevie co by to mohlo byt ? |
vecsina japonskych moto ma skratove reglery, tzn ze prud co sa naindukuje na statore a nevyuzije sa na dobijanie baterky alebo napajanie svetiel ( prebytok prudu) tak regler to reguluje tym, ze to posiela "do kostry" teda sa zohrieva. mne regler nedobijal vobec, teraz som kupil starsi ale zda sa mi ze pri vyssich otackach klesa napatie, tak som zase na zaciatku. |
No moj stary regler robil presne toto, na volnobeh zo svetlom daval skoro 15 V a cim vissie otacky tym bolo napatie nizsie, tento novy vsak facha ako ma, akurat ze za 3 minuty je vrely, myslis teda ze problem by mohol byt kostra ? |
Evemaster v BB kraji ti mozem odporucit www.elperformance.sk je zo Zarnovice. Ak si sam nevies rady, skus sa mu ozvat |
Diki za radu urcite mu skusim zavolat. LEn ma tak napada , myslis ze mi len tak pomoze cez mobil a nic zato nebude chciet ked oprava motoriek ho zivi a dava si zato platit ? |
Zdar, tiez som mal podobný problém Upravené 2 krát. Naposledy upravil darkarcher (20.06.2011 9:20) |
Evemaster to ti veru neviem zarucit ale ku mne bol vzdy ustretovy, za vyskusanie nic nedas |
Mozem potvrdit, ten chlapik z www.elperformance.sk je ustretovy a ochotne poradi. Mne sa ponukol, ze mi to aj zmeria |
Tak dnes som volal s tym chlapikom z www.elperformance.sk . Co sa ochoty tyka maly ste pravdu. 5 z piatich za ochotu . Ale moc ma nepotesil , ze to pravdepodobne bude aj tak regler alebo prebija niektora cievka statora na kostru. Vidi sa mi ze asi od neho objednam regler aby som uz na 100 % vedel ci to je alebo nieje regler a mohol sa pohnut dalej, pretoze je pravda ze tie dva regery co som skusal okrem mojho stareho boly Yamahacke. Ale stary origo regler sa zahrieva rovnako rychlo a tiez na velmy vysoku teplotu a ten by mal byt stavany na tuto moto kedze je original . Uz sa zacinam pohravat z myslienkov ze mu to tam zanesiem nech sa nato mrkne lebo z mojimy znalostamy co sa elektriky tyka sa aj tak velmy daleko nedopracujem. |
Evemaster ak si si nie uplne isty, neradim ti kupovat len tak "ved to skusim". Mne sa takto pred vyse rokom pokazilo dobijanie na GSXR 2001 - zhasli budiky, zhasli svetla, zdochol motor, hotovo. Znamy povedal, ze to bude isto regler. Kupila som teda novy regler, novu baterku a spokojne jazdila dalej. Onedlho sa to opakovalo znovu - motorka znovu pozhasinala ako pokazeny cirkusovy vozik. Vtedy mi doslo, ze sme prvykrat museli nieco dobabrat. Poriadne sme to prezreli a premerali, a moto mala zhoreny alternator, a okrem neho som znovu potrebovala novu baterku a novy regler. Potom uz nebol problem. |
No sak prave to ze uz som jeden regler kupil. LEn uz som fakt v koncoch. Pocasie je paradne a ja len slintam ked vidim okolo prefrcat nejaku moto. Chcem uz dat tu moju fesnadu do poriadku nech mozem konecne brazdit cesty aj ja. Naslo sa tu dost ludi co sa mi snazili a snazia pomoct a zato som samozrejme velmy vdacny no ani tolko hlav dokopy nedokazalo prist na pravu pricinu problemu. Snad sa coskoro dopatrame na koren veci lebo uz ma nebavi v garazi obchadzat pomaly na nepoznanie rozobratu motorku u ktorej nikto poriadne neive co jej je. Asi ju vezmem do Zarnovice k tomu chlapikovy a snad uz konecne bude po probleme. LEbo sam s tym asi vela nenarobim. |
Evemaster zobrat ju k nemu je podla mna najspravnejsie riesenie. Ono to nemusi byt ani velka zavada, mozno nejaka blbost. zly konektor, alebo neviem co. Ale ked nevies, kam mas pozriet, tak si sam nepomozes. On ti s tym urcite pomoze |
Sothar tak veru ako vravis, ja este skontrolujem kontakty, vodice , konektory, premeriam co zvladnem sam a ak sa k nicomu nedopracujem tak to tam vezmem, nebudem cakat do konca motosezony kym sa mi s tym samemu podary nieco vymysliet. |
Uz som ti pisal ze to moc riesis. Najskorej si si to predtym len nevsimol ze sa regler tak zohrieva. |
Takze. Dnes po tom co som v uplynulych dnoch rozobral skoro celu moto som snad dospel k posunu vpred. Po tom ako som vsedko rozobral, skontroloval spoje konektory vsade nastriekal WD (nemal som poruke sprej na kontakty ) som zalozil naspat nadrz a skusil premerat fazy alternatora voci ukostrenu , taktiez som premeriaval napatie na svorkach regulatora a na baterii (vysledne hodnoty neboly celkom zhodne ). A az na zaver ma napadlo nieco co ma malo uz davno, skusil som dotykom kable od generatora a boly teple, predtym som skusal len kable okolo baterie a reglera kedze som povazoval generator za bezchybny. Zeby v tom bol ten regler ozaj nevinne a mal by som sa zacat zaoberat generatorom ??? |
veru ten generator este treba premerat... ja mam teraz podobny problem,len mne pri zvysenych otackach dobija az 17 Voltov! co je velmi le! |
kua baterka sa odfajcila.. |
Ahojte,ja som mal tiež problém z dobíjaním a rozhodol som sa zapojiť voltmeter do okruhu,nič ti nesignalizuje že ti to nedobíja a naraz nenatočíš. Vyžhavil sa šteker od reglera. Teraz to už so mnou hádam nevybabre |
egritto voltmeter by som chcel dat na moto aj ja pretoze ma uz druhykrat oj*babralo dobijanie. Mas nejaky typ na voltmeter vhodny na moto? Alebo stacila by aj ledka signalizujuca dobijanie/nedobijanie. |
cawko... ked das dole to veko kde mas generator tak tam uvidis na cievkach... mali by byt hnede ale ked je niektora cierna tak je jasne ze je odpalena... podla mna tak najrychleisie zistis ci generator... |
kingston/mám niečo objednané v Blave,ak to bude dobré tak Ti dám vedieť,je to digitálny voltmeter,mal by byť tenučký,videl som ho len na obrázku Upravené 1 krát. Naposledy upravil egritto (24.07.2011 14:36) |
tu je zopar zapojeni indikatora dobijania pre majstrov...nieco take planujem urobit aj ja,uz to somnou hadam nevybabre ! |
zsoca-dám Ti vedieť,tie schémy sú naozaj pre majstrov,a to ja nie som uvidím ako sa to zapája a vôbec čo to je ,vieš nerád by som niečo doporučoval (mačku vo vreci) |
Ja som na zopár motoriek namontoval kombináciu hodiny+voltmeter. Tiež mali problém s nabíjanim a zistili to až vtedy, keď už nenaštertovali alebo mašina zdochla. To už bolo neskoro a teraz vidia koľko to nabíja a je tam aj červená (nenabíja alebo prebíja) a zelená (ok) kontrolka, takže stačí sledovať kontrolku a viem na čom som. |
maguma - montoval si nieco speci (hodiny+voltmeter) alebo nieco podomacky vyrobene? |
Hotové, nemá význam to vyrábať doma, len momentálne nemám ani jeden, budem ich mať asi za tri týždne. Ešte je v tom aj teplomer |
super, asi aka je cena? |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 23584 | Včera: 247300