Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
k tomu co napisal FaDe ohladom noveho Shadow750 a otacania sa sa priklanam aj ja. shadow ma tak dementne vyriesene riadidla - prizvarane natvrdo v jednej polohe - pri vytacani aj mne zavadzaju nohy a musim ich dat dole zo stupaciek |
Richie, motoporadňa je jediná rubrika, ktorá má teraz aj v budúcnosti pomáhať "bezradným" v ich ťažkom motorkárskom živote. PRETO sa tu vymazáva všetko, čo by im teraz , alebo v budúcnosti komplikovalo hľadanie riešenia ich problému. Aj slušné, alebo vtipné príspevky. Po pár dňoch dokonca aj poďakovania. Som presvedčený, že práve TY nie si ten ješiťák, ktorý by to nepochopil!! |
FaDe: Skoro každý z nás má vzťah ku svojej motorke. Kúpil si ju preto, lebo si o nej myslí, že je najlepšia. Ale je to len jeho subjektívny pocit. Ja som mal veľmi rád svoju Shadowku, ale nikoho som nepresviedčal, že je najrýchlejšia, najobratnejši, najkrajšia... : www.exebat.sk/clanok.php?id=62 |
FaDe: no naozaj nema zmysel sa vadiť či ta alebo ona je vrtkejšia a pod. - ale ako som už napísal na Marauderi som nejazdil, ale zato mám dosť odjazdené na Shadowe 1100C2 cca.65000km a niečo aj na Viragu 1100 tak viem očom píšem /samozrejme že to na chodníku neotočíš - vlastne Virago ano - stačí zagumovať - poprípade na hlavnom stojane naklopiť na stranu a otočiť / |
Jura: prepac ale dovol aby som sa Tvoje "kontrovanie" boli tak akurat vykriky topiaceho sa cloveka... Vobec neotocis shadowu na chodniku, a vobec nezavisi od vodica ci pojde drag vrtkejsie ako marauder... Ked je nieco velka krava, je to proste velka krava a nic s tym neurobis. Ty si v zivote na maraudri nesedel, ja som sedel aspon na 650-ke Dragu a myslim ze 1100A bude o hodne vacsia krava... Ale o tom nema zmysel sa hadat na internete... |
Porovnávať by sa malo. Ale tak maximálne |
To je táááááááááák dobréééééé, že mi snáď zainteresovaní odpustia: |
www.motoride.sk/page.php?view=phorum&tema=poradna... |
FaDe, objektivnejsie to uz snad ani nemohlo byt. Vlastne sorac, este kuuuusocek objektivnejsi test DragStara napisal kedysi DrTic, takze si hned za nim. |
FaDe: Pokiaľ si neuvedomíš, že tvoje "hodnotenie" vyplýva len zo subjektívnych pocitov, je každá debata zbytočná... |
k tomu kardanu: na shadowe som mal kardan - na CB mam reťaz .... no a je mi naozaj smutno za kardanom.... |
FaDe - ako keby sa do teba jjaro vtelil. Akurat, ze on takto videl Varana. |
|
joooo a aby som bol konkrétnejší stými 4-mi ventilami na valec tak napríklad: |
FaDe - ty si toho Maraudera tak objektivne opisal, ze nezasvateny by sa az cudoval, preco ich tak malo jazdi.... |
Dobreee FaDe... Asi ho raz skusim, ale ako si to myslel s tym stihanim Fejzru?! |
tak ja len tolko to fade: |
Eve Neregistrovaný |
widow: Ved ja uz som doma! |
FaDe: Ked ho miluješ nie je čo riešiť.... |
FaDe: už aby sa ti vrátila ! |
dik bracho... |
FaDe - len o 4 valce viac. |
Viktor: ked ti tam ten remen tak chyba je tu jednoduche riesenie... |
Gratulujem tomu dotycnemu ktory to cele precital!!! |
Takze v prvom rade, DrTicovi som uz davno hovoril ze jeho marauder nebol dobre vyladeny, preto planujeme uz rok sprint Marauder 800 vs. DragStar1100 Classic... |
Ty kokso!!!! Doriti kde mam tu lopatu a devinu... Vadim za hodinu si kopes hrob a sam sa do neho odstrelis!!! Dozvedel som sa o tom prispevku, informovali ma moje tajne zdroje! |
asi by bolo fakt najrozumnejsie vyskusat.ale kde? |
jura:prave o to mi slo.paci sa mi dizajn,tvari sa ako pecka,ale tyx 800 ?troxa som neveril tym reciam o strele. |
cistic:neprirovnaval som to k tym motorkam podla toho ako ktora vizera,alebo aky je na nej posed.ale na tom mam nieco odjazdene.ak si na tom sedel aj ty,mozes objektivne posudit ci to je zhrub astejne silne,alebo daleko,daleko lenivsie.a ak si na tom nesedel,usetri ma skolenia,aky je posed na dragovi a introsovi.za ostatne ifo fakt dik. |
Hi Cistic: som si prečítal ten tvoj druhý príspevok v tejto diskusii a nedá mi nezareagovať na: |
Mishko: Mrzí ma to. Až teraz som si uvedomil, že som si GW pomýlil s Harlyho Baworákom |
Jarik: No konečne |
vadim: tusim si presiel na predaj knih a motodoplnky mas ako bokovku |
Malylako, jazdím Marauder, plánoval som prechod na Introša. M by zostal manželke, alebo synovi. NEPREDAJNÉ! Spotreba do 5 litrov, 1,2 vytáčam /pre radosť, na stovku to ide za 6,4/, piánko jazda, cez 100 nemusím...Do prepnutia na rezervu mám stabilných 200 km /+-5 km/. Testoval som malého aj velkého Votrelca, vyrážky, dragy...rôzne kubatúry. JEDNOZNAČNE je Marauder NAJšportovejší. Btw: Previezol ho jeden skúsený motorkár, čo vystriedal x strojov rôznych kategórií. Bol šokovaný, ako to ide! A možno sa mi to len zdalo, ale vrhol taký nepekný pohľad na svoju kawu zzr 1100... |
Vadim, za to ze si na GW pouzil nanajvys nevhodne az priam hanlive oznacenie "autobus" sa budes aj so svojou veeteeikskou smazit v pekle. |
Aha! Pochopil som! Je nebezpečný sám pre seba! Aké signifikantné (Gulo) pre Marauderistov |
Vadim - trt nebezpecny, on je Marauderovy fundamentalista. Raz sa odpali pred predajnou Hondy, len aby dokazal, ze VZ 800 je absolutne fasa. |
DrTič: Aj ty si dosť dlho zbieral odvahu... To je vážne FaDe taký nebezpečný? |
Maňána: V H-D The Ultimate Machine píše Tod Rafferty, že H&D urobí 80% obratu (alebo zisku?) na iných komoditách, ako sú motorky. |
Je to vec vkusu a nazoru. Odjazdil som dve sezony na Marauderi a bol som rad ze je prec. |
Vadim - to viem od teba, ooo sensej. Raz si to niekde spominal a ja som daval pozor a zapamatal som si to. |
Nehovorím, že je zlý. Na pohodovú jazdu je v pohode Len je slabučký a nedá sa s ním klopiť. Ale mne sa napríklad jeho chopproidná verzia celkom páči. |
ja som mal na mysli toto: |
Kua toto sú tie správne plodné diskusie takto to mám rád |
Maňána: Harley ako textilka? |
Cistic. Keby si napísal: Marauder sa mi páči, lebo VYZERÁ ako taký športovejší CCC, tak nenapíšem ani písmenko! |
Vadim prepaci - je to poistka na bocnom stojane... |
heheh fade asi zbiera sily na napisanie siahodlheho prispevku.. mozno nebude stact ani knizne vydanie na pokracovanie.. |
No po cisticovom prispevku som si myslel, ze uz mam vybratu svoju dalsiu motorku, ale potom ste ma uz zase zmagorili |
cistic: - podla mna venovat sa predaju oblecenia |
FaDe where are you??? Helpm meeeeeeeeeeeeeeeee |
cistic prepac mne neznalemu ale sportvova jazda na traktore mi pride slovne spojenie like fighting 4 peace or fucking 4 virginity |
Som rád, že sa aspoň na tom remeni zhodneme Je to podľa mňa jeden z dvoch vydarených nápadov na H&D. Ale remeň a "športový" design Maraudra? To mi nejde dokopy |
Cistič. Ešte raz: Drag sa vyrába aj vo verzii chopper a tú ostrosť som dal do úvodzoviek! Ak sa "športová jazda sa dá robyť na Maraudry" vďaka jeho nepohodlnému posedu, tak to je dóóósť málo. Apropo: Marauder má stúpačky zo všetkých spomínaných motoriek najviac vpredu. To je naozj málo športové. Preto som spomínal 340 kilovú VTX, pretože je to najťažšia motorka (až na autobusy typu GW) a ty si spomínal dvíhanie na zadné v súvislosti s "nízkou" váhou Maraudra. |
Manana má recht. Tá reťaz je pre mňa jediná vec čo ma tam žere. Tam mal byť jednoznačne remeň. |
MARAUDER MARAUDER MARAUDER |
manana: K tomuto príspevku som zbieral odvahu, odkedy si FaDe kúpil Maraudra. Ale stále dúfam, že sa o ňom nedozvie |
taaaak a teraz si skoncil, fade ta zakope pod ciernu zem |
Marauder sa mi nezdá ani o chlp "ostrejší" od Intrudera 800, a už vôbec nie od Viraga 1100 a ani riadidlá nemá užšie. Dragstar sa vyrába aj vo verzii chopper, nielen classic. Marauder a napríklad Shadow 750 majú prakticky rovnakú váhu, takže "ľahkosť" Maraudra je len optický klam. Takisto aj Shadow má reťaz aj keď je to cruiser, takže ani tam sa nedá hovoriť o nejakej "športovitosti" Maraudra. VTX 18 vo verzii classic vyzerá ako knedla ale na zadné ju postavíš s prstom v nose, aj keď má 340 kíl. A tiež má USD ako Marauder. |
Malylako ty asi moc tých informácii nemáš a asi ani nevie čo by si chcel. Lebo Intruder 800 Virago 11 su klasické choppre na pohodovú jazdu a drag 11 cruiser na pohodovú jazdu všetko s nešportovým posedom a podvozkom. Ale MARAUDER 800 je niečo ako Streetfighter v triede CCC. To aká športová jazda sa dá robyť na Maraudry sa nedá na žiadnom so spomenutých strojov aj keď má len 800 ccm. Marauder je so svojími 220kg ešte dosť ľahký oproti chopprom s výššou kubatúrou. Upside Down vidla, sekundárny prevod reťazou, úzke riadidlá to všetko ho predurčuje práve pre športovejšiu jazdu. A tuto mistr FaDe ho dokonca dal na zadné No ale čo tu budem vypisovať ja sám som až v druhej sezóne zistil čo mám za super mašinu. Jazdievam iba s jogurťákmi a naháčmi a stále sa čudujú ako to že im stíham. Odpoveď je jednoduchá. MARAUDERE VZ 800 je jednoducho super bomba špica najsamlepší a hlavne jediný športový cruiser vo svojej triede RESPECT MARAUDER |
viac nez potesujuce.vdaka.a nieje to lenive?napriklad v porovnani s introsom 800,viragom 11-kou,alebo dragom 11-kou.na tom som jazdil.ako sa vobec sprava? |
No mne zere marauder od 5,0 do 5,5 litra a to vazne nejazdim choppracky pohodovo... Na dialnici cez 130 km/h zhltne aj o hodne viacej ale dostat sa cez 6,0 je umenie, jedine ze by si isiel ako ja raz 160 km/h vkuse po dialnici. Vtedy zhltol 7 litrov na 100 km... Dlhe cesty - dovolenky a tak 4,9 litra s frajerkou nabaleny. Malokedy jazdim sam, cize vo dvojici musi marauder zrat do 5,5 litra mesto a okolie. |
Marauder má od 4,5 do 5,5 podľa spôsobu jazdy |
caf ludia.kto ma nieco najazdene na introsovi 1400?uvazujem o kupe.dalej by ma zajimala spotreba maraudera 800. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 57421 | Včera: 120371