Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
naposledy asi pred mesiacom som kontroloval stav vody v aku. v každom članku chybal asi centimeter od minima. dolial som a dobil. dnes sa idem vozit a nič nemohol som naštartovat. otvoril som aku a zase chýba voda. od poslednaj kontroli som spravil asi 500km. dolial som vodu nechal som to na nabíjačke asi 20 min a v pohode chytila odmeral som dobijanie a ukázalo mi 15,4 v celom rozmedzi otáčok nieje to vela? |
BRS Neregistrovaný |
15,4 je veľa. Pri tomto napätí ti batériu prebíja, dochádza k plynovaniu a preto dochádza k nadmernému odparu vody. Správne palubné napätie by malo byť okolo 14,2 až 14,5 V. To neplatí pri batériách bez voľného elektrolytu, nesprávne nazývané gelové, tam by napätie nemalo prekročiť 13,9 V. Prebíjanie batérie vedie k poškodzovaniu vnútornej štruktúry a k deformáciám separátorov a pod. čo vedie k rýchlemu skonu batérie. |
Chyba bude teda asi v regulátore napätia, nie v baterke. Nehoria ti žiarovky? |
BRS to napisal tak presne a trefne a odborne ze uz nie je co dodat Chyba nie je v baterke ale v regleri... |
tak dik chlapíci za radu asi s tym behnem k autoelektrikarovi alebo elektroplecovkárovi? ešte uvidim |
ja som mal to iste..klasika na starsich hondach-regler |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 143658 | Včera: 161938